İki beyaz gardenya,
Üç güzel bahçe.
Jung Jaehyun, şerefsiz olabilirdi ama bu dünyada ki en güzel kalbe sahipti.Final Bölümü
Seni Seviyorum♥
Bizim hikayemiz ilklerden ve sonlardan ibaretti.
Jaehyun'u daha ilk gördüğüm anda, yedi yaşında inatçı ve kendini beğenmiş bir kızken bile onun benim hayatımda çok büyük yer edineceğini biliyordum. Yaşadığımız her anı zihnime kazıyıp unutamayacağımı, bu anılarla büyüyerek Jaehyun'dan kopamayacağımı biliyordum.
Mucize miydi, yoksa bir peri masalı mıydı hala karar veremiyorum. Ancak Jaehyun ve benim hikayem, bir kelimeye sığacak kadar basit değildi.
Uzaktan bakan bir insan bize imkansız derdi. Tamamen duygularını saklayan ve işkolik bir adam, üşengeçlikte çığır açmış olan patavatsız bir kız... Eh, bir araya gelmemiz gerçekten de mucizeydi sanırım. Ama bana göre asıl mucize, yıllar geçse de daima birbirimizi bulmamız ve ne kadar kötü olayların içinde olsakta içimizde aşkı koruyabilmemizdi.
Jaehyun ve ben, yıllarca birbirimizi bulup sonra tekrardan kaybederken en sonunda günün birinde, ben yirmi sekiz yaşında İtalya'dan geri dönmüşken bu sefer sonsuza dek ellerimizi tutmuştuk. Sonsuzluğa beraber gitmek için el ele bir yemin etmiş ve bize yuva olmuş piyano kursunu tekrardan restore etmiştik.
Önce Jaehyun ile Jaemin'in arasını ısıtmaya çalışmıştım. Hoş, Jaemin zaten kibar ve nazik birisiydi ancak benim sevgili arkadaşım Alessia, Lucas ile takılırken ona anlattığı evlilik meselesi yüzünden Jaehyun bunu duymuş ve Jaemin'e kin bağlamıştı. Oysa Jaemin benden hoşlanmıyordu. Ama Jaehyun bunu anlamamakta ısrar etmişti. Sonra araları yumuşamıştı elbet. Benim zorumla ve tehditimle olsa da Jaehyun artık Jaemin'in elini sıkmaya başlamıştı.
"Kesin evlenme teklifi edecek." demişti Yeeun çığlık atarak.
Aradan iki yıl geçmişken Yeeun, Alessia, Onda ve Chaeyoung ile beraber kızlar gecesi yapıyorduk. Yeeun'un evinde yer yataklarının üzerinde cips yiyor ve salak salak sırıtıyordum.
"Ay edecek değil mi ? Bende hissediyorum." dedim ve limonatayı kafama diktim. "Şimdiden utandım."
"Utan ama kusma." dedi Alessia ayağıyla beni tekmelerken. "Sen heyecanlanınca kusuyorsun. Rezil olma sakın."
"Felaket tellalı gibi açma ağzını çarparım he." dedim ve bu sefer ben savurdum bir tekme. Ancak tekmemle beraber elinde ki şarap halıya dökülünce Yeeun ile ikisi çığlık atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onsra | Jaehyun
Fanfiction*Onsra Bir daha aşık olamayacağını anladığında gelen kalp kırıcı his, son aşk. ©limnaia 5 Kasım 2019 03.34 pm.