Merhaba okuyucularım sizin güzel yorumlarınız beni motive ediyor teşekkürler şimdiden hadi okumaya başlayalım
Yazardan...
"Abi""Demir"
İkisi aynı anda konuşunca Demir sinirine yenik düşüp Poyraza vurmuştu herşeyi duymuştu kardeşi zannettiği kişi onun kardeşine yan gözle bakmıştı. Onu kardeşi olarak görmüştü kendi kardeşi kendisi için neyse onun içinde öyle olmalıydı.
O sinirle kardeşine bir şey yapmamak için kolundan sıkıca tutup arabaya bindirdi Poyraz burnundan akan kanı temizledi. Dışarı çıktığında çoktan gitmiştiler.
Sera abisine ne kadar dil dökse de abisi tek kelime etmemiş bu onun hayal kırıklığı kardeşinden ve en yakın arkadaşından beklemediği bir şeydi.
Konağın içine girerken kardeşini yere fırlattı kız ellerinin üzerine düşmüştü Ahmet ağa bu zamana kadar ailesini hep sevgi ile büyütmüştü şimdi oğlunun bu hareketlerine anlam veremiyordu.
''Naparsın oğlum kız kardeşine ''
''sakın karışma baba bu kız benim arkamdan iş çevirdi kardeşim dediğim adama aşıkmış''
Avluda şaşırma üzüntü nidaları yankılandı.Selcan hanım tek kızının kötü bir şey yapmayacağını bilir kızı ailesinin başını yere eğecek bir şey yapmaz.
Ama oğlu bu kadar sinirli olduğunu bilmiyordu.
"Madem bir birini seviyorlar gelip istesinler."
"Sen ne dersin baba asla olmaz"
"Ben varken sana laf düşmez son sözüm budur. Ali kahya tez gidip Murat ağaya haber salasın gelip kızımı istesinler. "
Demir sinirle odasına çıkmıştı. Karısıda peşinden gitti Demir sinirle kravatını bir çırpıda çıkarıp odanın bir köşesine atmıştı sinirle ellerini saçlarının arasına saldırdı.
Beste Demire yaklaşıp elinden tutup yatağa oturtmuştu başta şaşırsa da bozuntuya vermedi Beste konuşmaya başladı belki böylesi onun için daha iyi olurdu en azından biraz kendini anlatma fırsatını yine yakalardı.
"Biliyorum şuan kızgınsın kardeşine senden böyle bişe sakladı diye ama o senin kız kardeşin canın kanın tek gerçeğin ona kıyamazsın"
"Onu benim arkamdan iş çevirmeden önce düşünecekti. "
"Peki bir yanı hep bükük mü kalsın ben abim doğduğu zaman ölmüştü hiç abim olmadı. "
Demir şaşırmıstı abisi olduğunu ve olduğunu bilmiyordu ve ona getirilen dosyada da yazmıyordu.
"Ben gözümden sakındığım kardeşimi nasıl başkasına veririm. "
"Poyrazı pek tanımıyom huyunu suyunu bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla bey efendi ve Serayı üzecek tek bir Hareketi olmaz"
"Sen ne güzel bir meleksin iyiki hayatıma girdin " Deyip karısına sarıldı.
Demir kendinden gelen güçle odasından çıkıp Seranın odasına girdi. Sera başta korksa da abisi ona gülümseyerek yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
Storie d'amoreHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan