•18•

4.5K 156 35
                                    


Taehyung'dan

Zıplamaktan yorulmuş bir adet tavşan yanımda yatarken, onu ısırma isteğimi bastırmak zordu. O kadar tatlıydı ki, kendime lanet ettim ona zarar verdigim için. Onun narin vücuduna nasıl vurdum bilmiyorum. Kendimi kötü hissediyorum. Vicdan azabı beni kahrederken, o sadece dudakları büzülmüş bir şekilde kollarımın arasında uyuyor. Terlemişti, yorulmuştu. Belki de uyandığında pişmanlık onu bırakmayacaktı. Onu üzmekten ne kadar korksam da, ençok ben üzmüştüm. Son kez dudaklarına uzun ve derin bir öpücük bırakıp kendimi onun kokusuyla uykuya bıraktım.

                   Jungkook'tan

Sabah uyandığımda yanımda tae yoktu. Dün duş almadan yatmıştım. Kendimden iğrendim resmen. Hazır ayaklarım tutuyorken hemen kalktım, banyoya girdim. Çıktığımda belimde havlu vardı.

Eh bı zahmet

Komidinin üzerinde bir not bide para vardı. Hassiktir. Umarım düşündüğüm şey değildir. Lan bu bana orospu mumelesi mı yaptı yoksa. Oha baya para var yanlız. Ohh tamam not herşeyi açıkladı.

Bebeğim acil şirkete gitmem gerekti. Kaçmazsın diye umarak bu seferlik  kurallari biraz esnettim . Bu para da kargıo için sen uyandığında gelmek üzeredir .
                                  biricik taetae'en💜 


Ay senin yapacağın işin ya niye şimdi vicdanımı ise katiyosun ki ne güzel kaçacaktım. Benden daha gerizeklı biri yok yine kıyamadım. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Aşağı indim, kapıyı açtığımda kargocuyu bekliyordum ama karşıma tae vardı.

Tae; bebeğim kapıya neden böyle çıkıyosun?

Jk; şey kapı çalınca notta bahsettiğin kargocu sandım, ondan gitmesin diye böyle çıktım biliyosun 1 saniye bekleyip"geldik yoktunuz " diye çakıyorlar.

Tae; olabilir bir daha asla böyle çıkmıyosun. Ya o kargocu senin eşi benzeri olmayan vücudunu görse!

Kapıda konuşmamızı en az tae kadar yakışıklı olan muhtişim bir kargocu böldü. Tamam daha dün tae ile aşkla ve şehvetle sevişmiş olabilirim ama bu da az değil yani.

Atam mı la yeni bolum hadi bol vote bol yorum 💜🥑🥰

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin