thank you

386 36 50
                                    

BİLGİLENDİRME : Sayfa rengini beyaza çevirmeniz önemle rica olunur :)

ONSRA final oldu, değil mi ?
Yanlış görmüyorum ?

İkinci hikâyemi de finale taşımış olmak hem hüzünlü hem de mutluluk verici. Ama sanırım bu mutluluk, sizlerle tanıştığım için ve çocuklarım gibi olan Leia ile Jaehyun'un mutluluk verici bir sona ulaşmasından kaynaklı.

Bu hikâye bana çok güzel arkadaşlıklar verdi. Ve biliyorsunuz, sizler benim okuyucum değil arkadaşımsınız. Her hikâyemde destek veren, düştüğüm anda kaldıran, bana burada nefes veren kişisiniz. Hatta nefesim sizsiniz desem yalan olmaz.

Çok duygusal ve romantik bir sözcük söyledim. Ve evet, sizinle flört ediyorum ehehehehehe

Her neyse çok uzatıp, sizi sıkmak istemiyorum. Bu yüzden en başından beri, her bölümde desteğini gösteren herkese içtenlikle teşekkür ederim. Diğer hikayelerimde bile arkamda olup, güç verdiğiniz için cidden çok ama çok teşekkür ederim. Keşke hepinizle bir arada olsam da birer birer sarılıp, daha fazlasını versem sizlere.

En başından beri oy atan, yorum atan, benimle olan değerlilerim : blazeoflightning joalynx jayeon_min senorajoy _imsmahyn_ theshotaro yamaz_aki naviswiththecity Solinmintt Gloss1269 00jenojam00 Brmae23 Hirahella nisaykhi ronisanne _Ceycwy_ thelivarina Vervainshi joanneluvhub selen0phile__00 BedriyeEramil gerçekten desteğiniz ve güzel arkadaşlığınız için çok ama çok teşekkür ederim.
Unuttuğum varsa şimdiden affedin beni.

Bu arada ismi değişmiş olup, hesabını bulamadığım bir kaç arkadaşım da var : @SYLR0X ve @Yeo-Jeong [flowquez buldum] :)
Bunu görürseniz umarım bana ulaşır, size ne kadar teşekkür ettiğimi görürsünüz.

Ve tabiki de gizli hayalet okuyucularım... Umarım sizler de hikayeyi beğenmiş ve her bölüm karakterlerimle beraber sevinip, üzülmüşsünüzdür.

Bu yolculukta beraber olduğumuz için gerçekten çok şanslıyım. Sizleri tanımış olmak hayal edilemeyecek kadar güzel ve mutluluk verici.
Umarım diğer hikâyelerimde de birbirimize rastlar ve başka yollarda birlikte devam ederiz. Ancak ONSRA için artık yolun sonu buraya kadar.

Sizleri çok ama çok seviyorum.

Umarım finalden sonra kitabı okuyup bitiren arkadaşlarımda oy ve yorum yaparak beni tekrardan bu hikayeye çeker de beraber güzel arkadaş oluruz.

Hoşçakalın güzel dostlarım.

Ve ONSRA... sana da hoşçakal eski dostum.

Hepinizi öpüyorum ve son kez selamlıyorum.

Sevgilerle Limnaia.

REKLAMLAR
Diğer kurgularım olan :
Viraha - HAECHAN
Prometheus Desmotes - JENO
Takane no Hana - YUTA
bakabilir ve destek verebilirsiniz.

Instagram : @liimnaia

Onsra | JaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin