Multimedya:Beste ve Demir
Sabah kasıklarımdaki acıyla İnledim belime dolanan elle yerimden.
Kalkamadım kıbırdanınca daha çok sıktı sırtım onun karnına değiyordu ve sorun değmesi değil ikimizde çıplaktık biraz daha kıprandım.
"Yaa ahtapot gibi sarmışsın ya bırak"diye bağırınca ellerini çekti.
Bende battaniyeyi vücuduma sarıp banyoya koştum tam kapıyı kapatıcakken güçlü kollarıyla kapıyı geri açtı.
" Dışarı çık banyo yapıcam"
"Çıkmıyorum benim karımsın beraber banyo yapıcaz."
"İyi o zaman sen yap ben seni beklicem."deyip tam çıkıcakken kolundan tutup kendine çevirdi.
Üzerimdeki battaniye yere süzülürken utançtan yüzünde kırmızının tonlarını taşıdığıma emindim.
Eliyle çenemi tutup kaldırdı. " Utanma dün her yerini gördüm zaten"
Neydi bu şimdi moral mi?veriyo yoksa daha mı çok bozuyo. Elimi tutup duşa kabine ilerledi suyu ayarlayıp elime lifi verdi ve sırtını döndü lifledim.
Bende onu bana dönüp hem lifleyip hemde suyun köpükleri temizlediği yere küçük buseler koyuyor.
Buda benim hem kalbimi hızlı arttırıyor hemde vücudumu titretiyordu.
Sanki bana içimde olamayan zevki bana yaşatmaya çalışıyor. Beni tahrik ediyordu.
İçimde olmayan bir şekilde kollarımı boynuna dolayıp öptüm bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Ama onu öpmek istedim.
Birden geriye çekildim "Ö özür dilerim çok özür dilerim"deyip. Bornozumu giyip dışarı çıktım.
Üzerime mavi olan bir elbise altına beyaz spor ayakkabısı giydim.
Ben bağcıklarımı bağlarken belinde bornozla çıktı."Bugün eşyalarını benim odaya taşı bu odayı toplatacam"
"Hayatta olmaz "
"Ben ne diyorsam onu yapacaksın"
"Off tamam be ne yapıyorsan yap"deyip göz devirdim tam odadan çıkacaktım ki kolumdan tutup kendine çevirdi.
" 1. Bana göz devirme‚2.bana be me gibi kelimeler kullanma ve son olarak 3.kendinini bu aileye alıştır ki herşey daha güzel olsun hem senin açından hemde benim açımdan"
"Peki alışıcam size" Deyip odadan çıkıp merdivenlerden indim.
Aşağı indiğimde çağlar uyanmış kahvaltı masasında oturuyordu. Beni görünce koşarak bana sarıldı.
" Anneeeeee"
"Oğlum noldu bebeğim"
"Özledim seni bizi bir daha bırakma"
"Yok oğlum bırakmaz bizi artık alışmış o bize"deyince neyi kast ettiğini anladım ve başımı yere eğdim.
"Hadi kahvaltıya oturun"dedim
Yemekten sonra Demir ile gitti. Bende Çağlarla oturdum.
" Anne neden iş seyahatin uzun sürdü. "
"İşim gereği orda kaldım annem yoksa seni hiç bırakırmıyım."
"Anne biliyon mu? Sen yokken Ayça diye bir kadın gelip bana kızıp duruyordu. "
"Ne diyordu? peki sana"
"Senin bir daha gelmiyeceğini ve babam benden sıkılıp yatılı okula vereceğini söyledi. "
"Aman Allahım! Peki babana söyledin mi? "
"Hayır anne eğer söylersem babam beni cezalandırırmış. "
"Peki anladım kuzum"
2 Saat sonra
Kapı çalınca kapıyı açtım içeri sarışın bir kadın girdi beni küçümser gibi baktı.
"Sen yeni hizmetçisin galiba al şu torbaları içeri götür hemen!"
"Pardon sen kimsin de bana emir veriyon."
"Küstaha bak seni Demire söylim de işinden atsın seni. "
"Kusura bakmayın alim paketlerinizi"
"Heh şöyle yola gel akşam buraya güzel bir masa hazırla romantik bir akşam için gecikme olmasın külahları değişiriz. "
Bana uzattığı torbaları alıp kapıdan dışarı attım.
"Seni pis sürtük sen nasıl benim eşyalarımı atarsın işte şimdi bittin. "
"Defol git bu eve bir daha gelme."
"Bekle burda Demire hesap vereceksin daha."
"Benim onada sanada verecek hesabım yok anladın mı? Şimdi bir daha evime veya aileme yaklaşırsan kötü olur anladın mı?"
"N-ne evi ne ailesi ne saçmalıyon."
" Diyorum ki Beste Karay yani Demir'in karısıyım anladın mı canım hadi anca gidersin."deyip suratına kapıyı kapattım.
3 Saat sonra
"Demir dinle nolur kolum acıyo bırak."
"Baba bırak annemii" Diye ağlayan Çağlara dönüp
"Oğlum bişe yok annenle konuşucaz bişe yapmıcam söz."
İnanmışcasına bakıp kafa salladı.
"Ne be ne sürüklüyorsun ya"
"Demek bana verecek bir hesabın yok öyle mi?"deyip arsızca gülüp yanıma yaklaştı.
" Demir yapma "dedim fısıltıya karşılık konuştum.
" Neden Ayçayı bu evden kovdun"
"O kadın Çağlara sürekli zarar veriyormuş ben sadece Çağlar için yaptım"
"Ne zarar vermesi ne saçmalıyon"
Olanları bir bir anlattım deliye dönmüştü Demir yanıma yaklaşıp dudaklarımı esir aldı.
Benden ayrıldığında anlını anlıma dayayıp "özür dilerim güzelim"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan