Music Challenge Round 4, Pt. 4 - Destrose, Fade out
. . .
„A külső szépség hamar megnyeri a rokonszenvet, de állandóvá csak a lélek szépsége teszi." - Gyulai Pál
Hajnali két óra van, én pedig Jongin arcának éles, összetéveszthetetlen vonalait pásztázom a hold és a csillagok festői képet nyújtó félhomályában. A vonalakat, amiknek az istenítő körülírására napok óta nem érzem magam érdemesnek, amik most elvesznek a párnától összenyomott arcának pufiságában, ráadásul az édesen széttátott ajkai is hozzátesznek a töltött batyu hatáshoz. De még így is ő a leglélegzetelállítóbb, még baoziként* is, aminek az emberek szintén nem a külsejét, hanem főként a töltelékét értékelik.
De én miért nem vettem ezt eddig észre, akármikor életre keltettem a vásznamon? Miért nem tudtam megragadni a tölteléket? Miért csak az azt borító tésztára koncentráltam?
A kérdések és önmagam megvetése egymással harcolnak az első helyért a fejemben, ahogy újra és újra barátnőm szavai visszhangoznak bensőm sötétjében.
Shiah áhítattal pillant a legújabb kiállításom előttünk ékeskedő darabjaira, mire nagy, büszke mosoly terül el az arcomon. Egy pillanatra mégis átfut a fejemen, hogy ezt a tekintetet nemcsak saját magamnak és a kezem munkájának köszönhetem, hanem a múzsám adottságainak is köze van hozzá.
- Fenomenálisan őrületesen zseniális vagy Jennie! - trillázza izgatottan, ahogy közelebb lép az egyik festményhez, majd tisztes távolságot hagyva végighúzza mutatóujját a felfestett orr vonalain. Nyugodtan figyelem, ugyanis tudom, hogy Shiah sose fog ténylegesen hozzáérni.
- Az ilyen jelzőkkel mindig eléred, hogy zavarba jöjjek - motyogom, miközben érzem, hogy előtör a szégyenlős mosolyom, így inkább gyorsan ráharapok az alsó ajkamra.
- De... még sose gondoltál bele, hogy a férjed több, mint a külseje? - fordul felém, immár komoly hangnemben intézve hozzám a szavait.
Nagyra nyitom a szemeim, elveszettnek érzem magam a kérdésétől. Mégis mire céloz?
- T-tessék? - makogom, bal kezemmel jobb felkaromra simítva, egyfajta védekezésként.
- Hát... mindig szemet gyönyörködtetően tudod vászonra vinni Jongin testrészeit, szépségét, táncmozdulatait, de ő ennél sokkal több. Ő egy csodálatos ember, ezt te tudod a legjobban, mégis... mióta először modellt állt neked, azóta csak a felszíni adottságaival foglalkozol, ha a művészetedről van szó.
Shiah szavai taszítanak rajtam egyet - elég nagyot ahhoz, hogy hátráljak egy lépést. A szívem pattanásig feszül, majd egyszerűen felrobban a gyötrő érzéstől. Tényleg... igaza lenne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop One Shots - MiniMeters
Hayran KurguSziasztok ^^ Szerény kis "hajlékomban" különféle kpop idolokkal találhattok hosszabb és rövidebb novellákat. Némelyik évekkel ezelőtt íródott, némelyik pedig friss és ropogós! Remélem legalább néhány elnyeri a tetszésetek, és mégha egy kis időre is...