Multimedya Sena'nın gelinliği ayakkabısı saçımı ve kolyesi
Sabah kalktığımda hem içimde bir burukluk vardı, hemde sevinç ailemi özlicem ama sevdiğim adamla evlenicem üstümü değiştirip aşağıya indim. Aşağıda Beste yengemin abisi gelmişti. Ama yengemin aksine o biraz esmerdi.
"Annem uyandın mı gel hemen kahvaltını yap kuaförün gelecek"
"Tamam daye "
Hemen abimin karşısına oturdum yemeğimi yemeğe başladım babam birden Burak abime takılmaya başladı. "Ee mürvet ne zaman "
"Eli kulağında inşallah"
"Eşşek sıpası bide babayla dalga geçiyor. "
"Baba inşallah yakında olacak amin"
"Amin hayta amin"
Kahvaltı gırgır şamata şeklinde geçti bende odama çıkıp gelinliğimi giydin kuaför gelip saçlarımı kıvırcık yapıp arasına taş toka koydu.
Sıra yengeme geldi. Yengem hazırlanırken Ela ve Bilge abla geldi. Biri saçlarını yaparken diğeri elbisesini inceliyordu.
Gerçekten çok mutluydum görümcem Ezra bile çok güzel olmuştu o altın rengi saçlarını adeta ben burdayım diğer çakır gözleri off erkek olsam çıkarım. (Yazarınız delirdi sskkdkjdnd)
Ezra üzerine mor arkası uzun önü kısa bel kısmında taştan çiçek modeli olan bir elbise, ayakkabısı ise mor renk kurdalesinde işlemeli püsküllü taş vardı.
Ela ise beyaz ve kremsi uzun bir elbise giymiş etek kısmında pelerin vardı ayakkabı da aynı krem rengi sade bir ayakkabıydı.
Bilge abla koyu yeşil elbise giymişti elbisenin üzerinde tülden bir kat daha vardı, ayakkabısı da aynı o renkti bilekten bağlama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
Lãng mạnHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan