MULTİMEDYA:ÇAĞLAR VE ASEL
Sabah kalktığımda Reyyan ve Aybars ağlıyordu hemen yanlarına gittim. Onların altını değiştirip emzirip tek tek odaya taşıdım kızımı Demir'in kucağına bırakıp oğlumu kucağıma alıp odaya getirdim.
Demir Reyyanın sesine uyanmış olacak ki beraber oynuyorlardı. Kapı çalınca "gel"dememle odaya Çağlar girdi. " Anne ben ne zaman okula gidicem artık okula gitmek istiyorum "
"Babanla bu gün kayıt yapmak için gidicez annem hadi aşağıya inelim Hacer teyzenin o güzel kahvaltısını yiyelim. "
"Oğlum büyümüşte okulu mu istiyor. "
"Ben zaten büyüdüm ama sen beni fark etmiyorsun ki"
"Sende bu çene ve dil olunca kime çektiğini hemen belli ediyorsun. "deyip bana baktı.
" Bana mı dedin sen o lafı? "
"Anne babaa hadiii acıktım karnım zırr dile çalıyooo"
Çağlar öyle deyince gülmeden edemedim Demir Reyyanı kuçağına alınca hep beraber aşağıya indik.
"Anne abim nerde? "
"Bilmiyorum kızım akşam gelsin diye bekledim gelmedi. "
Hala yüzü düşmüştü annemin babam diye yeni öğrendiğim Berat abi geldi daha doğrusu babam.
Bebekleri pusetlerine koyup mutfağa Hacer teyzeye yardım etmeye başladım.
Bana yukayı verince hemen patatesleri haşlayıp püresi yapıp hemen böreği yapmaya başladım. İşim bitince fırına attım böreği yarım saat sonra pişince böreği alıp avluya çıktım.
Herkes kahvaltıya başlayınca Selcan anne Ahmet babayla çiflikteki evde kalacağını ve annem ve babamı da davet ettiğini söyledi yani üç gün ev bize kalmişti.
Erkekler işe giderken ben Demiri geçiyordum yanağımdan öpüp gitti yüzüm kızarmıştı.
Selcan annemle, annemde hazırlanıp arabaya binip gitmişlerdi. Koskoca konakta Hacer teyze çocuklar ve ben kaldım. Telefonu elime alıp Bilgeyi aradım.
"Alo Beste"
"Bilge bu gün dersin var mı? "
"Yok hatta Ela da izinli ve yanında küçük bir misafir var"
"Kimmiş bu misafir? "
"Gelince görürsün"
"Tamam bekliyorum"
Ahh unuttum bu gün Çağları okula kaydeticektik unuttuk diye bize kırılmıştır. Hemen odasına çıkıp kapıyı çaldım.
"Gell"komutu gelince içeri girdim. " Yakışıklı oğlum sana arkadaş geliyormuş oyüzden bu gün seni okul kaydına götüremedim."
"Sorun değil anne anasınıfına başlıyacam zaten"
"Peki oğlum ben kardeşlerine bakayım o zaman"
"Tamam annecim" Odadan çıkıp bebeklerin odasına girdim uyanmış kendi kendine konuşuyorlardı. Poşetleri koyup teker teker oturma odasına bıraktım.
Kapı çalınca aşağıya indim Hacer teyze kapıyı açınca Bilge ve Ela içeri girdi bir kız daha vardı Elanın elini bırakmıyordu. Elimi uzatıp "merhaba ben Beste senin adın ne? "
Bakışları Elaya döndü sanki izin alıyor gibiydi ela başını sallayınca elini uzattı"benim adım da Asel"dedi.
Çağlar aşağıya inince Aseli uzunca süzdü galiba oğlum aşık oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan