| Κεφάλαιο 15 |

90 14 32
                                    


Οι άνθρωποι έχουν το ελάττωμα, όταν έχει νηνεμία, να νομίζουν ότι δεν θα έρθει ποτέ καταιγίδα και δεν προετοιμάζονται.

-Νικολό Μακιαβέλι

****

Κεφάλαιο 15: Καταιγίδα

Εδώ και έναν μήνα, τα πράγματα κυλούσαν ήρεμα, αλλά όλες οι συνθήκες και οι καταστάσεις είχαν αλλάξει. Τίποτα δεν ήταν ίδιο πλέον και τίποτα δεν θα παρέμενε το ίδιο, μόλις σταματούσε η νηνεμία και ερχόταν η ξαφνική καταιγίδα.

«Μάνο, να σε ρωτήσω κάτι;», τον ρώτησε η Βάλια, κοιτώντας τον στα μάτια με αθώο βλέμμα. Πλέον, αυτοί οι δύο ήταν μαζί και ο ένας κάλυπτε το κενό του άλλου.

Τώρα, βρίσκονταν στο σχολείο, την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων. Καθόντουσαν σε ένα παγκάκι, στην άκρη του προαυλίου του σχολείου τους και απολάμβαναν την ησυχία και την ηρεμία, αφού είχαν και οι δύο κενό και δεν υπήρχε κανείς άλλος έξω εκτός από τα τμήματά τους.

Ο Μάνος από το βλέμμα της κατάλαβε ότι θα ρωτούσε κάτι σχετικά με το 'γνωστό θέμα', αλλά εναπόθεσε όλες του τις ελπίδες στην σκέψη μιας άλλης ερώτησης και της απάντησε «Ναι, ρώτα με.»

«Τι έγινε με τα παιδιά; Γιατί δεν μιλάτε; Εσείς πάντα ήσασταν, όλη μέρα, όλοι μαζί, πάντα μαζί. Τι έγινε;» τον ρώτησε με γνήσια απορία.

«Σου έχω πει, ότι δεν θέλω να μιλάω για αυτό.» της είπε απότομα και την έβγαλε από την αγκαλιά του, όπου τόση ώρα βρισκόταν.

«Γιατί κάνεις έτσι τώρα, ρε Μάνο;» του είπε παραπονιάρικα και προσπάθησε να τον ηρεμήσει χαϊδεύοντας το χέρι του. «Είμαστε μαζί, σχεδόν ενάμιση μήνα. Δεν είναι πολύς καιρός. Το ξέρω. Όμως μέσα σε αυτές τις 5μιση εβδομάδες, στις 43 μέρες και στις τόσες ώρες, δεν με εμπιστεύεσαι;» του είπε όσο πιο τρυφερά μπορούσε, μέσα στην έντασή της.

«Σε εμπιστεύομαι. Σε εμπιστεύομαι πιο πολύ από όλους, έτσι πώς έχουν γίνει τα πράγματα. Απλά κάποια θέματα, δεν μπορώ να τα πω ούτε στα πιο έμπιστα άτομα. Με καταλαβαίνεις; Δεν μπορώ να σου πω τίποτα. Τουλάχιστον, μέχρι να γίνει κάτι άλλο», της είπε, αναφερόμενος στην εξομολόγηση του Άκη στην Εβελίνα, σχετικά με την απιστία του, κάτι που έβλεπε να αργεί πολύ ακόμη.

«Καλά. Δεν σε πιέζω άλλο. Αλλά να ξέρεις, ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω όταν ξέρω ότι κάποιος μου λέει ψέματα ή μου κρατάει μυστικά. Στο ξεκαθαρίζω από τώρα.»

Lost & FoundWhere stories live. Discover now