14

870 79 7
                                    

"אתה כל כך קטנטן" יונגי מלמל ושיפשף עיגולים קטנים בעורו של ג'ימין
"הרופא אמר שזה נורמלי בגלל שזה התינוק הראשון שלי" ג'ימין אמר
"זה חמוד" יוני נשען מטה ונשק למקום בו נמצא תינוקו ג'ימין ניסה להתעלם מהתחושה החמה שפלשה אליו מהפעולה הקטנה הזאת, ידיו מתעוותות מתוך רצון להעביר את אצבעותיו בשיער של יונגי.

זו הייתה מחווה שנועדה לתינוק ולא לו. הוא היה צריך להזכיר לעצמו בכל פעם שמשהו כזה קרה, הוא מיקד את תשומת ליבו אל הלילה חסר הכוכבים כדי להסיח את דעתו מיונגי.

הירח מאיר מעליהם, עננים עכורים מסביבו מוסיפים ליופי, אוויר הסתיו הקריר שנגע בעורם.
זה הפך למעין שגרה שלהם לצאת ולשבת במרפסת למשך שעות. הם דיברו אבל בעיקר פשוט ישבו בדממה, זו הייתה שתיקה שלווה.

יונגי אהב את הרגעים האלה מיכוון שכאשר הם מדברים יש לו הזדמנות להכיר את הצעיר יותר לעומק.
ג'ימין מצא את יונגי מסקרן, הוא אהב לבלות איתו, לנהל שיחות חסרות טעם.

למרות שהם בילו הרבה זמן ביום הם הרגישו שזה אינטימי יותר בלילה. זה היה מיוחד מסיבות שהם אפילו לא הבינו.
הם חזרו למיטה שוכבים אחד ליד השני כל אחד במחשבותיו

"יונגי" ג'ימין התנשף והתיישב
"מה לא בסדר?" ג'ימין לא אמר דבר כאשר תפס את ידו של יונגי והניח אותה במקום מסוים על בטנו. הם נשארו דוממים כמה שניות עד שיונגי הרגיש בכך דחיפה קלה הורגשה בידו.

ג'ימין הרגשי לפעמים את התינוק זז אבל הפעם זו הייתה בעיטה שגם יונגי יכל לחוש בה.
הלילה הזה היה מיוחד עבורם.
שני בני הנוער היו מלאים בספקות ובדאגות אבל לבסוף הכל הסתכם בטובת התינוק הקטן שגדל, שעוד מעט יהיה כאן.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
פרק 14🤗

Mistake//yoonmin( מתורגם)-הושלםWhere stories live. Discover now