Multimedya:Baran Kozan
Neredeyse beş ay geçti Demir siz kızım yürüyordu. Reyhan ve Aybars sanki suçlu gibi kafasını yerden kaldırmıyorlardı.
Bazen uykularında ağlıyorlardı. Benim canım daha çok yanıyordu.
Reyyanın yanına yaklaştım uykusunda babasını sayıklayıp ağlıyordu.
"Reyyan güzel kızım uyan hadi Reyyan"
"A-anne"
"Güzel kızım noldu ne gördün ağladın babanı sayıkladın güzel kızım"
"Anne uçurum önündeydim babam vardı piknik yapıyorduk sonra her yer karardı benle babam kaldık ben koştukça uzaklaşıyordu. "
"Tamam kızım geçti"
"Anne geçmiyo canım çok yanıyor biz babama o lafları deneseydik babam gitmezdi, bizi bırakmazdı. Şimdi gelse koşarak kolları sarar hiç bırakmazdım. "
"Kimse neyin başımıza ne zaman geleceğini bilemez"
"Anne Aybars oda benim gibi suçlu hissediyor kendini"
"Şittt siz suçlu değilsiniz sen git üstünü giy ben Aybarsa bakıcam"
"Anne Rüya nerde ? "
"Babaannende"
Odadan çıkıp Aybarsın odasına girdim. Yatağında oturmuş duvara bakıyordu. İşte bu halleri canımı çok yakıyordu.
"Oğlum hadi kalk bakalım "
"İstemiyorum kalmıyacam" deyip yatağın içine girdi. Daha fazla dayanamayıp kapıya çıktım sesimi duymasınlar elimle ağzımı kapatıp ağladım.
"Yenge! ""Berk"
"İyi misin kalk yerden"
"Berk ben çocuklarıma güç olamıyorum baksana hala babasının ölümünden kendilerini suçluyorlar. "
"Tamam yenge sen onları bana bırak Rüya aşağıda ağlıyor anam çağırdı seni"
"Tamam teşekkürler Berk "
Berkten...
Yengemi ağlarken görmek adeta yıkmıştı beni abim vefat edeli beş ay geçse de hala acısı tazeydi. Yengemi aşağıya yollayıp Aybarsın odasına girdim.
"Amca sen misin? "
"Evet benim de anneni çok üzüyorsun "
"O mu üzgün o zaman neden o adamla evlenecek"
"Bak yeğenim bazı insanlar bunu yapmak zorunda yaşın küçük şuan ama annen size iyi bir hayat sunmak istiyor o yüzden anneni üzme yoksa oda istemezmiydi babanınızla beraber olmanızı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan