Bu bölümü kitap kapağım için uğraşan hayellerimizvardi hitaben yazıyorum herşey için tekrardan çok teşekkürler...
YAZARDAN...
Genç kadın gözlerini açmakta zorlanıyordu zira gözleri ağlamaktan kızarmış durumdaydı. Aklı kocası ve çocuklarındaydı.
Odaya elinde tepsi ile giren Adara baktı kadın ama onun getirdiği hiç bir yemeği yemiyecekti ölse bile yemiyecekti.
"Yemek getirdim ye bunu aç kalma"
"O yemeği yiyeceğime ölürüm daha iyi"
"Bak şimdi beni sinirlendin"
Kadın ne olduğunu anlamadan ağzına zorla getirdiği kaşığı itmeye çalıştı çünkü adam ondan kat beya kat güçlüydü.
Kadın ağzına gelen yemeği adamın üzerine tükürdü. Adam ise daha çok sinirlenmişti.
"Madem güzellikten anlmıyorsan bizde zorlarız o zaman"
"Ne ne demek istiyorsun"
BİLGEDENBurak bu gün beni oğle yemeğine götürücekti hemen öğretmenler odasından paltomu alıp merdivenlere yöneldim. Birine çaptım kafamı kaldırıp tanımadığım çehreye baktım kim bu adam?
"Kusura bakmayın görmedim? "
"Sorun değil benim hatam bu arada ben yeni Türkçe öğretmeni Deniz Taşkın"
"Ah bende memnun oldum Bilge Yılmaz matematik öğretmeniyim "
"Gerçekten çok güzelsiniz adınız tam uymuş"
"Teş-"
O sırada Burak sinirli bir şekilde bizim yanımıza geldi kıskandığı çok belli oluyordu.
"Siz kimsiniz acaba"
"Ben Burak Karay sizi hiç merak etmedim izninizle sevdiğim kadını almaya geldim. "
Elimden sıkıca tutmuş sürüklüyordu resmen elimin acıttığının farkında değildi .
"Burak canımı acıtıyorsun"
Duymamış gibiydi birden telefonu çaldı telefonu açıp yüzü daha da sert bir hal aldı. Hemen arabaya binip mardin özel hastanesine geldik. Duyduklarımız hiç iyiye işaret değildi bir anda Demir abi bir şey bulmuş gibi hızlıca hastaneden çıktı acaba bulmuşlar mıydı Besteyi?
YAZARDAN
Kadının ellerini çözüp odadan çıkarıp güzel döşenmiş bir odaya getirdi. Kadın hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Neden buraya getirdin beni"
"Bu gece hiç bitmesin isteyeceksin güzelim zevkten çığlıkların duyulacak"
Kadın korkmuştu geri geri giderken adam üzerine gidiyordu.
"Dur yaklaşma bana"
"Nefesini boşa tüketme"
"Yaklaşmaya!! "
Kadını kendi ve yatak arasında bırakıp ağırlığını üzerine verdi.
Kadını tam öpücekken kadın kafasını çevirdi bu sever boynunu öpen adamdan iğremiş midesi bulanmıştı.
"Bırak beni hayvan herif"
Adam duymamış gibi devam ederken birden kafasına vurulan demir ile yana düşen adama bakan kadın şaşkınlığı hala üzerindeyken onu kurtaran adama baktı.
Kocasıydı sevdiğiydi Demir Adarı yumruklarken karısı engel olmuştu ama yaşadığı şeylere bu bedeni daymamıyıp yığılmıştı.
Demir ise adamlarına Adarı bir depoya götürmelerini ve geldiğinde icabına bakacağını söylemişti.
Evden çıkıp arabaya karısını taşıyan adam kokusuna aşık olduğu kadını arkaya yatırıp ön koltuğa oturup arabasını çalıştırıp ordan uzaklaşıp anayola ordan da hastaneye sürmüştü çünkü çocukları hala ordaydı bütün aile perişan olmuştu.
Hastaneye gelip eşini kucağına alıp oğlunun ve bebeklerin olduğu odaya götürdü. Odadaki boş yatağa bırakıp doktoru çağırdı ve karısının aç ve yorgun olduğu için bayıldığını söyleyip serüm takıp gitmişti.
DEMİRDEN...
Adar piçinin oğlu ve karısını götürdükten kadın bana dönüp "oğluma bişey yapmayın bizi o adama vermeyin"değip ağladı kadına kim bilir neler yaptı.
Her yeri aradık bulamadık daha sonra aklıma o kolye geldi. Telefonu açıp sinyallerin nereye işaret ettiğine baktım. Mardin dışlarında bir dağ evini işaret ediyordu.
Yolda Poyrazlara da haber vererek orada buluştuk içerden çığlık sesi geliyordu. Etraftaki adamları halledip yavaş ve temkinli adımlarla odaya girdim karıma Besteme taciz ediyordu .
Bu görüntü beni daha çok sınır ediyordu elime kalın bir demir sopa alıp ensesine vurdum yere yığılırken gözleri karısına kaydı yorgun bedeni yatağın üstüne düştü karısını kucakladığı gibi evden cikti.
Arabasına bindirip hastanenin yolunu tutup çocuklarının bulunduğu odaya götürdü doktor gelip test falan yapıp bir kaç saat sonra yemek ve besin almadığı için bayiliğini ve serum takviyesi yaptı.
Karım uyurken,bende depoya gittim. Adar pisliğini kendi adaletim ile öldürmek isterdim ama bu imkansız gibi birşey di.
Sabaha karşı herkes eve gelmişti bende Besteyi kucağıma almıştım odamıza götürdüm yatağa bırakırken birden uyandı.
"Korkma burdayım"
"Beni bırakma bir daha dayanamam ben yoksa"
"Merak etme İstanbul'a gidicez sen ben ve çocuklarımız ama önce hacer ablanın yaptiği çorbayı yiyeceksin"
"Sen içir o zaman"
"Benim karım naz mı yapıyor bana acaba"
"Eh birazcık. Demir seni çok seviyorum. "
"Bende seni çok seviyorum bir tanem"
EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK OKUDUĞUNUZ VOTE VE YORUM YAPTIĞINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM😘💕😘💕
ARKADAŞLAR BIR SURE BÖLÜM ATAMICAM SIMDIDEN OZUR DILERIM...
KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...SAGLIK VE HUZUR OLSUN RABBIM GUZEL HAYIRLI OLAN HERŞEYI KARŞIMIZA CIKARSIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan