Sabah yataktan kalkıp banyoya girdim kısa bir duşun ardından odaya döndüm Demir hala yatıyordu bende ona küçücük bir buse kondurarak teknede mutfağa doğru ilerledim kahvaltı hazırladım.
Birden midem bulandı tuvalete koşup klozeti açıp kusmaya başladım birşey de yemedim.
Yerden kalkıp ağzımı çalkalayıp aynada kendime baktım düşündüm acaba olabilir mi bunu anlamak için test yapmam lazım ama gizli yapsam daha iyi olacak çünkü Demiri ümitlendirmek istemiyorum.
Tuvaletten çıkıp odaya girdim Demir yeni uyanıyordu.
"Uyandın mı uykucu tembel"
"Uykucu tembel öyle mi? "
"Evet öy-"sözümü bitirmeden yatağa çekip gıdıklamaya başladı.
"Hadi kahvaltıya gidelim sana kendi elimle kahvaltı hazırladım."
_______________________________
Kahvaltı bittikten sonra eve geçtik tabi Demir şirkete gitti. Çağları çok özlemişim. Hemen onun odasına gittim uyuyordu yanağından öpüp kalkıcağım sırada hafif mor olan yanağını gördüm. İstemsizce kaşlarımı çattım.
"Filiz! "
"Buyrun efendim"
"Oğlumun yanağı niye mor! "
"Şey efendim siz yokken Ayça hanım geldi. "
"Neden eve aldın. "
"Sizin onu gönderdiğini ve sizin için bişe hazırlamamı istedi sonra ben yukarı çıkıp size bir kaç eşya hazırladım aşağıdan Çağlar beyin sesini duyunca aşağıya indim"
"Anne gitme,anne ne olur gitme söz seni hiç üzmeyeceğim"diye ağlayarak sayıklayan Çağlara koşup sarıldım.
" Şitt ben burdayım gitmiyecem sana söz veriyorum. "
"Anne beni bırakma tamam mı? "
"Tamam oğlum sen böyle otur üstünü değiştireyim"dedim.
Ben Çağların üstünü çıkarmak için uğraşsamda inatla çıkatmıyordu en son da çıkardım. Kolunda bir sürü morluk vardı.
Filize bakıp" Çağların giydir ve yemeğini yediğinden emin ol ona zarar gelirse kimseyi affetmem. "
Üzerime fortmantodan ceket alıp şöferle beraber şirkete sürmesini istedim.
____________________________
Şirkete geldiğimden Ayça'nın sekteterine "Ayça içerde mi?"diye sordum "evet efendim"dedi.
"Tamam"deyip içeri girdim.
" Ne o görgüsüz müsün kapı çalma adetin yok mu senin? "
"Sen ne hakla benim oğluma dokunursun seni gebertirim" Diyerek saçlarını doladıö ellerime.
"Ah bırak canım yanıyo"
"Kes sesini gücün benim oğluma mı yetiyor seni yaşatmam duydunmu? "
Birden belimden havalanınca Demir olduğunu anladım.
"Ne oluyor burda bu haliniz nedir?"
"Karına sor birden bana saldırdı. "
"Beste ne oluyo neyin var niye saldırdın. "
"Bu kadını gönder burdan istemiyorum. "
"Sana sormuyorum kimi işe alıp çıkaracağımı. "
"Peki bu kadın benim oğluma dokunsa bile mi kovmayacaksın"
"Ne ne saçmalıyon"
"Dün biz yokken Filize bizimle ilgili yalan söylemiş güya biz ondan eşya istemişiz. Sonra kız yukarı çıktıktan sonra Çağların ağlama sesini duyup aşağıya inmiş Çağların yanağı ve kolları morluklarla dolu. "
Demir sinirden Ayça'nın koluna yapışıp "sen canına mı susadın sen nasıl benim oğluma el kaldırırsın. "
"Ben el kaldırmadım yalan söylüyor karın kendisi yapmış bana iftira atıyor. "
"Sen ne diyosun ben oğluma nasıl dokunayım seni kendi ellerimle öldürürüm. "
"Ayça defol kovuldun. Seni bir daha burda görmicem. "
"Bunun bedelini ödeticem size. "deyip çıkıp gitti.
_______________________________
2 saat sonra
Hastaneye gelip test yaptım ve şuan sonucu bekliyorum...
Daha fazla dayanamayıp doktorun odasının önüne gelip kapıyı çaldım "Gir" komutu alınca içeri girdim.
"Ah bende tam sizi çağıracaktım. "
"Kötü bişey yok dimi "
"Hayır aksine güzel bir haber var. Beste hanım"
"Nedir doktor hanım sizi dinliyorum"
"3 haftalık hamilesiniz isterseniz ultrasyonuna bakalım"
"Olur çok sevinirim" dedim. Beni sedeyeye yatırdı karnımı açıp jeli sürdü karnıma daha sonra ekranda küçük fasulye kadar küçük olan bebeğime baktım bana ultrasyon resmi verdi bende şöförle eve gittim. "
________________________________
Eve girdiğimde gözlerim mutluluktan yaşardı. Annem burdaydı gelmiş
"Anneciğim sen geldin mi ne zaman geldin."
"Çok olmadı hayatım 1 saat oldu geleli zaten torunumla biraz vakit geçirdik uyudu yukarda odasında"
"Tamam anne ben üzerime rahat bişe giyinip geliyorum"
Yukarıya çıkıp üzerimi değistimek için şortlu beyaz tulumumu giydim.
Aşağıya indiğimde herkes masaya oturmuş beni bekliyordu bende masaya oturunca yemeğimizi yemeğe başladık.
"Şey ben size bişe diyeceğim"
"Ne oldu kötü bişe yok ya kızın"
"Yok anneciğim ben hamileyim"
Demir bir süre durup birden bağırdı.
"Baba oluyorumm babaa" deyip beni kucağında döndürdü.
"Demir dur sakın ol Çağlar bakıyo"
" Yani ben şimdi abi mi oydum oleyy"
Arkadaşlar bu bölüm bu kadar şimdiden okuyan okuyucularıma teşekkür ederim lütfen🙏🙏💓 oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin emeğe saygı lütfen şimdiden hepinizi çok seviyorum... Güzellikle kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan