3.Bölüm👰🤵Evleniyorum🤵👰

1.7K 58 30
                                    

Multimedya: Bestenin gelinliği ayakkabısı ve saçı

Ruhsuz olan müstakbel kocamla gelinlik bakmaya gitmiştim aslında tek başıma da yapabilirim ama peşimi bırakmıyor düğünüde 2 gün sonraya almış sanki kaçıran varda ama vitrinde gördüğüm o gelinlikle büyülenmiştim benim baktığım gelinliği oda bakmışım gidip kabinde denedim tam üzerime göre olmuştu.

Demir bakışlarıylarıyla beni süzüyordu dona kalmış gibi bir hali vardı. Bende gözlerimi kaçırdım hemen.

"Bunu alıyoruz."

"Peki efendim biz bunu paket yapalım."

Gelinliği alıp eve bıraktı beni bende hemen dolabımın başına geçip eşyalarımı valize yerleştirdim bu günden sonra bir daha gelemiyecektim.

Eşyalarımla işim bitince salon ve mutfağı da topladım işim bitti kendimi gelişi güzel koltuğa fırlattım 2 gün sonra olacakları düşündüm bebek verecektim beni sevmeyen birine,benim sevmediğim birine çok zordu ama o çocukta yaşamayı hak ediyor.

_________________________________

2 Gün Sonra

Saçımda makyajımda yapılmıştı aşadaki davetlilerin sesi gelmeye başlamıştı ben sade makyaj yaptırdım abartmak istemedim saçlarım ise kabartma şeklinde dağınık topuz yaptırıp taşlı çiçek yaptırmıştım çok güzel olmuştu.

Gelinliği giyip boy aynasından kendime baktım cidden çok güzel olmuştum. Arkamdaki kişiye bakmamla kalbim hızlı atıyordu neden böyle oldu anlamadım başımı hızlıca salladım sağa sola doğru kendime gelmek için.

Bana yaklaşıp beni geriye çevirip dudaklarımı boynuma deydirdi birden titredim bu adam dengesizdi. Boynuma küçük öpücük bırakıp kolye taktı Kolyeye baktığım da kar tanesi vardı çok güzeldi.

"Çok güzel bu ama takamam bunu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok güzel bu ama takamam bunu. "

"Sana sormadım bu boynundan çıkmayacak yoksa kötü olur"

"Sen çok pislik birisin bana zorla herşeyi yaptıracanı mı sanıyon demi"

" Sanmiyorum yaparım zaten gece bunu anlıyacaksın. "Dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.

" Asla duydun mu? Asla vazgeçtim duydun mu?vazgeçtim"

"Seni şurada sikmiyorsam şimdi kapat o siktiğimin çeneni"diye gürledi. Elimi zorla koluna yapıştırıp aşağı indik kulağıma yaklaşıp "gülümse"diye komut verdi.

Bende yalancı tebessüm yerleştirdim yüzüme.

Bahçeye indimizde çok güzel süslenmişti. Ama bu kefen oraya Laik değildi.

Nikah memurunun yanına gittik bize  dönüp malum soruyu sordu " Sayın ,Beste Özdemir Demir Karay'ı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz? "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nikah memurunun yanına gittik bize dönüp malum soruyu sordu " Sayın ,Beste Özdemir Demir Karay'ı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz? "

Ben etrafıma baktım hayır diyecektim ama Çağlar bana öyle bir baktı ki için ister istemez "evet "demek zorunda kaldım.

Aynı soru Demir'e de yöneltildiğinde hiç düşünmeden" evet"dedi.

İşte şimdi kıyametim başlıyor ben ne yapacam şimdi yanımda annem yokken o kadar yalnızdım ki yarım kalmıştım eminim Çağlarda öyle hissediyor kendini yarım.

İmzaları attıktan sonra Demir'in misafirleriyle ilgilendik altın torbasına baya altın koydular şaşırmıştım bu kadar altını bir arada hiç görmemiştim.

Saat 9.30 olduğunda yavaş yavaş herkes dağılmaya başladı. Demirin yanına gelen kadın nispet yapar gibi konuşunca kapak laf söyledim oda yok oldu. İçimde sevinç çığlıkları attım ki bunu neden yaptığımı da bilmiyom hayır kıskanmadım ben kıskanmamda.

Herkes giderken bende yukarıya yatak odasına çıktım banyoya girdim işlerimi halledip çıktım gelinliğime elim yetişse çıkarıcam ama çıkaramadım.

Arkamda hissettiğim parmaklarla arkamı hızla döndüm.

"Dokunma Bana"

"Nedenmiş birazdan tamamen benim olacaksın zaten uzatma"

"Ben o yatağını süsleyen insanlara benzemem beni onlarla karıştırma"

"Kes sesini senle anlaşma yaptık "

"Keşke yapmasaydım"diye sesimi yükselttim bir anda yanıma gelip çenemi sıktı.

"Bana bak bana o sesini yükseltme bir daha sesin fazla çıkarsa seni öldürürüm. "

Hızlıca başımı aşağı yukarı doğru salladım. Oda bunu anlamış gibi gelinliği üzerinden çıkardı bedenimden süzülen gelinlikle beraber göz yaşlarım da akmaya başladı.

Beni kendine çekti dudağımı öptü sanki susuz kalmış gibi öpüyorum ve ben karşılık vermiyordum dudağımda n ayrılık "karşılık ver"dedi. Yine öpmeye başladı karşılık vermeyince saçımı çekti "aahhh"ağzım aralınca fırsat bilip dilini ağzımın içine soktu bende istemesemde karşılıkı verdim.

Ben yatağa yavaşça yatırdı sanki kırılıcak bir eşyamışım gibi sonra üzerime çıkıp gözlerimin içine baktı. "Benimsin artık" dedi. Birden çığlık attım diye dudaklarıyla dudaklarımı susturdu sonra karanlığa bıraktım.

𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin