Woojin'in 4. çağrısını görmezden gelip yatağımda uzanmaya devam ettim.
Taehyung'dan sonra Woojine karşı hissettiğim bu şeyi başta hiç kabullenememiştim ama sonra bana çok iyi gelmişti. Şimdi Taehyung'dan bunların sahte olduğunu duymak beni çok üzmüştü.Okula gitmek istemiyordum. Kimseyle konuşmak istemiyordum. Taehyung'u görmek istemiyordum. Tek yapmak istediğim uyumaktı.
Zil çalınca yerimden zorla kalkıp kapıya doğru gittim. Delikten kim olduğuna baktım. Taehyung'u gördüğüm için çok şaşırmamıştım.
"Git burdan."
"Jungkook aç kapıyı." Sabrım taşmak üzereydi.
"Taehyung seni görmek istemiyorum. "
"Jungkook kapıyı açmazsan Jin ve Jiminle beraber gelirim." Gözümü devirip kapıyı aralık bırakarak açtım.
"Konuşmak istemiyorum. " güçlü eliyle ittirip kapıyı tam açtı. Ona direnemedim. İçeri girince kapıyı arkasından kapatıp bende içeri girdim.
"Ben artık özür dilemek istemiyorum. Çünkü haksız olduğumu düşünmüyorum. Ama senden özür duyana kadar asla senin yanından ayrılmayacağım. "
"Hadi ya." Koltuğa oturup kumandayı eline aldı.
"Dene ve gör. "
Onu orada bırakıp odama doğru gittim. Arkamdan geldiğini ayak seslerinden duyuyordum. Hızlıca odama girip yüzüne kapıyı kapatmak istemiştim ki güçlü kollarıyla bunu engelleyip kapıyı tam açtı. Ben neden bu kadar güçsüzdüm?
Yatağıma uzanıp üstümü örttüm. Onu görmek istemiyordum.
Bu sefer o da yatağa girip üstünü örttü. Sırtımı ona döndüm. Ona bakmak istemiyordum. Bu sefer sırtıma yaklaştı. Nefesini ensemde hissediyordum."Kaçabilirsin ama saklanamazsın. " ürperdim. Tüylerim diken diken oldu. Yinede inadım devam ediyordu. Döndüm. Onunla göz göze geldik. Gülümsedi.
"Özür dile." Tek kaşımı kaldırıp başımı iki yana salladım.
"İnatçı. Kime çektin bu kadar anlamadım gitti.""Özür dileyecek bir şey yapmadım."
"Ama kalbimi kırdın." Diyip dudak büzdü. Gözlerim dudaklarına indi bu sefer.
Hayır Jungkook yukarı bak!
"Bu yüzden kendini affettirmen gerek." Taehyung konuştukça bakışlarım dudaklarına gidiyordu.
Onu öptüğüm zamanı hatırladım. Uyuyordu. Fark etmemişti. Şuan fark etse ne olurdu ki?
"Nasıl?" diye sordum. Ama sanki dudaklarına hipnotize olmuş gibiydim.
" Onu da sen düşün canım. "
"Benim aklıma tek bir şey geliyor." Dedim.
Ben gerçekten iyi değildim. Biraz daha böyle durursak pişman olacağım bir şeyi yapmak üzereyim.
"Ne duruyorsun?"
Bir anda hiçbir şey düşünmemeye başladım. Hiçbir şey hissetmemeye. Gördüğüm tek şey Taehyung'un dudaklarıydı. Kendimi tutamadım. Ve onu öpmeye başladım.
Şaşkınlığını hissediyordum. Hareket etmiyordu ama beni de reddetmiyordu. Tam mahcup bir şekilde geri çekilecektim ki belimden kavrayıp beni öpmeye başladı.
Bu sefer şaşkınlıktan hareket edemeyen bendim.
Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sanki kalp krizi geçirecek gibiydim. O durmuyordu ben durmuyordum. Nefes nefese öpüşüyorduk. Elleri belimde hareket ediyordu benim ellerim ise onun ensesinde.
Soluksuz öpüşmenin ardından başını geri çeken o oldu. Nefes nefese kalmıştı. Bakışları dudaklarımdaydı hala.
"Ne yapıyoruz böyle." Bende nefes nefeseydim.
"Bilmiyorum."Dudaklarını yaladı. Uzanıp onu tekrar öpmek istiyordum. Hem de çok.
"Hoşuna gitti mi?" Diye sordu. Şaşkınlıkla ona baktım.
"Evet. " dedim utanarak. "Ya senin?"
Merak ettiğim asıl şey buydu."Benimde." Güldü. O gülünce bende güldüm.
"Vay canına." Başını çevirip tavana bakmaya başladı. "Böyle bir şey yapacağımı hiç düşünmezdim."
" Ne yapacağını?"
"Bir erkekle öpüşeceğimi."
"Nasıl hissediyorsun peki şimdi?"Çok kısa bi süre düşündü.
Pişmanım demesinden korkuyordum. Kesinlikle pişman olmasını istemiyordum."Farklı bir şey hissetmedim. Ama itiraf etmeliyim ki bunu garip kılan şey en iyi arkadaşımla öpüşmek." Yüzüm düştü. Taehyung'un başka kızlarla birlikte olmasını bi nebze sabırla karşılarım ama erkeklerle birlikte olmasını asla karşılayamam.
Bana doğru döndü. "Gitsem iyi olur." Dedi. Başımı sallayıp. Yataktan çıkışını izledim. Daha sonra kulağıma kapının çarpma sesi ilişti.
Merhaba arkadaşlar bence güzel bir bölüm oldu devamı da gelecek merak etmeyin bu arada daha şimdi yayınladığım diğer bi kitabıma göz atar mısınız acaba çok çok teşekkürler
-kesinlikle bu bi şantaj deildir-
Tşkrrler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More than Friends // Vkook
Romance[Tamamlandı] "Taehyung kız olsan kiminle çıkardın?" "Ah sanırım Jungkook olurdu." "Gerçekten mi? Neden ben?" "Çünkü aramızda sevilmeyi en çok hak eden kişi sensin."