22.Bölüm 😔Evlat acısı😔

601 29 7
                                    

Yine bir sahur daha yaptık ve yine o güzel gün için uykumu aldım uyandığımda ev temizliği yapmıştım kızlar benim hazırlanmama yardım etmek için akşama doğru geleceklerdi.

İstanbul'a da gideceğiz artık korkmadan yaşıyacağız hergün biri ölecek mi diye de endişesi olmayacak Ezra bu gün buraya gelip Berk ile ders çalışacağını söyleyip yanına gitmişti.

Sanki anlamıyozda biz telefonu elime aldım saate bakmak için ama bu gün Demirin doğum günü nasıl
unuturum aptal kafam diye dövündüm.

Mıtfağa gidip hacer ablaya baktım kimse yoktu çöpleri görünce dışardaki çöpe atmak için mutfaktan çıktım.

Telefona baktığımda saat 16.32 geçiyordu Ezra aşağıya inmişti bana bakıp"Beste abla neden hazır değilsin"

"Şey kızları bekliyorum da "

"Aa şey abla ben sana söylicektim unuttum. "

"Yengem dava için şirkete gitti, Bilge abla okulda zaten, Ela ablanında ameliyatı vardı ona gitti. "

"Hepsinin bir anda mı işi çıktı?"

"Yaa Aynen oldu ya"

Çok şüpheli oldum vallah bunlar ne karıştırıyor Allah bilir. "Teşekkür ederim canım iyiki söyledin yoksa beklicektim"

"Rica ederim ne demek"

Ezra gidince aşağıya Berk indi "hayırdır sen nereye "

"Ş-şey yenge işim çıktında bay bay"

Cidden bunlar ne karıştırıyor burnuma pis kokular geliyor. Tabi ya çöpler elimde kaldı ondan olsa gerek gidip çöpleri atıp elimi yıkadım.

Hazırlanmaya başladım; kırmızı uzun boyundan sizlere kadar dantel ve taşla süslü bir abiye giydim ,çanta olarak kırmızk ve üçgene benzeyen taş şekilli bir zarf çanta aldım,ayakkabı olarak yine kırmızı ama kalın bağcıklı olan bir ayakkabı seçtim.

Dışarı çıkıp korumanın birini çağırıp arabayı bir kuyumcuya götürmesini istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dışarı çıkıp korumanın birini çağırıp arabayı bir kuyumcuya götürmesini istedim. Beni çarşıda kuyumcuya getirdi millet bana bakıyordu bende olsam bende bakarım.

Dükkana girdiğimde çok güzel saatler setler vardı.

Saat seti almaya karar verdim üzerinde seni seviyorum yazıyordu. Hediye paketi yapıp bana uzattı barayı ödeyip çıktım şöför konağa geri götürdü beni Demirin gelmesini bekledim.

Demir gelip beni at çiftliğine götürdü yolda çok sessizdik çiftliğe gelince arka tarafa gittik birden herkes bağırmaya başladı. "SÜPRİZ"

İyide doğum günüsü olan ben değil Demirdi bana bu süpriz niye ki "Ama bu gün senin doğum günün ben neden süprize dahil oldum ki "

"Çünkü evlilik yıl dönümümüz"

"Nee ben nasıl unuttum ya off? "

"Hayatımda ilk kez böyle günleri unutan kadın görüyorum. "

𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin