Doktor bize yetmiş iki saat dedi bir 1 haftadadır bekliyoruz. Bir gelişme yok hala bu camların diğer tarafında kocama bakıyorum çocuklar ve ben perişan olmuştuk delirecek durumdaydım bana söz vermişti düğünden bir hafta sonra İstanbula geri dönecektik beladan uzak durmak için.
Özledim seni Demir uyan artık bak çocuklarımız seni bekliyor, ben seni bekliyorum, ailen seni bekliyor uyan artık ağlıyordum gözlerim kızarmıştı.
Burak ve Berk beni Ece göndermeye çalışsada başarılı olamadılar en son çare olarak burda bir oda hazırlatıp ben ve çocuklar için kolaylık sağladılar.
Akşam bebeklerle Çağlarla ilgilenip soluğu burda almıştım artık eskisinden daha zayıftım tükenmiştim.
İşte elinde yine yemekle gelen Sera yemiyeceğimi bile bile getiriyordu ama zorla bişey tıkıyordu ağzıma kendim için bile olmazsa çocuklarıma güçlü gözükmem lazımdı.
"Yenge bunları yemeni istiyorum itiraz yok bak tığ gibi olmuşsun çocuklar seni böyle görmek istemez üzme beni hadi ye artık"
Sesi ağlamaklı çıkmıştı sonlara doğru
Bende onu üzülmesine dayanamayarak tepkiyi kucağıma aldım ve yemekleri yemeğe başladım.Çağlar yanıma gelip elimi tuttu" Anne küçük olabilirim ama babam yokken evin reyizi benim o yüzden yemeğini ye tamam mı? "
Sera ve ben gülmeye başladık. "Tamam oğlum yiyecem"
Sera Çağların elini tutup dışarı götürdü. Bende bebeklerime bakmaya geldim. Odada o vardı. Adar bebeğimle oynuyordu.
Bebeğimi kendime çektim"neden geldin seni sürgün ettiler nasıl gelirsin"
"Demir ağa ölüm döşeğinde olduğu için affedildi"
"Kes sesini! Benim kocam ölmeyecek"
"Ölecek ve sende bana ait olacaksın"
"Defol Allah'ın belası!! "
"Bende seni özledim şimdilik görüşmek üzere"
Odadan çıktığında tuttuğum göz yaşlarımı saldım ağladım bebeklerim de anlamış gibi ağlıyorlardı.
Onları susturup peşiklere yatırdım biraz da ben uzandım ve gözlerim kapandı.
"Aşkım , sevgilim seni çok özledim ne olur uyan artık"
"Bende sizi özledim ama beni unut hayatına bak "
"Hayır sen uyanacaksın çocukşarımızı beraber büyüteceğiz"
"Özür dilerim ama ben yolun sonundayım"
"Hayır gitme Demir söz verdin beni bırakmıyacaktın ne olursa olsun"
"Seni çok seviyorum çocuklarımın annesi, güzel karım, genç annem"
"Hayır gitme, gitme beni bırakma Demir!, Demir! Nerdesin çık ortaya korkuyorum bırakma! "
"Yenge uyan yenge korkutma beni"
Birinin beni dürtmesiyle uyandım başımda Berk vardı korkmuş gibiydi."İyiyim kabus gördüm sadece Demir! Demire bişey mi oldu? "
"Yok bişe olmadı ama hala durumu aynı"
"Ben onun yanına girmek istiyorum"
"Tamam gel doktorla konuşalım"
Odadan çıkıp Serayı çocukların yanına yolladım tek kalmasınlar diye oda gitti sağolsun.
Doktorun odasına gelip kapıyı çalıp 'gir' sesini duyunca içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan