המוזיקה הושמעה ברחבי הבית. בני נוער רוקדים. חלק מתמזמזים אחד עם השני אחרים שותים אלכוהול או עושים סמים. נראה שכולם נהנים מאוד חוץ מאחד.
ג'ימין ישב בשקט על הספה ושיחק בשולי הכוס שלו.
הוא ממש שנא באותו הרגע את ג'ונקוק וטאהיונג. הם גררו אותו למסיבה בטענה שג'ימין לא יוצא מספיק.
רק כדי לנטוש אותו שם לגמרי לבדו אחרי דקות ספורות.
הגרוע מכל זה שג'ימין לא יכול לעזוב בעלדיהם, והוא לא מכיר שם אף אחד.אולי זה מה שמשך אץ יונגי אליו באותו הלילה, הוא היה לגמרי לבד ויונגי רצה לדעת למה.
"היי למה את לבד?" הוא צעק בגלל הרעש, ג'ימין הרים אלי ואת מבטו נותן לו את המבט המבולבל והתמים ביותר שהבוגר ראה אי פעם. 'חמוד' חשב.ג'ימין חפן יד סביב אוזנו והעיד על כך שלא שמע אותו.
יונגי נשען קרוב יותר וחזר על השאלה, הוא כמעט התחרט על כך ששאל אותו את זה כי זה גרם לג'ימין לספר לו את הסיפור ועד כמה החברים שלו אדיוטים שגררו אותו לשם ואז נטשו אותו במהירות.השיחה החלה והפכה אינטסיבית לאחר מכן. הם דיברו על הדברים הכי אקראיים וצחקו מהם.
המשקאות בידהם מלאים ונשכחו ממזמן.
שניהם התעניינו מאוד אחד בשני."היי אתה רוצה אולי לעלות לחדר שלי?" יונגי שאל לפתע.
הצעיר הבין את כוונותיו נושך את שפתו ושוקל אפשרויות.
אם יסכים זה לא סוג הדברים שהוא עושה אבל זה היה מין יונגי. זה היה הילד שהיה בראשו ב-4 שנים האחרונות.
הוא בילה את השנתיים הראשונות בוהה בו בחשאי, מתייבש לדבר איתו בפועל."אוקיי, בסדר" ג'ימין חייך ואחז בידו של יונגי נותן לו להוביל את הדרך.
יונגי הוציא את המפתח מכיסו פותח את הדלת. ג'ימין הרים את גבותיו על כך.
"מה? אני לא רוצה שאנשים יזדיינו על המיטה שלי."
"הגיוני" ג'ימין מלמל וכרך את ידיו סביב צווארו של יונגי 'מה אני עושה?' ג'ימין שאל את עצמו, הוא מעולם לא עשה דבר כזה. הוא רק קיווה שיונגי יוביל. מה שיונגי עשה, למרבה המזל.הוא אחז במותניו של ג'ימין מקרב אותו ומנקר במהירות את שפתיו כמה פעמים עד שלבסוך נישק אותו נשיקה מלאת תאווה.
יונגי התמכר לפתיו השמנמנות והרכות לש ג'ימין במהירות. ידיו אט אט נגררות למטה עד שהן אוחזות בתחת של ג'ימין, לוחצות.ג'ימין גנח מהתחושה, יונגי ניצל אץ ההזדמנות להכניס את לשונו לפיו של ג'ימין.
גניחה קטנה יוצאת מפיו של הילד בן ה 16 יונגי גיחך על הרעש ולאט לאט החל להוביל את ג'ימין לכיוון המיטה.יונגי דחף את ג'ימין בזהירות על המיטה והזדחל מעליו שפתיו תוקפות את צווארו.
גניחות עזבו את שפתיו השמנמנות של ג'ימין.
"אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?" יונגי שאל בזמן שהוא מתעסק בפתיחת מכנסו.
ג'ימין חשב, הוא היה בטוח? היה משהו בו שאמר לו לא לעשות את זה.
"כן, אני בטוח.""שוגה?" יונגי הרים את עיניו לאימו
"מה כל כך מסיח את דעתך?" יונגי נותר בשקט קצות אוזניו הפכו לגוון אדום לאחר שהבין שחשב על הלילה ההוא. הוא משך בכתפיו והמשיך לאכול.
"אתה יודע שאתה יכול לספר לנו הכ-""הכנסתי מישהו להריון" הוא פלט החוצה.
אביו החל להיחנק מהמים ששתה.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 5🤗
YOU ARE READING
Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלם
Romansaזאת הייתה טעות. טעות מטופשת, טיפשית! יונגי מכניס את ג'ימין להריון. כולל: boy×boy הריון גברי תורגם מ: __QueenJC__