Bir şeyler ya eksikti ya da eksik öğretilmişti bize.
İkimizde paramparça birer çocukken.Bölüm 14
Şiddetle Başlayan Hazlar☼
Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar. Bilmeliydim bunu. Daha önceden fark etmeli, durdurmalıydım bu zehirli sarmaşıklardan oluşan aşk mabetini.Neden ? diye soruyorum kendime. Hayal kırıklarım kan havuzunda Jaehyun'un çıkarıp attığı kalbime batıyordu. Daha çok nüfuz ediyordu acı bedenime. Neden, neden sevmedin beni ? Neden sevmeden, sevdim dedin ? Neden oynadın benimle ?
Neden ?
"Abartıyorsun." dedi Yeeun kafama bir şaplak atarken. "Alt tarafı Rose'yi işe aldı. Amma dırdır yaptın."
Hayali gözyaşlarımı peçeteyle silmeye devam ettim ve dizlerime bir kez daha vurdum. Çünkü, ben ağıt yakıyordum kaybettiğim gururum ile pembe minnoş hayallerime.
"Beni sevmiyor işte. Sevse almazdı, yanında tutmazdı o cadıyı."
"Ulan, kız sadece proje için reklam yapacak, birkaç aylık bir şey. Şirkete ortak olmuş gibi hâllere sokuyorsun kendini. Farkında değilsin ama dayak yiyeceksin." Kollarımı cimcikleyip ellerindeki dosyayı yelpaze yaptı kendine. Bağırmaktan terlemişti.
"Ya aramıza girerse ya Jaehyun benden vazgeçerse."
"Senin beynini wattpad'de badboy kategorisine sokmuşlar ama senin o kafanı çıkartıp sirkeli suda yıkamasını iyi bilirim." Kolumdan tutup beni masaya döndürdü ve sert bakış attı. "Çeneni kapatıp yemeğini ye. Yemezsen seni parçalar sonra da gözlerinden Chaeyoung'a kolye yaparak önünde göbek atarım."
Ağzım açık halde gözlerimi kıstım ve "Ay öldüresi var beni, câni." dedim.
Spagettisini yerken gülümsedi. "Sağol ciğerim."
Oflayarak camdan dışarıyı izledim. Ağzıma birkaç bir şey atsam da yemekten iflahım kesilmişti artık. Can sıkıntısından tek yaptığımız şey ofisten kaytarıp yemek yemek veya meyveli soda içerken göbeğimizi sıvazlamaktı. Günler boyunca ilk kez işsizlikten sıkılmış, Jaehyun'un yanına gitmemek için kendimi koltuğa bağlamıştım. Sonuçta ikide bir odasına gidersem dedikodular çıkabilirdi.
Koltuğumda sıkıldığım sırada tek önemli olay gizli yeteneğimi keşfetmem olmuştu sanırım. Ajandama plan hazırlarken -ki bu planlar manga ve animelerden oluşuyor- ne zamandır üzerinde durmadığım çizim yeteneğimi hatırlamıştım. Sevdiğim karakterleri çizmeye başlarken istemsizce Jaehyun'un portresini çizmiştim ama çıplak halini.
Kaslarını yediğim.
Yine aklıma gelmesiyle şeytanice gülümseyip geriye yaslandım. Yanaklarıma hafif kırmızılık gelirken yaşadığımız geceler bir bir aklımdan geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onsra | Jaehyun
Fanfiction*Onsra Bir daha aşık olamayacağını anladığında gelen kalp kırıcı his, son aşk. ©limnaia 5 Kasım 2019 03.34 pm.