•12•

4.4K 164 86
                                    

Tanrım sen bana sabır ver iki saatir yüzüne aval aval bakıyo.

Jk; ya çişim var çişim bırakta gideyim!

Tae; aa ben sana bez takmayı unuttum.

Jk; sal beni başkan gideyim yoluma.

Tae; ne diyosun sen be!

Jk; ya çıldırıcam şimdi aglicam altima yapmak üzereyim anlasana!

Cevap vermeden hızla merdivenleri çıktı, odama girip bez masasına oturttu hemen bez taktı. Bunun çocuğu falan mı var acaba nasıl bez takıyo lan bu? Neyse yine beze kaldık.

Tae; tamam bebeğim yapabilirsin.

Jk; yooo banane yapmıcam.

Tae; niye ciğerlerine zarar gelsin diye mi hahahhahahahah

Eğv eğv eğv çok komik mal

Jk; dalga geçme yapmam çişimi sonra ölürüm!

Tae; peki ölmezsin ama kendine zarar verebilirsin hastanelik olmak istemeyiz değil mi? Hadi yap bakalım.

Jk; hayır yapmıcam!

Kollarımı kenetlemiş hala yatırdığı masada yatarken yüzümü buruşturmuştum. Tabii dudaklarımı da.

Tae; seni yiyebilirim sanırım çabuk düzel ve çişini yap!

Jk; ya banane ya yapmıcam diyorum tuvalete gitmek istiyorum ben yap-mı-cam you understand me?

Tae; I guess I couldn't explain. You will do it to meringue. Do you understand me?
(Sanırım anlatamadım beze yapacaksın beni anlıyor musun? )

Jk; benim İngilizççe no

Tae; haha tamam tamam ingilizce konuşmıcam.

Jk; ya çişim var çişim beni bi bırak!

Tae; sinirlenmeye başlıyorum artık!

Beni kendine biraz daha yaklaştırdı, iyice yatırdı. Bezi biraz indirip kasıklarımı okşamaya başladı. Çişinden çok azmaya başladım. Fethişim beni zorluyor cidden.  Tanrım!! elleri cidden harika!

  Tanrım!! elleri cidden harika!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanrı şaheser yaratmış. Of çok kötü olmaya başladım bezden bile belli oluyodur kesin!

Tae; j-jungkook bu ne lan?

Jk; okşama artık ananı seviyim ya!

Tae; olum çişin gelsin diye yaptım kalktı lan!

Jk;lan bari konuşurken bırak oksamayı!

Hemen ellerini çekti. Tapılası ellerini....

Jk; hatırlatırım sen beni kaçırmadan önce bende bir erkektim ve hala da erkeğim yani bana yaptığın hareketler azmamı sağlıyor normal olarak bende her erkek gibi porno izleyip kendimi çektim.

Tae; tamam da ben başk-

Jk; NEE!!

Tae; yani şey arkadaşlar-

Jk; yuh bide arkadaşlarına mı yaptın pis sapık!

Tae; hayır bı din-

Jk; kes! Ben senin gibi bir sapıkla daha fazla aynı ortamda kalamam.

Bu bahaneyle kaçarım belki hem çişim de kaçtı ama yuh yani insan arkadaşına da yapmaz. Derkeen tekrar havalandim ben bu aralar fazla hava alıyorum umarım cırcır olmam.

Tae; ya bı dinle arkadaşlarım çocuklarını bana bırak-

Jk; pis pedfili küçücük çocuklardan ne istedin!

Tae ; ya salak salak konuma ne pedofilisi tanrı korusun arkadaşlarım çocuklarını bana bıraktıkları zaman  çişini yapamadıklarinda bezin üstünden okşardım ki daha rahat yapsın küçücük çocuğu niye taciz edeyim ben asla yapmam yapanların da tanrı belasını versin!

Heh adam ol ödüm koptu.

Tae; neyse sen madem çişini yapmıcaksın gel bakalım.

Acil canlı derse girmem lazım ben gidiyom bite ve yorum atmayı unutmayın hadi bb💜 

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin