Multimedya:Bestenin kıyafeti ve saç
2 Ay sonra
Dün gece yine birlikte olduk bunun tek sebebi Çağlara gerekli olan ilikti ona kardeş gerekiyordu hemen banyoya girdim sıcak suyu açtım altına gireceğim sırada Demir bey girdi yine banyoya bu adam anı kollar gibi yanıma geldi.
"Dışarı çıkar mısın? Banyo yapıyorum. "
"Çıkamam bende banyo yapacam "
"Ben yaptıktan sonra yap o zaman"
"Sen ne çok konuşuyon ya bıdı bıdı off gel buraya sen kolaysa şimdi konuş. "
"N-ne yapıyor-"daha cümlemi bitirmeme izin vermeden dudaklarıyla dudaklarımı kapattı.
Ayrıldığında " Şimdi konuşta göreyim"
Daha sonra kendini çekip bana sarıldı. Saçlarımı okşayıp öptü sonra kulağıma yaklaşıp " Bana iyi geliyorsun"dedi.
2 Saat sonra
Herkes kahvaltıdaydı sessiz sessiz yemek yerken sessizliği Çağlar "anne okula ne zaman başlicam ben. "
"Baban bilir aşkım "deyip Demire doğru baktım.
" Ve sene anasınıfına başlıyacan"
"Oleyy"
Midem çalkalanıyordu aniden masadan kalkıp odamızdaki banyoya gittim.
Peşimden Demir geldi. "İyi misin?"dedi korkmuş bir şekilde.
" İyim midemi üşüttüm o yüzden şimdi iyiyim."
"Peki bu akşam hazır ol seni bir yere götürmem gerek"
"Ya Çağlar ne olacak"
"Evdeki yardımcılar bakar ona"
"Peki kaçta alacaksın beni"
"Sekizde evde olurum"
Daha saat 8 e çok var yüzden biraz Çağlarla vakit geçirdim daha sonra Çağlara kendi elimle pasta yaptım pasta yaparken aklıma doğum günüm geldi acaba hatırlarmı diye düşünmeden edemedim.
Pasta bitince üstümdeki unları gören Çağlar gülmeye başladı.
"Anne çok komik olmuşsun."
"Demek öyle al bakalımm" unu üzerine biraz döktüm kaçtı benden sonra evde çalışam teyzeye Çağların üzerini değiştirmesinde rica ettim.
Bende hemen odama girip duşumu aldım çıktım önce iç çamasırlarımı giyip üzerime göbeği açık bir bluz ve altına altın sarısı kemerli etek giydim saçlarımı dalgalı bıraktım saate baktığımda 7.30 du.
Makyaj olarak hafif parlatıcı ve göz makyajı yaptım.
Midem yine ağzıma gelince yine banyoya koştum klozetin kapağını açıp kustum ağzımı yıkayıp aşağı indiğimde Çağlar yemek yiyordu gidip yanağından öpüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan