Yerden kalkmamıştım bana niye böyle davranıyordu. "Benim namusumu nasıl iki paralık edersin"
Ben naptım ki böyle diyo gözyaşlarım kendimden bilinçsiz bir şekilde akıyordu."Yeter artık sana diyorum ki bişe yapmadım sabahtan beri beni suçluyorsun. " Saçlarımdan tutup kaldırdı acı ile inledim. Tam tokat vuracakken Çağlar bağırdı. "Baba yeter vurma anneme artık yoksa artık sana Baba demem"
Demire baktığımda öylece kalmıştı ne hissediyor anlayamadım hiç bir ifade yoktu.
Çağlar elimden tutup odaya getirdi "anne canın acıdı mı?"
"Yok oğlum hem biz babanla şaka yapıyorduk"
"Anne insan sevdiğine vururak canını acıtarak şaka yapmaz ki"
"Boşver oğlum " Dedim belini okşayıp kafamızı birleştirdim. Bana sarılıp uyumaya başladı.
Bende onun kokusuyla uykuya daldım kokusu beni mest etmişti babası gibi kokuyordu. Gözlerimi uykuya dalmak için kapattım.
DEMİRDEN...
Kafeteryada kahve alıp yukarı çıkacakken Dilan yanıma gelip Adar ve Besteyi el ele görmüş sinirden elimdeki kahveyi duvara fırlatıp yukarı çıktım odaya baktığımda boştu daha sonra Çağların odasına doğru yürüdüm kapıda gördüm sinirle yüzüne tokat attım.
"Benim namusumu nasıl iki paralık edersin"
"Yeter artık sana diyorum ki bişe yapmadım sabahtan beri beni suçluyorsun. " Saçlarından tutup yerden kaldırdım. Tam vuracakken Çağlar bağırmaya başladı.
"Baba yeter vurma anneme artık yoksa artık sana Baba demem" Oğlum bana ne demişti ama ben onu böyle üzen birini neden korumaya çalıştığını anlamıyordum.
Bir kaç sonra odaya girdim ikiside bir birine sarılarak uyuyordu o kadar masumdular ki elimi yanağına koydum nasıl sana kıydım nasıl tokat attım. Yanağında elini gezdirirken irkilerk uyandı.
"Dokunma bana " Ben onun kocasıyım bide bana dokunma diyor.
"Bak kızım ben senin kocanım duydun mu ben ne dersem o olacak"
"Kocam mı sen benim hiçbirşeyim değilsin anladın mı? "
"Demek hiçbişeyinim öylemi"
"Evet öyle"
"Senle evde görüşcez zaten"
_________________________________
Eve geldiğimizde herkes uyumuştu benle Demir de hastahaneden geldik. Çağları yatağına koyup beni yine odaya sürükledi.
"Yaa yeter canım acıyor"
"Bişe olmaz birazdan yine acıyacak zaten"
"O ne demek"
"Anlarsın birazdan"
"Bak hamileyim bana kötü olamazsın bu kadar"
"Merak etme karıcım bebeğim için insafsız olmam."
"Sen benim gördüğüm en şerefsiz insansın. "
"İyi o zaman yürü bir daha beni çok görmezsin "
"Nereye gidiyoruz bırak kolumu"
"Al layık olduğun yer mahsen "
"Yapamazsın bu kadar kötü olamazsın"
"Evet doğru diyorsun senin kadar olamam"deyip gitti.
Ben ne yaptımda beni böyle cezalandırıyor Annemde yok gitmek istediği için gitti İstanbula ben ne yapacağım şimdi. Gözlerim kapanıyordu.
DEMİRDEN...
Mahsene kapattım korkucağını biliyordum ama sinirlenmiştim bana dediklerini hazmedemedim.
Daha sonra kendimi yatağa attım yatağın üstünde kıyafeti vardı elime aldım kokusu beni benden alıyordu.
Ama cezasını çekmeli bebeğim var doğru hamile ama aç bıramıyacam herhalde yatakta var orda kıyafetine sarılarak uykunun kollarına bıraktım.
___________________________________
Sabah güneş ışıkları gözlerine geliyordu gözlerimi aralayıp ellerimle ovuşturarak yattığım yerden kalktım. Herkes kahvaltı yapiyordu mahsenden gözüküyor ama oğlum orda diye göstermedim kendimi Selcan annenin sesini duydum.
"Gelinim nerde Demir" Annesinin kulağına yaklaşıp bişeyler dedi. Kadın ne duyduysan gözleri açıldı. "Sen ne edersin hemen çıkar kızımı ordan"
"Ana sen karışma"
"Karışma ne demek oğul bebesi var karnında açtır kıza yazık " Dilana yaklaşıp bişeyler dedi tabi duymadım. "Tamam ağam"deyip güldü. Sera Burak ve Berk yemekte sessizdi ağzına lokma atmamışlardı.
Demir işe gitmek için ayağı kalkınca Dilan da kalkıp onun geçirmeye gitti.
" Yengem iyi misin? "Diyen Berke döndüm " İyiyim yengem beni merak etmeyin. " Üzülerek gözlerine baktı. "Üzülme biz yardım edecez seni ordan çıkartıcaz ablamla abim gittiler işe ama akşam çare bulacığız "deyip gitti.
Bir süre sonra Dilan sırıtarak yanıma geldi " Mahsen kuşu nasılsın bakalım"
"Sen Allah'tan da mı korkmazsın iffetsiz"
"Bak iffetsiz dedin de aklıma ne geldi Demir bu akşam onunla olmamı istedi"dedi gülerek
" Demir böyle birşey yapmaz o beni seviyor"
"Sen öyle san neyse al yemeğin ve suyun"
"Senin yitirdiğin hiç birşeyi yemem"
Daha sonra avluya kaydı gözüm oğlum beni arıyordu Dilan fark etmiş olacak ki sinirli bir şekilde gitip kolundan tutup sarstı. "Bırak oğlumu bırak seni öldürecem anladın mı burdan bir çıkayım oğluma dokunduğun için pişman edicem öldürmem için dua edicen"
Çağlar beni görünce koşarak bana doğru geldi "anne niye burdasın‚bırak annemi istiyom"diyerek ağlıyordu ellerini tutmuştu hala oğlumu benden koparmaya çalışıyordu. Birden çekince oğlum kafısını vurup düşmüştü. " Beni dinlemezse böyle olur."
"Oğlummm bebeğimm naptın ona naptınnn seni öldürecem"sesler gelince birden role girdi Selcan anne yerde Çağları görünce hemen Demiri aramıştı. Hastaneye gitmişlerdi. Durumu iyimiş sadece bayılmış ve dikkat edilmesi gerekiyormuş. Demir eve gelince yanıma gelip saçlarımdan tutup dövdü ağzım yüzüm kanlar içindeydi. "Birgün gerçeği göreceksin ama ben seni affetmiyecem"
"Kes lan artık senin yerin burası duydun mu beni"deyip çıkmıştı.
Herkes odalarına çekilmişti bir süre sonra Dilan geldi yanıma saçlarımdan ıslaktı olamaz yapmışmıydı onu asla affetmeyeceğim daha sonra bana yaklaştı" Demir çok yordu beni ya ama seninle işim bitmedi seni öldürecem. "Yaptıklarını ben yapmışım gibi gösterdin adı insansın"
"Olabilir ama sonuç olarak sen oradasın ben burda anladın mı aramızdaki farkı ben Demirin karısı olacam sen ise burda çürüyüp gideceksin. " Birden Dilanın saçı tütülmüstü ama ben onları göremedim açlıktan bayıldım çünkü.DEMİRDEN...
Sabah üstümü giyip aşağıya kahvaltıya indim annem gelinim nerde deyince kulağına eğilip mahsene kapattımı söyledim. Annem hemen çıkar falan dedi ama dinlemedim kahvaltımı yapıp Dilana "Besteye yemek götür"dedim işe giderken Dilan birden beni geçirmeye gelmişti.
İşe gittim geçici olan asistana programı sordum bana birazdan olacak toplantıyı söyledi. Toplantıya girip çıktım annem arayınca açtım olanları anlatınca direk eve gidip oğlumu hastaneye götürdüm. Doktor iyi olduğunu söyledi eve geldik Burak Çağları yukarı götürdü bende Bestenin yanına gittim saçlarından tutup dövdüm ağzım yüzü kan içindeydi. "Birgün gerçeği göreceksin ama ben seni affetmiyecem"dedi.daha da sinirlendim
"Kes lan artık senin yerin burası duydun mu beni"dedim sonra çıkıp odama gidip sinirden volta atıyordum en sonda uyudum. Duyduğum sesle uyandım.ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI YOK GALİBA BEN SINAVLARIM OLDUĞU HALDE BÖLÜM ATIYORUM AMA SİZ SADECE OKUYORSUNUZ BEĞENİP YORUM YAPIN LÜTFEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan