13

881 79 2
                                    

ג'ימין עבר הרבה, יונגי לא יכל להכחיש זאת. הוא הבין שמכל המצב הזה יהיו השלכות על ג'ימין יותר מעליו. הוא ידע שהמצב מפחיד עבור ג'ימין כי הוא זה שגופו משתנה.
אבל כשהתינוק יגיע יונגי הוא זה שיהיה אחראי עליו הוא יהיה זה שיטפל בו יגדל אותו. יונגי אולי לא נושא את הילד פיזית אך הוא עדיין צריך להתכונן לקראתו. הוא עדיין צריך לקנות את כל הדברים שהתינוק יזדקק. הוא צריך ללמוד איך להחליף חיתולים, כיצד להכין בקבוק.
הוא נזקק לעבודה כדי שיהיה לו כסף לטפל בתינוק.

הוא נאלץ להתמודד עם כל זה בגיל 17.
זאת הייתה השנה האחרונה שלו בתיכון, אבל אחר כך הוא ייצטרך ללכת לקולג'.

ג'ימין רק יצטרך לעבור עוד חמישה חודשים ואז למסור את התינוק לאחר מכן הוא יוכל ליצור לעצמו עתיד כמו שרצה.
מיכוון שג'ימין עובר הרבה יונגי לא רצה להשמיע בפניו גם את דאגותיו, הוא לא רצה להלחיץ את ג'ימין יותר והוא לא רצה להדאיג את הוריו.
האדם היחיד שהוא יכל לחשוב לפנות אליו היה אחיו, הוא הלך לבקר אותו באחר הצהריים.

"זה פשוט הרבה ג'ין" יונגי נאנח מושך בשיערו
"כאילו אני יכול לעשות את זה?" הוא בהה בריצפה, הוא לא רצה שאחיו יראה אותו בוכה. ג'ין בהה באחיו הקטן בדאגה.

"יונגי" הוא לחש אך ליבו נשבר למשמע אחיו הבוכה
"יון תסתכל עלי" יונגי הניד בראשו לשלילה.
"שוגה תסתכל עליי"
"יונגי" ג'ין ניסה שוב
יונגי הרים אליו את מבטו עיניו אדומות ונפוחות מבכי
"אני מפחד כל כך" הוא לחש.
ג'ין משך אותו לחיבוק הדוק
"היי זה בסדר לפחד"
"זה בסדר הכל יהיה בסדר" ג'ין לחש לאוזנו
"אני כל כך גאה בך שעשית את זה, כל בחור היה בורח בשניה שהם מגלים שהכניסו מישהו להריון" ג'ין אמר

"מותק אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך ונעזור לך בכל מה שנוכל" ג'ין העביר את אצבעותיו בשערו של יונגי
"נאמג'ון ואני נשמור עליו עבורך אמא ואבא יעזרו לך על בסיס יומיומי, בבית אתה רחוק מלהיות לבד" יונגי לא ענה, הוא פשוט חיבק את אחיו. הוא היה אסיר תודה על כך שיש לו את המשפחה שלו.

יונגי הביט במראה מוודא שאין שום הוכחה לכך שבכה קודם לכן
"היי" הוא הפנה את צומת ליבו לילד שפתח את דלת מכוניתו
"איך הלך?" הוא שאל בעדינות למקרה שהכל השתבש
"יותר טוב משחשבתי" ג'ימין הביט בו בעניים אדומות ונפוחות.
יונגי שכח לרגע את פחדיו ודאגותיו כשהקשיב לג'ימין מספר איך היה כיצד חבריו קיבלו זאת שהוא בהריון.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 13🤗

Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלםWhere stories live. Discover now