Ayça o burda elinde silah vardı silahtan çıkan ateş Demire geldi. Demir kollarımdan kayıp yere yığıldı.
Bağırdım ambulans çağırın diye herkes başıma toplanmıştı onun o kahve gözlerini öyle bir baktım ki sanki ağlıyacaktı.
Hastaneye geldiğimizde Ayça polisler tarafından götürülüyordu. Kocam elimden gidiyordu ben sadece ağlıyordum hemen ameliyathaneye aldılar.
Bize beklememizi söylediler ya ben ne yapacaktım Çağların gözü önünde vurulan babası çocuk renkten renge girmişti bana sarılıyordu,bende ona.
"Anne babam gelicek dimi"
"Evet. Elbette gelecek bizi bırakmaz"
"Anne ben babamı çok seviyorum söz veriyorum bir daha üzmiyecem"
"Oğlum sen üzmedin kimse üzmedi "
"O zaman niye gitti"dedi ağlaması daha şiddetlendi.
Selcan anne bir taraftan feryat figan ağlıyordu.
Erkekler ise ayrı bir perişandı Sera oda benim gibi ağlamaktan helak olmuştu. Annem yanıma gelip sarıldı.
" Geçicek kızım geçicek Demir güçlüdür seni birakmaz seni çok seviyor. "
**4 Saat sonra**
Dört saat geçmişti ameliyat hala devam ediyordu. Sonunda dayanamayıp bağırdım.
"Kimse yok mu bir Allahın kulu baksın artık kocamın durumu ne" içerden hemşire çıkınca yakasına yapıştım"kocamın durumu ne lütfen söyleyin"
"Hanım efendi ben şuan bişe diyemem doktor bey sizi bilgilendirecek"
O sırada hemşire çıkarken doktor çıktı.
"Doktor bey kocamın durumu nasıl "
"Açıkçası durumu biraz vahim kalbi bir kere durdu tabi biz hayata döndürdük, silahtan çıkan kuşun kaburgaya hasar vermiş, kaburganın bir kaç kemiği çiğer tarafına saplanmıştı şimdi onlarıda çıkardım ama bu 72 saat müşade altında kalacak geçmiş olsun"
Doktor bunları söylerken ben ağlıyordum Selcan hanım gelip yanıma ellerimden tutup.
"Kalk kızım sen eve git bebeklere bak yazık onlara da ben burdayım sen merak etme"
"Annem ben Demiri bırakıp nasıl giderim? "
"Kızım kayınvaliden haklı çocuklar da korktu onlarla da ilgilen "
"Ama Demir-"
"Yenge tamam bi burdyız şuan zaten yorgun sunuz Poyraz abi sende Serayı alında gidin,yarın gelirsin yengem"
"Tamam ama yarın gelicem"
Burak elindeki anahtarı Berk'e verip bizi eve bırakmasını söyledi Çağların elinden tutup arabaya bindik annemlerde geldi benle onlar yarın gidecekti sanırım biraz daha kalacaklar.
Konağa geldiğimizde direk çocukların odasına girdim huzursuzca Hacer ablada ağlıyorlardı annem Aybarsı Hacer abladan alıp dinlenmesini söyledi bende Reyyanı alıp emzirdim ama susmadı ağlıyordu.
Annem Reyyanı alıp biraz belini ovaladı. Sanırım gazı vardı. Aybarsı da emzirip bende onun belini ovaladım.
Uyuduklarında beşiklerine koydum oğlumun odasına girdim.
"Anne bana yine o hikayeyi anlatırmısın"
"Hangisi annecim kız kulesini mi? "
"Evet annem o "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan