Hastaneden geldikten sonra çocukları odasına bırakıp Demiri yatağa yatırdım mırın kırın etsede uyudu.Aşağıya indiğimde annem o kadar olaydan sonra hala o zarfı açmamıştı. Elindeydi hala mektup.
"Anne sana bir zarf geldi neden açmadın onu. "
"Kızım o kadar olay oldu unutmuşum."
"Ben okuyayım mı peki? "
"Olur kızım al"deyip elime verdi zarfı açtığımda incelemeye başladım. En altında Maral Acar yazıyordu.
SEVGİLİ DERYA,BU MEKTUBUMU SANA YAZIYORUM BEN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY YAPTIM EĞER SEN BUNU OKUYORSAN HEM BEN VEFAT ETMİŞİMDİR HEMDE SEN OĞLUNA KAVUŞMUŞSUNDUR. RIZA BEN SANA BU MEKTUBU YAZMADAN İKİ GÜN ÖNCE GELİP SENİN OĞLUNU KAÇIRACAĞINI SÖYLEDİ BENDE SENİN YANINA YOLLADIM OĞLUNU BENLE EVLİ İKEN SENDEN ÇALIP BANA GETİRDİ BAŞLARDA KORKSAMDA ONA ALIŞTIM ARAS BENİM DEĞİLDİ AMA ONUN SAYESİNDE ANNELİK NE ONU ÖĞRENDİM O SENİN OĞLUN BEN VİCDAN AZABI ÇEKİYORUM LÜTFEN YALVARIRIM AFFET HAKKINI HELAL ET.
MERAL ACAR
Göz yaşlarım akmaya başlamıştı anneme baktığımda birden bağırığ ağlamaya başladı.
" Oğlummm! Yavrumu nasıl çaldın vicdansızz! "
O sırada Berat abi içeri girdi annemi görüp koşup sarıldı. "Oğlumuz yaşıyo Berat yaşıyor. " Ben hangisine şaşıracağımı şaşırdım cidden ne oluyor burda.
"Ne! Nerde nasıl? "
"Aras bizim oğlumuz Rıza onu çalmış. "
"Anne ne oluyor burda anlat artık banada"
"Kızım anlatıcam ama önce abini ara gelsin çabuk"
"Tamam arıyorum " deyip elime telefonu aldım.
ARASTAN...
Kızın yüzü kan içindeydi kim yapmıştı kıza bunu daha küçük anlaşılan.
"Noldu bu kıza? "
"Ben ile gelirken bayıldı önümde bende hemen hastaneye getirdim çok kötü darp edilmiş. "
"Allah kahretsin kim yaptı lan bunu" sinirden soluyordum resmen o sırada Beste beni arayınca dışarı çıktım.
"Efendim Beste"
"Abi önemli bir konu var eve gel hemen"
"Söyle abicim konu ne? "
"Ya telefonda söylenecek bişe değil gel bekliyoruz. "
"Tamam geliyorum."
Hastaneden çıkıp arabama binip konağa doğru yol aldım. İçeri girdiğimde Derya anne ağlıyordu. Yanına oturduğumda gözlerimin içine öyle bir baktı ki "oğlum!"diye bağırıp bana sarıldı.
" Abi bu mektubu okuman lazım"dedi gözleri dolmuş bir şekilde Beste elime aldığım mektubu okuyunca çıldırdım.
Neler yazıyordu ben bunca zaman annem dediğim kadın tarafından kandırılmıştım ve annemden uzak kalmıştım nasıl insanlar bunlar.
Nasıl böyle bir şey olur ya nasıl? Delirecem konakta bir hışımla çıkıp arabaya bindim yolda kaza yapmamak için direndim resmen hastaneye gittim ona çok ihtiyacım vardı.
Elanın odasına girdiğimde yoktu daha sonra küçük kızın odasına girdim kıza sarılmış bir şekilde uyuyordum istemsizce dudağım kıvrıldı.
Onların resmini çektim o kadar güzeldiler ki neden canım sıkılsa,üzülsem veya sevinsem Elanın yanında soluğu alıyordum ki?
Bu kız etkisi altına aldı beni onsuz bişey yapamaz hale geldim. O kadar derin bakıyor ki içimdeki sızı durmuyo yatağa yaklaştım az daha yere düşüyordu tuttum onu, gözlerini açınca afallafı sonra kendini düzeltti.
ELADAN...
Aras hastaneden çıktıktan sonra odama gidip hastalarıma baktım işim bitince küçük kızın yanına geldim neden uyanmıyor ki bu kız hemşireye sorduğumda ağrı kesici ile uyuduğunu söyledi bende hemen yanına uzandım.
Gözlerim ağırlaşınca uykuya dalmışım, Aras beni tutunca birden gözlerimi açtım şaşırdım burda olmasını beklemiyordum. Kendimi düzeltip koltuğa doğru yürüyüp orda oturdum.
"Durumu nasıl küçük hanımın"
"Normal şuan ne iyi diye bilirim ne de kötü bekliyorum uyansın diye"
"Kızım Aselim biri kızımın nerde olduğunu söylesin"
Dışardan gelen seslere hemen odadan çıkıp dışarıya baktım. Adamın biri kızını arıyordu.
"Beyfendi noldu neyiniz var"
"Kızım Aselim yok"
"Danışmaya gittiniz mi nasıl biriydi kızınız tarif edin "
"Sarı saçlı 5,6 yaşlarında küçük bir kız"
Sanırım getirdiğim kızdı bu kızının olduğu odaya götürünce koşarak kızı kuçağına almaya çalıştı o sırada küçük kız uyanmış ağlıyordu adamdan kurtulmak istiyordu.
"Bırakın çocuğu canı yanıyor Aras yardım et çocuk ağlıyor beyefendi bırakın"
"Bıyak beni bıyakkk"diye ağlıyordu.
Aslı hemşire içeri girince " Aslı güvenlik çağırr!! "
Güvenlik gelince adamı zor bela çıkardılar.
Asel hala titriyordu koşarak ona sarıldım. Küçük kollaeını bana sardı öyle bir samıştı ki bırakmak istemiyordu. Aras kıza yaklaşınca kız kendini geri çekti belli ki Arasan çekiniyor.
Aras Aseli kucağına aldı Asel bu durumdan hoşnut olmamıştı. Ama yine ses çıkarmadı.
"Aselcim ben sana zarar vermem benden korkma tamam mı? "
Asel benim kucağıma gelince anladığım kadarıyla erkeklere güvenmiyor.
"Merak etme Aras abin iyi biri. " Aras bize yaklaşınca Asel elini Arasın yanağına koyunca hemen geri çekip bana sarıldı.
"Ben gideyim en iyisi Ela benle dışarı gelir misin?"
Başımı sallayıp Asele döndüm. "Canım benim sen beni burda bekle ben gelicem" Asel başta olumsuz bir şekilde kafasını sallasada ikna olup olumlu bir şekilde başını salladı.
Odadan çıkıp Arasla odama gittim koltuğu gösterip oturmasını istedim.
"Asele nolucak daha çok küçük ve tedaviye ihtiyacı var yaşadıkları kolay bir şey değil."
"Bilmiyorum ki piskolojik destek alması lazım ve bana bağlanmış gibi görünüyor."
Aras hafif sırıtıp "doğru annelik sana yakışıyo"
Allahım neler diyor öyle yüzüm kızardı önüme eğdim başımı. "Peki sen şimdi ne yapacaksın konağa gidecek misin"
"Bu gün gitmesem iyi olacak bir hafta otelde kafamı iyice toplamam lazım"
"Peki ama bir şey olursa bana haber ver "
BESTEDEN...
Aras abim gidince annen yıkıldı yeni kavuştuğu oğlunu yine kaybedecek diye perişan oldu. Bize anlatması gereken bir şey daha vardı.
"Anne bana anlatman gereken bir şey var sanki. "
"Evet kızım"
"Anlat bekliyorum anne"
"Rıza senin baban değil.
" Peki benim babam kim? "
"Senin baban Berat "
"Ne!! "
"Kızım artık bizimle gitmicez o yıllarca bizsiz kaldı sakın soğuk davranma kızım tamam mı? "
"Peki anne" İçim hep bir buruktu şimdi nasıl davranacağımı bilmiyorum Baba mı diyecektim yoksa Berat bey mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan