•15•

4.5K 149 16
                                    


Elime ne zaman aldığımı bilmediğim yumuşacık oyuncak tavşanda farkettiğim yazı, yüzümde minik bir tebessüm uyandırdı. Yazı, siyah bir ip ile işlenmiş yanında ise mor bir kalp vardı.

"jungkook 💜 taehyung"

Yakışmıştı. İsimlerimiz yakışmıştı. Ama asla yan yana gelemeyecek isimlerdi. Kapından gelen ses ile oraya döndüm. Tabiki Taehyung'du. Yüzünde garip bir ifade vardı,açıkçası çözemedim.

Tae; jungkook ciddi misin?

Jk; ne?

Tae; söylediklerin gerçek mi?

Jk; ne diyo-

Hassiktir yoksa dışımdan mı konuştum. Tavşan... sanırım derdimi, içimi o tavşana dökmüştüm.

Jk; sen beni mi duydun?

Tae; evet.

Jk; ne duydun?

Tae; herşeyi jungkook... Herşeyi

Jk; m-mesela?

Tae; anneni-

Jk; ONUN İSMİNİ AĞZINA ALMA!!!

Tae; bak gerçekten özür dile-

Jk; gerek yok duymuşsun işte. Şeyide duydun mu mesela sürüklenmeye, aşağılanmaya alışık olduğumu?

Tae; jungkook beni din-

Jk; neyi dinleyim taehyung neyi dinleyim? Sen bana birkaç günde neler yaptın onları tekrar mı dinleyim? lütfen yeter artık. Beni neden dikkate almıyosun? Beni neden güzelce sevmiyosun?

Tae; jungkook çünkü ne yapacağımı bilmiyorum. İlk defa seninle aşık oldum. Bilmiyorum nasıl davranmam gerektiğini.

Jk; taehyung hiç mi sevgili görmedin? Biraz örnek alabilirsin. Sevgili olmak, sevdiği insana bez bağlamak, zor durumda bırakmak, mama yedirmek, işkence etmek ve beşikte yatırmak değil. Benimde sevgilim olmadı ama ne olması gerektiği biliyorum. Sevgili olmak, beraber film izlemek, yemek yapmak, uyumak,sinemaya gitmek gibi kaliteli zaman geçirmektir. Bunu öğrenmek zor değil. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.

Tae; iyi be ne edebiyat yaptın. Bilmiyorum işte napıyım?

Jk; edebiyat yapmadım sadece doğruları söyledim.

Tae; tamam abartma.

Jk; of ya tamam ne var niye geldin?

Tae; sadece söylediklerin doğru mu sormak istedim.

Jk; evet doğru noldu sende benim bir ezik olduğunu düşünüp biraz daha mı işkence ediceksin?

Tae; hayır ne zaman bana karşı gelirsen üzgünüm ama o zaman yapmak zorundayım.

Jk; yap yap ben zaten deneme tahtasıyım yap.

Tae; peki üstünde bişeyler deneyebilir miyim?

Jk; yine vurucak misin ?

Tae; yani sayılır ama bu daha zevkli bir vurma çeşidi. Gine ben vurucam ama hem sen zevk alıcaksın hem ben zevk alıcam öyle düşün.

Konuşmama izin vermeden zaten dibimde olan tae, beşikten zorlanmadan beni çıkarıp kucağındayken, sert bir şekilde dudaklarıma yapıştı. Ne kadar ittirmeye çalışsam da işe yaramadı. Başka hareket ettirmeden öylece durdu. Bundan faydalanarak kafamı geri çekmeye çalıştım ama ellerini enseme koyup, dudaklarını hareket ettirmeye başladı. Yine aynı şeyleri yaşamaktan korksamda haz almaktan kendimi çekemiyordum....

Hahaha yine piçlik yine ben ve yarım bıraktım acaba yeni bölüm smut mu? yoksa yine jungkook kaçacak mı? Hadi bakem bol vote bol yorum bide yazar tanıtım gelsin mi? Sonraki bölümden sonra isterseniz atıcam sorularınız yorumlarda bekliyorum bb💜🥰🥑

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin