•25•

2.7K 118 27
                                    


Orada biraz vakit geçirip eve geldik.

Jk; tae hayatımın en güzel günüydü. Çok teşekkür ederim.

Tae; önemli değil hayatım. Senin mutlu olduğunu girmek harika.

Jk; tae ben biş-

Kapı çalmasıyla sözüm yarıda kaldı. Tae kapıyı açmaya gitti. Birkaç dakika geçince gitmeye karar verdim. Yakınlaşınca  konuştukları adımlarımı durdurmamı sağladı. Gelen üvey babammış.

Üb; hadi ama ona ihtiyacım var. Zaten sen demedin mi jungkook'u biraz kullanıp veririm diye. Ver artık talipleri var.

Tae; off ya ne diyo-

Jk; TAE!!

Tae; efendim aşkım?

Üb; demek aşkım he güzel oynuyorsun taehyung.

Tae; boş bo-

Jk; g-gerçekten b-benimle o-oynadın m-mı?

Tae; hayır bebeğim sen-

Üb; haha komiksin taehyung daha fazla uzatma istersen üzülmesin jungkook.

Jk; tae ne diyo benimle oynadın mı gerçekten? Bana gerçek duygular beslemedin mı?

Tae; bebeğim bu adam yalan söylüyor göndereyim açıklama yapıcam.

Üçüncü kişi ağzından'dan

Tae küçüğüne açıklama yapmak için adamı kapıdan def etmiş, içeride tatlılığı ve sinirli duruşu ile aynı anda hem ürkütücü hemde bebiş gibi duran aşkının  yanına hızla ilerlemişti. Kendini açıklaması uzun sürsede, açıklamıştı. Bebeği hala trip atmaya devam ederken, kendini tamamen nasıl affettireceğini kara kara düşürken, bebeği dayanamamış ve dudağına minik bir öpücük konudurmuştu. İkisinde mutlu bir şekilde uyumaya giderken, tae tanrıya jungkook gibi anlayışlı bir sevgilisi olduğu için şükretmekten hiç çekinmedi.

İki yıldır Türkçede sınıf birincisiyim hiç böyle yazmadım amk zaten an fazla bu bide fikirlerinizi, yapmami istedilerini önerileriniz belirtin hafu bakem bol vote bol yorum 🥰🥑💜

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin