33

757 75 6
                                    

יונגי ניסה לעשות תמיד את הבחירות הנכונות. במיוחד אם ההחלטה תשפיע לא רק על עצמו אלא על אחרים בסביבתו. הוא ניסה בכל כוחו להיות חסר אנוכיות ככל האפשר. אך בכל הנוגע לג'ימין המשימה נעשתה קשה משמעותית.

ג'ימין היה נושא שגרם לסיכות ומחטים לדקור את ליבו. זה גרם לו לחוש זעם, כעס, אך הכעס לא הופנה רק כלפי ג'ימין. לא זה גם הופנה כלפי עצמו.

יונגי לא הצליח להבין מדוע חש כל כך נפגע מג'ימין. ככל שהוא חשב על זה יותר ויותר כך הוא הרגיש יותר משוגע על איך שהוא מרגיש.

כמובן שהוא נפגע מהעובדה שהצעיר עזב את בתם. הוא חשש שאם יחזיר אותו לחיי בתו הוא יעזוב שהוא יבין שזה באמת יותר מדי בשבילו.

אולי הוא לא יעזוב מיד אולי יעזוב אחרי שנה-שנתיים בהורות. עד אז סוג'י תתחבר אליו. זה ישאיר את יונגי במשימה להיות חייב להסביר הכל לפעוטה.

ליונגי זו הייתה סיבה תקפה מדוע הוא חש פגוע וכעס כלפיו אבל יואנגי ידע שזה יותר מזה בשבילו. ג'ימין שבר את ליבו. ועל כך יוגי כעס על עצמו.

הוא איפשר לצעיר לפגוע בו יותר מכפי שנפגע אפילו. זה הרגיש כמו פרידה לא טובה, ככל שיונגי סבל אי פעם. אבל בגלל זה זה בלבל את יונגי. הם מעולם לא היו ביחד. הם מעולם לא חלקו רגע אינטימי בו יונגי יכול היה לומר שהוא האמין שהם יותר ממחברים. הם מעולם לא חלקו נשיקה או קיימו יחסי מין מאז הלילה ההוא

מעולם לא קרה שום דבר שיעיד על כך שג'ימין הרגיש משהו הדומה למה שהרגיש יונגי. ובכל זאת יונגי עדיין נותר שבור על ידי ג'ימין. הוא הרגיש נטוש. והוא שנא את זה כי זה גרם לו להרגיש טיפש. הוא היה שבור לב על ילד שמעולם לא היה איתו.

אבל אפילו יונגי הבין שהסיבות שלו לא אמורות למנוע מבתו להכיר את ההורה האחר שלה. הייתה לה הזכות לקבל אותו בחייה, להיות מסוגלת לבנות איתו מערכת יחסים.

למען בתו יונגי בלע את גאוותו ואת הרגשתו הכואבת.

-
"אני רק רוצה להגיד תודה שהיית מוכן להיפגש איתי." ג'ימין אמר שניסה להושיט יד ולגע בידו של יונגי. יונגי, לא כל כך בעדינות, העביר את ידו מחוץ להישג יד.
"אז אממ," ג'ימין כיחכח בגרונו.

"איפה היא כרגע. קיוויתי אולי לראות אותה." המבוגר נשען לאחור בכיסאו ומשחק עם קש המשקה שלו.
"אצל נמג'ון וג'ין." ג'ימין הנהן במבוכה. הוא לא ידע איך להגיד את מה שבראש שלו. כשיונגי התקשר אליו הוא התאמן בכל מה שהוא היה אומר כדי שהמבוגר יסלח לו אבל עכשיו כשהוא נמצא מוחו היה ריק.

יונגי לא התאמץ לפתוח בשיחה. זה היה מספיק קשה לו לשבת מול ג'ימין.
זה נותר שקט עד שאחרי שמלצר הניח את האוכל שלו על השולחן, אז סוף סוף ג'ימין החל לדבר.

"אני באמת מצטער." יונגי רק העיף בו מבט אבל לא אמר כלום.
"הייתי טיפש. ואני יודע שלקח לי זמן לנסות ולחזור באמת, אבל אני באמת רוצה להיות בחייה." המבוגר מבין השניים לא ענה, הוא פשוט מילא את פיו באוכל, בקושי הביט בו. ג'ימין התחיל לחוש תסכול, הוא רצה לקבל תשובה. הוא רצה לדעת אם תינתן לו ההזדמנות.

"ואני רוצה שהיא תדע מי אני חשבתי רק עליה ועלייך מאז שעזבתי. אני רוצה לפצות על הזמן האבוד. מגיע לי הזדמנות שנייה. מגיע לי להיות מסוגל לראות אותה ואולי להיות איתה כמה לילות." יואנגי קימר את גבותיו.

"מגיע לך? למה מגיע לך?" השפתיים של ג'ימין נפרדו לפני שהוא מגמגם.
"ובכן אני זה שסחבתי אותה במשך כל אותם חודשים. אני-ילדתי ​​אותה." יונגי הרים את ידו כדי להשתיק אותו.

"אל תשתמש בזה כסיבה. אם הייתי יכול הייתי עושה זאת בעצמי. נמאס לי מזה שג'ין, נמג'ון, אמא שלי, שכולם," הוא הקיש כל אחד על אצבעותיו.
"משתמשים בזה כסיבה שאסלח לך על כך שיצאת." ג'ימין ניסה לפתוח את פיו כדי לומר משהו, אבל יונגי הרים את ידו כדי להשתיק אותו שוב.

"אל תבין אותי לא נכון אני יודע שזה היה קשה. אני יודע שהתאמצת אני יודע את זה אבל עדיין עזבת. עדיין השארת אותה אצלי לטפל בה לבד-"

"יש לך את ההורים שלך. את אחיך. לא השארתי אותה איתך לבד. יש לך אנשים שיטפלו בה." ג'ימין נכנס פנימה, קולו קשה
יונגי הניד בראשו מגלגל את עיניו.
"היא לא באחריותם. הזמן היחיד שאני מאפשר להם לעזור לי הוא כשאני צריך ללכת לבית הספר או כשאני מחפש עבודה." יונגי נשם עמוק כדי לנסות להרגיע את כעסו.

"בוא נחשוב על זה ככה" הוא אמר שקולו הרבה יותר רגוע עכשיו. "אתה רק מבקש ממני פשוט להחזיר אותך לחייה כאילו זה כלום -"
"זה לא כלום אני -"
"אבל מה אם זה היה מצב הפוך מה אם אני זה שהיה הולך באמת היית ממהר לסלוח לי?" ג'ימין שתק
"ככה חשבתי"
"אני לא חושב אתה מבין עד כמה זה כואב, ג'ימין."
"אני מצטער" ג'ימין לחש. הוא נאנח.
"אני רק רוצה את הטוב ביותר לסוג'י." הוא מלמל ושפשף את מקדשיו.

"בסדר, זה מה שיקרה." יונגי התחיל.
"בסדר. אני אתן לך לראות אותה. אתה יכול לבוא לבקר אותה אבל אני לא רוצה שתיקח אותה לביתך. אני מצטער אבל אני לא רוצה אותה ליד ההורים שלך. הם לא עשו דבר שמגיע להם להיות ליד הבת שלי."

"תודה. תודה רבה אני מבטיח שלא תתחרט שנתת לי להיות בחייה." ג'ימין הרכין את ראשו מספר פעמים.

יונגי יכול היה רק ​​לקוות שזה נכון.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 33

Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלםWhere stories live. Discover now