זה היה כאילו העולם מתרסק עלינו, חונק אותנו עד שאי אפשר כבר לנשום.
שנינו היינו מפוחדים למוות."אנחנו לא יכולים לעשות את זה. אתה יודע את זה, נכון?" פתחתי את עיני בכדי להסתכל על הילד שבקושי הכרתי.
כל מה שידעתי עליו היה מה שכולם ידעו.
שמו היה יונגי, הוא היה פופלרי והוא בקבוצת הכדורסל.
זהו זה. זה כל מה שידעתי עליו.
אבל הינה אני, בהריון ממנו."אנחנו לא יכולים לעשות את זה ג'ימין, אנחנו לא יכולים להיות הורים " הוא אמר שוב, לא אמרתי כלום.
היה שקט וארגנתי את מחשבותיי. אולי הוא צודק?
אנחנו צעירים מידי בשביל להיות הורים. אנחנו עדיין בבית ספר.
אני בספק אם מישהו מאיתנו רוצה לוותר על חלומותיו בגלל תינוק שלא תכננו."א-אתה יכול לעשות ה-הפלה" הוא גמגם.
ברגע הזה נשברתי. דמעות זלגו על פני במהירות.לאט לאט התיישבתי על המיטה. ראשי היה בין ידי כשנענתי את ראשי.
"אני לא יכול לעשות את זה. אני מצטער. אני לא יכול" הרגשתי שהמיטה שוקעת לידי."אז מה אתה רוצה לעשות? אימוץ? לשמור את זה?" הוא פחד, אני הורס לו את החיים. עשיתי בלאגן בחיים של שנינו בין לילה. ידעתי מה אני עושה, שנינו ידענו.
"אני לא יודע" לחשתי
"אני לא יודע מה אני רוצה לעשות.הוא הנהן בראשו מעביר את ידו בשערו. איך יכול להיות שגמרתי במצב הזה, איתו מכל האנשים?
הוא פופולרי, כולם מכירים אותו, או לפחות מודעים אליו. אני לעומת זאת הייתי מישהו שהיה לו שניים או שלושה חברים אמתיים.נשמעה דפיקה בדלת שניערה אותנו ממחשבותינו.
יונגי קם, הוא ניגב את פניו בשרוול חולצתו לפני שפתח את הדלת.
הוא פתח את הדלת למצב שרק הוא יכל לראות מי עמד שם."שוגה, היית רוצה לצאת איתי ועם אבא שלך?" שאל קול מתוק.
"אני עם מישהו עכשיו" הוא מילמל חזרה.
מיד הרגשתי רע, הוא צריך לבלות עם משפחתו ולא לבזבז זמן איתי."כדי שאלך" אמרתי ויונגי הסתובב להביט בי. הוא פתח את הדלת, בצד השני עמדה אישה נמוכה , יכולתי לראות את הדמיון בין השתיים.
"אני כל כך מצטערת לא הייתי צריכה להפריע , אתה לא חייב לעזוב" היא מהירה לומר. נענתי בראשי והרמתי את התיק שלי מהריצפה.
"לא, אני באמת צריך לחזור לבית" חייכתי חיוך מנומס, לפני שפניתי להביט ביונגי.
"נתראה"
"כן" הוא שיפשף את עורפו."רק תודיע לי מה אתה מחליט"
נתתי לו הינהון קטן לפני שסוף סוף עזבתי את ביתו.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 2🤗
YOU ARE READING
Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלם
Romanceזאת הייתה טעות. טעות מטופשת, טיפשית! יונגי מכניס את ג'ימין להריון. כולל: boy×boy הריון גברי תורגם מ: __QueenJC__