36

679 69 5
                                    

ג'ימין תהה איך דברים היו מתבררים אם מעולם לא היה עוזב. 

דבר אחד שהוא תמיד תוהה היה אם הוא יהיה טוב יותר בכל עניין ההורות. הטיפול בתינוקת היה בהחלט קשה מכפי שציפה.  אל תפרש אותו בצורה שגויה, הוא היה מאוהב לחלוטין בבתו, אבל זה היה מוזר שהיא באחריותו. 

לג'ימין לא היה הרבה ניסיון עם ילדים.  בכל פעם שהוא היה סביב ילדים הוא היה משחק איתם ואם הם היו מתחילים לבכות הוא היה מעביר אותם להוריהם כדי שיוכלו להתמודד עם זה.  עכשיו הוא היה ההורה.  הוא חש לחוץ.  הוא צפה ביואנגי עושה את זה כאילו זה נראה לו טבעי, אבל זה לא היה המקרה של ג'ימין.  זה לא פשוט בא לו טבעי.  ג'ימין נאלץ להבין איך לעשות דברים.  היה לו הרבה מה ללמוד.  הוא אפילו לא סיפר להוריו שהוא מעורב עדיין בחייה של סוג'י. 

למען האמת הוא היה מבוהל לעשות זאת.  הוא ידע שהם יכעסו אבל לא היה אכפת לו.  הוא סירב לעשות את אותה טעות פעמיים ולעזוב את בתו.  הדבר היחיד שהדאיג אותו היה איפה הוא יגור אחרי שהם יעיפו אותו שוב.
כמובן שהוא לא יכול היה לחזור לגור עם יונגי. זה יהיה שגוי ומסורבל.

כשג'ימין התגורר עם יונגי הם התקרבו זה לזה. הם דיברו על כל דבר ועניין.  אחד עם השני, לזוג היה כל כך הרבה אמון. זה היה פשוט מדהים, שג'ימין אהב כל שניה שהם היו ביחד. לעזאזל לפעמים אפילו הרגיש שהם זוג.

אבל כשעזב הכל ירד במורד הגבעה.  הוא מעולם לא ציפה שהם יהיו חברים לאחר מכן, אך לא הבין עד כמה הכל ייהרס.  זה הרגיש כאילו יונגי שונא אותו עכשיו.  נראה כאילו יונגי רוצה שג'ימין יהיה רחוק ככל האפשר ממנו.  ג'ימין רצה להתפייס איתו.  הוא רצה לתקן דברים ולהיות מסוגל להיות קרוב אליו שוב במיוחד עכשיו כשהם הורים משותפים.  אולי הם יכולים אפילו להפוך למשפחה אבל ג'ימין ידע שהמשימה תהיה קשה משתי סיבות.  אחד שהיה יונגי ניסה בכל כוחו לדחוק את הילד.  לעתים נדירות הוא ניסה לדבר איתו על כל מה שלא קשור לסוג'י.  אם ג'ימין ניסה לנהל שיחה זה יסתיים במהירות כאשר יונגי ייתן לו תשובה אחת.  הוא ניסה להבין.  יואנגי כעס והייתה לו כל הזכות להיות אבל זה תסכל את הצעיר.  הוא רק רצה לשבת עם בן השמונה-עשרה ולדון בהכל.  הוא רצה לשדר את כל הבעיות ולתקן את הבעיות, אך לא הצליח. 

ואז הגיעה הגסיבה השניה. טן. נראה שהילד תמיד היה בסביבה.  הוא נצמד ליונגי כמו דוב קואלה.  זה הרגיז את ג'ימין עד אין קץ.  הוא רצה לתפוס את טן בשיערו ולמשוך אותו מהיונגי שלו.  הוא רצה אותו רחוק מיונגי ובתו.  הוא שנא לראות את הזוג קרוב זה לזה.  כשהוא מחבק ומתנשק ומתנהג לאבי דאבי, זה גרם לג'ימין להיות חולה למראה. 

מדוע טן נאלץ לעשות צעד עכשיו?  הוא הכיר את יונגי  הרבה זמן והוא פתאום רוצה לעשות מהלך, מיד אחרי שהיה ליונגי ילדה עם מישהו אחר.

החלק הגרוע ביותר הוא שג'ימין לא יכול אפילו לשנוא אותו.  מכמה השבועות שהוא הכיר אותו, שחקן הכדורסל התגלה כאדיב ביותר.  הוא מעולם לא ניסה בכוונה לגרום לו להרגיש לא נעים.  הוא דיבר עם ג'ימין כמו שחבר היה מדבר.  הוא התייחס לסוג'י בזהירות מירבית.  ממראהו הוא שימח את יונגי. 

הוא מאמין שזה מה שהכי כואב.  שלא משנה כמה הוא רוצה שזה יהיה הוא שיגרום ליונגי לחייך את אותו חיוך גומי רחב ומדהים, זה לא הוא.  זה היה טן.  אז כל מה שהוא יכול היה לעשות זה לשבת מאחורה ולראות את הזוג המאושר לכאורה. 

"זה נהדר בייבי"  ג'ימין יכול היה לשמוע את הלחישה של יונגי.  הוא שמע צחקוק שגרם לו לרצות לרצות להכות את הבעלים שהוא שייך אליו.  הוא גלגל את עיניו בשקט מחקה את הצחוק, וזכה לחיוך מהתינוקת שנחה בחיקו. 

ג'ימין ישב ברצפה בזמן שהזוג היה על המיטה.  הוא נאלץ להקשיב לפלירטוטים חסרי הבושה מבני הנוער בשעות האחרונות. 

"יונגי."  ג'ימין קרא שלא היה אכפת לו שהוא מפריע לשיחתם.  הוא שמע זמזום. 
"אתה יכול להביא לסוג'י בקבוק? זה כמעט הזמן להאכיל אותה." 
"למה אתה לא מביא את זה?"  המבוגר שאל אך ג'ימין שמע אותו עומד מהמיטה.  הצעיר קם גם הוא. 
"כי אני הולך להחליף לה. היא רטובה."  הוא ענה כשהוא עומד עם התינוקת בזרועותיו. 

"אני אחזור" מלמל יואנגי כשהוא יוצא החוצה.  ג'ימין עסק בעצמו בהחלפת בתו מחיתול הרטוב לאחד נקי.  זו הייתה משימה הרבה יותר קשה ממה שהוא אי פעם חשב שזה יהיה

"ששש זה בסדר אהובתי."  הוא לחש ממהר לנסות להשלים את התהליך. 
"איפה לעזאזל," הוא נרתע והסתכל על כל הדברים בשולחן ההחתלה ולא מצליחים למצוא את אבקת התינוק. 

"אם זו אבקת התינוק שאתה מחפש הבקבוק נגמר מוקדם יותר היום, אבל צריך להיות אחד חדש במגירה העליונה מימין."  טאן אמר.  אפילו קולו הרגיז את ג'ימין.  הוא גלגל את עיניו, מבלי שידע שהפעולה נראתה דרך השתקפות של המראה התלויה ממש מעל שולחן ההחתלה. 

"חזרתי."  יונגי הודיע ​​בדיוק כשג'ימין סיים להחתיל את  סוג'י.  ג'ימין חייך והרים את התינוק הבוכה עדיין. 

"תסתכלי אבא עם חלב."  הוא אמר לתינוקת, הקפיץ אותה מעט בניסיון להרגיע אותה.  זה לא עבד אז הוא פשוט בחר להעביר אותה לאביה בידיעה טובה שהוא ירגיע אותה.  התינוקת מיהרה להיצמד לבקבוק ולשתות אותו במהירות מדאיגה. 

"וואו סוג'י. האטי מותקה"  יונגי מלמל.  ג'ימין נמס למראה שניהם.  יונגי שאחז בה היה המראה החביב על ג'ימין.  הוא עמד קרוב אליהם והבריש מעט את אצבעותיו בשיער של בתו.  הם נראו כמו התמונה המשפחתית הקטנה והמושלמת באותו הרגע. 

טן ישב על המיטה וצפה בהם. כאב קטן בלבו.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 36🤗

Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלםWhere stories live. Discover now