Multimedya: Genç karakter kadrosu
Evet arkadaşlar final bölümümüze hoş geldiniz inanin bu kitabı yazarken çok zevk almıştım emin olun yeni kurgum yakında yayınlanacak hazırlıklı olun derim😉😉
Keyifli okumalar
Herkes sesin geldiği yere bakıyordu yaşlı bir kadın gözleri ağlamaktan kızarmış bir şekilde bize doğru geliyordu Miran'a sarılıp ağlamasını daha da şiddetlendirmişti.anladığım kadarıyla annesiydi.
"Oğlumum!! "
"Annem!! "
"Yaşıyorsun sen ölmenişsin burdasın ama Adar öldüğünü söyledi seni gömmüştük"
"Ölmedim anam Adar ağalımı devralmak için beni öldü gösterdi tornunu yıllarca hem ana sız hem babasız bıraktı. "
"Ne disen oğlum ne torunu? "
"Anne ben ve Dilanın bir oğlu var"deyip Dilanı göstermişti.Yaşlı kadın Dilana yaklaşıp elini uzattı. Dilanda hemen elini öpüp anlına koydu.
" Demek bir torunum var nerdedir peki"
"Anne şuan bilmemesi gerekiyor "
"Ne demek bilmemesi gerekiyor? Neyi vardın torunumun? "
Ben hemen söze atlayıp olanı anlattım. "Çağlar ilik kanseriydi kızım kurtardı Çağları ama şimdi bunları öğrenirse kendini kötü hisseder"
"Peki o vakit Ahmet ağa Akşam vakti Behiye hanım ve Hazar ağa (Dilanın annesi ve babası) söyleyin hayırlı bir işi için geleceğiz adı konulsun bu işin tez vakitte. Ahmet baba da " Söylerim size de haber veririm "demişti yüzünde hüzünde vardı mutlulukta herkes aynı ifadeyi takınmıştı.
_____________________________________________
3SAAT SONRA
" OFFF" diye derin bir iç çekti Bilge
"Noldu bilge hanım"
"Ne olacak herkes sevdiğine kavuştu biz hala onları izleyerek yaşlanıcaz ne bir teklif ya teklifi geçtim sözünü dahi açmadı sevmiyor beni oyalıyor kesin"
"Buraktan bahsediyoruz dimi? "
"Ta kendisi. Baksana Selcan hanım bile bana soruyor ne zaman evleniceksiniz diye kadına cevap verememekten ben sinir oluyorum"
Burağın evlenme teklifi yapacağını söylememek için kendimi zor tutuyorum valla kim bana saklim diye verdiyse ben onun taa neyse Bilge bana bakarken ona döndüm.
"Ben ne teklif almıştım nede başka bişey sade bir düğün töreni olmuştu"
Kapıdaki sesle oraya döndük Dilan havada uçacak resmen "noldu eteklerin zil çalıyor "
"Babam gelip istesinler dedii."
Anlaşılan mutfaktan kız sesini duyan geliyordu şimdi ise Ela, Ezra ve Sera
"Ne kaynatıyonuz hanımlar? "
"Yemek görümceciğim"
Çekmeceden kaşık alıp yemekten bir kaşık alınca şakadan kızmış gibi yaptım"napıyon sen bakım kocam seviyor diye yaptım ben onu "
"İyide de bende Ispanak çorbası seviyom "
"Tamam tamam tadı nasıl olmuş"
"Efsane güzel olmuş"
"Eee Ezra hanım "
"Ne efendim yenge bir şey mi kaçırdım? "
"Yok yok kaçırmamışsın, tutmuşsun "deyip kapıyı işaret etti Mert, abim, Burak abi, Poyraz abi ve Demir çocukşarı kucağına almış sohbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan