'אתה רק פוגש את ההורים שלו, אתה תיהיה בסדר' ג'ימין חשב לעצמו כשהתקרב לדלת. הוא נשם עמוק לפני שדפק.
הוא שמע צעדים מתקרבים. 'הם הולכים לשנוא אותי' הוא רצה לסתובב ולברוח אבל לפני שהספיק הדלת נפתחה."הקדמת" יונגי אמר כשפתח את הדלת, הוא לבש בגדים שחורים ועורו החלבי ניראה אפילו יותר חיוור. הוא לבש סקיני ג'ינס שחיבק את רגליו יפה ץ. שרירי הזרוע שלו כמעט גרמו לג'ימין לרייר.
"מצטער" הוא חייך לו חיוך כובש, לפני שנכנס פנימה."ההורים שלי עדיין מתכוננים" יונגי אמר כשהתחיל לעלות במדרגות ג'ימין עקב אחריו כמו גור אבוד, הוא היה שם רק פעמיים הראשונה הייתה במסיבת סוף השנה, והשנייה הייתה כשעבר בדיקת הריון, בשץי הפעמי םהוא לא שם לב לסביבתו. הבית היה יפייפה.
מכל הבית ג'ימין הכי אהב את החדר של יונגי.ג'ימין התיישב על הפסנתר, יונגי הלך לעבר השולחן שלו מתיישב שם צופה בג'ימין שלוחץ בהיסוס על הקלידים.
"האם אתה יודע לנגן?"
"לא, תמיד רציתי ללמוד אבל לא היה לי מספיק כסף כדי לקחת שיעורים." ג'ימין קם והתיישב על המיטה.
"נגן משהו" ג'ימין ביקש
"מה אתה רוצה שאנגן?" יונגי שאל, ג'ימין משך בכתפיו.
"אני לא יודע... משהו יפה"יונגי בהה בקלידים למשך כמה שניות לפנ ישאצבעותיו החלו ללחוץ על המקשים.
הלחן היפייפה מילא את החדר, ג'ימין צפה בהתלהבות באופן שבו ידיו של יונגי לחצו על הקלידים.
ג'ימין תמיד מצא את זה מספק לצפות בידיו של הפסנתרן.
הוא יכל לשבת שעות ולצפות בזה."האם פריי סטייל?" הוא שאל, לא מזהה את השיר
יונגי הנהן כתשובה. מביא את השיר לסופו.
ג'ימין מחא לו כפיים.
"זה היה כל כך יפה" הוא התלהב.יונגי הרגיש מסוחרר מהמחמאה
"אני יכול ללמד אותך" זה העלה חיוך על הפנים של ג'ימין.
"באמת? אל תעבוד עליי יונגי. אני ותר מידי מתרגש מזה".
"כמובן" בדרך כלל יונגי לא היה עושה דברים כאלה אבל ג'ימין היה מיוחד.
"אומייגד, תודה" ג'ימין חיבק אותו מההתרגשות."יונגי אנחנו מוכנים" זה הרגע בו הלחץ של ג'ימין החל שוב.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 6🤗
YOU ARE READING
Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלם
Romanceזאת הייתה טעות. טעות מטופשת, טיפשית! יונגי מכניס את ג'ימין להריון. כולל: boy×boy הריון גברי תורגם מ: __QueenJC__