BURAKTAN...
Susadığım için aşağiya indim ama duyduklarımla sinirden deliye döndüm yengem masumdu gidip sinirden saçlarını tutup tokat atmıştım. Bir anda yengem yere yığıldı. Kapıyı açıp kucağıma alıp avluda bağırmaya başladım. "Abiiii kalk abiiii" Demir abi hızla aşağıya indi yüzü kan içinde olan yengemi bayılmış bir şekilde görünce korktu. Arabaya binip hastaneye gittik "Sedye "diye bağıran abime baktım. Sedye gelince sedyeye koydum yengemi doktorlar bir odaya girince dışarda beklemeye başladık. Yakama yapışan abime sinirliydim" Lan karımda gözün mü var adı herif "yüzüme yumruk atmıştı.
"Ne diyorsun lan sen ben senin yapmadığını yağtım yengeme inandım ama sen onu dövdün"diyip yumruk attım. " Ne diyorsun lan sen ne diyorsun"diyip beni sarstı." Bu kadar kör olma abi yengem masum Dilan herşeyi yapmış"deyince elleri birden yakamdan düştü doktor gelince "karım nasıl doktor"dedi abim. İyi ama aç kalmış ve bünyesi dayanamamış yığılmış serum ve vitamin takviyesi yaptık bitince çıkabilirsiniz. Doktor gidince abim odaya girdi. Annemler geldi " Gelinim nasıl iyi mi? " " İyi anam iyi merak etme sen abim yanında " "Amca annem çok ağlıyor"dedi üzülerek ah güzel yeğenim benim kıyamam ben sana " Amca annemi görecem ben" Kafamı sallayıp içeri götürdüm. "Baba annem neden uyuyo abim yaklaşıp Çağları kucağuna aldı bende odadan çıktım.
DEMİRDEN...
Burak Çağları getirince kucağıma aldım oda çıktı. " Baba annem neden uyuyor"
"Annen çok yorgun"
"Annem kalk hadi bak özledim ben seni ağlattım yanına gelmeseydin Dilan ablaya bağırmazdın"
"Annen niye Dilan ablana bağırdı."
"Beni Dilan abla kollarımdan tutup sarstı annem delirmiş gibi bağırdı oğluma dokuma diye ama Dilan abla beni duvara itince gözlerim kapandı"
Geberticem o Dilanı of Allahım ben nasıl bir salağım nasıl inandım ona
"Tamam oğlum sen şimdi amcanın yanına git ben gelicem. "
"Tamam Baba"
"Özür dilerim özür dilerim bilmiyordum hırsıma yenik düştüm" Ağlıyordum ben koskoca Demir Karay ağlıyordum 😔
BESTEDEN...
Gözlerimi açtığımda Demir elimin üstüne başını koymuş ağlıyordu inanmıyorum ağlıyormuydu o biraz kıbırdandım. Hemen bana baktı "iyimisin? "
"Evet iyiyim de noldu bana "
"Bayıldın yemek yememişsin" Herşey aklıma gelince elini ittirdim.
"Dokunma bana defol"
"Hayır bu sefer olmaz seni kaybedemem"
"Sen o kızı yatağına alarak beni kaybettin"şaşırmış bir şekilde bana baktı.
" Ne kızı kimi almışım yatağıma"
"Kimi olacak Dilanı"birden gülmeye başladı.
" Ne bunda gülünecek ne var ki"
"Dilanı ben yatağıma almadım ama biri kıskanmış"
"Yoo ne kıskanacam seni hem ben senle konuşmuyorum. "Kapı birden açıldı içeri doğru koşan oğlum "Anne çok korktum sana bişe olacak diye"
"Oy yerim ben seni annem bişe olmadı iyiyim "
"Anne kardeşime bakalım hadii merak ediyorum"
"Tamam Demir doktoru çağır "
"Tamam bekleyin geliyorum"
Şimdi sıra bana geldi göreceksin sen Ben seni bir süründüreyim de gör.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶𝙴𝙽Ç 𝙰𝙽𝙽𝙴 (TAMAMLANDI)
RomanceHerşeyden habersiz sır perdesi ardındaki bir çocuk ne kadar sağlıklı olabilir. Bir kız düşünün yalanlarla büyümüş ve anneliği tatmış. Bir adam düşünün yıllarca yalanlarla gerçeği bilmeden yaşayan