Wake up princess!

2.1K 157 59
                                    

"Hey prenses uyan artık!" Burnumu gıdıklayan şeyi gözlerimi açmadan elimle itmeye çalıştım.

"Git başımdan." Diye mırıldandım. Yatağıma sırt üstü dönüp yastığı yüzüme bastırdım.

"Uyuyan prensesi ne uyandırır? Ah biliyorum bir öpücük!"
Birden yastık yüzümden çekildi. Gözümü açmaya çalıştım ama lambanın ışığı gözlerimi kamaştırıyordu.

Üstümde biri vardı.

"Hey, çekil." Dedim. Üstümde kimin olduğunu göremiyordum.
İki elimide sıkıca tutuyordu.

"Prensesi uyandırmak için prensin onu öpmesi gerek." diyip güldü. Bu gülüşü biliyordum.

Yine rüya görüyor olmalıydım.

Çok gerçekçi bir rüya.

Birden yüzüme doğru bir esinti hissettim.
"Jungkook uyanmayacak mısın?" Hızlıca gözlerimi açtım.

Taehyung burnumun dibindeydi.

Ellerimi iki yanda tutup kucağımda oturuyordu. Yüzüme doğru eğilmişti!

"Ah uyandı sonunda."kocaman gülümsemesiyle bana doğru bakıyordu.

Eğer tek bir dilek hakkım olsaydı o da bu anın fotoğrafını çekmek olurdu.

Üstümden yavaşça indi. Bu beni üzmüştü. Yinede toparlanıp yataktan kalktım.

"Diğerleri nerede?" Diye sordum.

"Herkes evinde. Bir tek Jin içeride. O da maç izliyor."

"Ah saat kaç ki?" Telefonun ekranına bakınca kaşlarım havaya kalktı. Saat çok geç olmuştu.

Babam beni öldürecekti.

"Niye daha önce uyandırmadın eve gitmem lazım. Babam beni öldürecek." Koltuğun üstündeki çantama doğru uzandım.

" Hey hey, sakin. Ben babanla konuştum. Bugün burada kalacağımızı söyledim." Üstüme bir rahatlık çökmüştü. Çünkü babam benden 10 dakika haber almayınca polise kayıp ilanı verebilecek biriydi.

"Sağ ol Taehyung."

"Hey Jungkook! İçeri gel!" Jin içeriden bana sesleniyordu.

" Ne oldu Hyung?" Diye sordum içeriye girince.

Telefonumu alıp bana attı. Hava yakaladım.

"Sabahtan beri susmadı telefonun. 5 dakikada bir bildirim sesi geliyor. Bak şuna." Jin hyung sinirliydi.

Telefonu açıp bakınca mesajların hepsinin Chae'den olduğunu gördüm. Gözlerimi devirip telefonu koltuğa geri attım. Okulda yanımdan ayrılmıyordu birde üstüne evdeyken aralıksız mesaj atıyordu. Şimdiden beni çok bunaltmıştı.

Telefonu koltuğa atar atmaz art arda bildirim gelince Jin telefonu alıp bana geri verdi.
" Jungkook Allah aşkına şuna cevap ver!"

Jin hyungdan korkup ondan uzaklaştım. Telefonu tekrar açıp Chae'nin gönderdiği mesajlara göz gezdirdim.

'Jungkook ne yapıyorsun?'

'Buluşalım mı?'

'Neden bana cevap vermiyorsun?'

' jungkook yoksa başkasıyla berabersin şuan?'

'Jungkook seni çok seviyorum bana neden bunu yapıyorsun?'

More than Friends // VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin