21.Bölüm 😉 Ramazan Ayı😉

370 29 0
                                    

MULTİMEDYA:Bestenin kıyafetleri

O gece Demirden bir cevap alamamıştım. Ama asıl cevap belliydi. Yelizi çok seviyordu aşıktı ona saygı duyuyorum ama benim de içim acıyor ne zaman bana gerçekten aşkla bakacak diye bekliyorum. Aras abim ve Ela yıldırım nikahıyla önce imam nikahı ardından da resmi nikahı kıymışlardı. Şuan Aselin velayeti onlardaydı . Annem ve babamda ayrı ev tutup orda yaşamaya başladılar.

Abim şimdiden kıskanç bir baba olmuştu Çağlarla Aseli kıskanıyordu. Çağlarda "dayı sen görürsün Aselle evlenicem diyip duruyordu. " Bizde onların bu haline gülüyorduk.

Bu akşam üstü bütün erkekler teraviye gitmişti gece savura kalkacaktık evli iken ilk orucum olacak, biz abimin düğününde konu açılmıştı alel acele olduğu için annem gelini için isteme,söz,kına gecesi ve düğün rütiellerini tekrar yapacaktı. Demir ise bu aralar çok durgundu iş alakalı olsa diğerleri de aynı olurdu ama sürekli sorunca tersleyip bağırıp ya yatıyordu yada evden gidip sabah geliyordu.

Oturduğum yerden kalkıp çocuklarin odasına baktım Çağlarla Reyyan uyuyordu. Aybarsı alıp odama gittim yatağa bıraktım. Demirin kirli kıyafetlerini makineye atacaktım ceplerini kontrol ettim sadece küçük bir kağıt ve araba anahtarı çıkmıştı. Onları makineye atıp geri oğlumun yanına gelip yatağa oturdum. Elimdeki kağıdı açıp okudum "KARIN YELİZ YAŞIYOR" diyordu.

Demekki o yüzden bana soğuktu böyle kavga edecek yer arıyordu izin veremezdim.Bu kadar yakınken benden gitmesine izin veremezdim. Hemen elimdeki kağıdı Demir'in yarın giyeceği ceketin içine bıraktım.

Demir geldiğinde aybarsı alıp yatağına bıraktın sonra odama girdim. Demir yine yorgundu yanına yaklaşıp sarıldım ama bana hiç karşılık vermedi geri çekilip yüzünü avuçlarımın içine aldım.

"Demir sen yorgun musun? İstersen duş alıp gel"

"Yok sadece uyusam olur. "

"Peki uyuyalım"

Ben yatağın içine girince o da girdi. Demire yaklaşıp sarıldım. "Sakın beni bırakma Demir yoksa ben yaşayamam"

"Seni asla bırakmıyacağım Yeliz"

Bana Yeliz demişti gözümden yaş gelince arkamı döndüm ağladığımı görsün istemedim. Yavaşça gözlerimi kapattım.

Savur için saat kurmuştum saati kapatım yataktan kalktım üstüme düzgün bişe giyip aşağıya indim. Hacer teyze ve Emine ablaya yardım edip sofrayı hazırladım herkes aşağıya inip yemek yemeğe başladılar selcan anne sessizliği bozan kişi oldu"Beste kızım yarın ananlara ve abinlere de gelsinler iftara. "

"Olur ana"herkes niye bana öyle döndü ki biran başımı eğip utandım.

Herkes son lokmasını yiyip sularını içip ezanı bekledi, ezan okunduktan Selcan anne ve Ahmet baba namaz kılmaya gitti bende yemekleri kaldırıyordum. Hacer teyze'Kızım bırak ben yaparım'desede yardım ettim.

" Hacer teyze siz yatın ben bulaşıkları yıkarım. "

"Yok kızım hiç öyle şey olur mu? "

"Olur Hacer sultan hadi sen yat"

"Peki kızım"

Herkes yukarda olduğu için mutfağın kapısını kapatıp telefondan şarkı açmıştım Ahmet Kaya'nın Nerden Bileceksiniz şarkısı çıkmıştı. Hem yıkıyordum hem mırıldanıp ağlıyordum.

"Neden yatağa gel- noldu neden ağladın. "

"Yok bişe sadece bişey aklıma geldi o yüzden ağladım"

𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin