Arkadaşlar lütfen munis adlı kitabıma göz atın ❤😊😊
Arkadaşlar 10 k olduk ve 10 k için özel bölüm atmaya başladım 🥰🥰🥰❤❤❤
Sabah uyandığımda Demir beni izliyordu. Yakışıklı kocama iyice sokuldum en güzel kokusuydu beni mest eden.
Şuan nerde miyiz İstanbul'da Mardin'deki işleri Mert devralınca Demir de İstanbul'da olan şirketi aldı bu yüzden geri buraya geldik benim için iyi birşeydi.
"Günaydın karıcım"
"Günaydın kocacım"
Burnunu saçlarıma yaklaştırıp iyice kokumu içine kadar çekti.
"Bu kokuya ölebilirim"
"Deme öyle şeyler ya deli adam"
"Deli ha bana ? "
"Ya dur bak çocuklar duyup gelecek "
Yataktan kalkıp üstümü giyinip aşağıya indim mutfağa girip direk kahvaltı hazırladım. Dünden hazırladığım hamurun mayasının tutması ile hemen poğaca yapmıştı ve fırına atıp sıcak sıcak sofraya yerleştirdim. İşte herşey hazırdı.
Masanın başında dikilirken belimde kol hissetmemle korkmam bir olmuştu, ama boynuma kondurduğu öpücük ve kokusu ile beni mest eden kocamdı."Güzelim ne güzel şeyler hazırlamışsın sen ya"
"Rica ederim hayatım hadi çocukları uyandıralım yoksa okula geç kalacaklar tabi sen de işe "
Aybars ve Reyyanı uyandırmak için odalarına girdiğimde uyanmış hazırlanmışlardı her zaman ki gibi.
"Günaydın anneciğim"dediler aynı anda,
" Günaydın kızım, günaydın oğlum"
"Anne biz ikizimle ne zaman odaları ayıracaksın"
"Evet anne Aybars bu odadan gitsin Rüya gelsin benim odama çünkü bu oda iki kişilik, Rüyanın odasına da Aybars gitsin"
"Bence güzel fikir ne dersin oğlum? "
"Harika fikir hatta yarın hafta sonu hepimiz yapabiliriz dimi"
"Babanız katılamayacak işi var"
"Hep işi var geçen hafta da bizi müzikale götürecekti, ama işi vardı. "
"Kızım huysuzluk yapma oda bizim için çalışıyor. "
"Annii kuçak" Demir, Rüya ile içeri girince Rüya kollarını açıp bana gelmek isteyince kucağıma aldım.
"Hayırdır neye şikayet ediyorsunuz bakalım"
"Senin sözünün eri olmadığını baba"
"Ben mi değil mi şimdi sözünün eri olmayan ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan