•1•

17.2K 314 97
                                    

Jungkook'tan

Ahh başım çok ağrıyordu. Gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara karşısında şaşırmıştım. Kafamın tam üstünde hoş bir melodi ile beraber dönen, oyuncaklı bir alet vardı. Bu...bu adı neydi ya bebekler için kullanıyordu sanki. Her neyse  şuan bunu önemseyececek kadar başım ağrıyordu buna hafif baş dönmesi ekleyerek kalkmaya çalıştım. Ama ne kadar rahat bir yerdi buras-BURASI BİR BEŞİK. Ama nasıl olur neden burdayım benim kardeşim, yiğenim, kuzenim ya da onun gibi bir yakınım yok. Napıcam ben derken içeri biri girdi. Uzun boylu, esmer,hoş giyinimli bir adam girdi.once isminin taehyung olduğunu söyleyip benim konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı.

Taehyung;
Merhaba bebeğim. Sanırım şuan neden ve nasıl  burda olduğunu,niçin bir beşiğin içinde olduğunu merak ediyorsundur. Hemen söyleyim bundan sonra burada benim bebeğim olarak yaşayacaksın. Üvey baban seni bana verdi daha doğrusu sattı zaten o adamın yanında  şiddet gördüğünü biliyorum.
Seni uzun zamandır takip ediyorum ve seni alışveriş merkezinde gördüğümden beri açıkça sana vuruldum jungkook ve birgün yine gördüğümde baban yani üvey baban tarafından sokak ortasında şiddet gördüğünü farkettim. Kendimi sana fark ettirmeden  onu bir şekilde senden ayırdım ve seni ondan kurtarmak adına mecburen belirli bir miktardan vazgeçtim ama emin ol umrumda bile değil jungkook sadece benim ol istiyorum.

Şok olmuştum duyduklarım bende çok büyük bir etki yaratmıştı kelimeler ağzımdan çıkmamak için direniyordu. Sanki ağzıma kilit vurmuşlardı.hareketlerim de ağzımdan farksızdı. Tamamen donmuştum.tepki vermekten acizdim. Tam kendimi toparlamak adına bir şeyler yapacaktım ki taehyung tekrar konuşmaya başladı.

Taehyung;

Evet bebeğim şimdi gelelim bu evdeki kurallara. Senin adına bazı kurallar koydum. Şayet bunlara uymazsan maalesef bazı cezalara başvurmak zorunda kalacağım. Kurallar şöyle ;

1)................


Burda keselim bari yeni bölüm en kısa zamanda gelecektir yorum ve vote atmayı unutmayın 🖤







 

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin