Sizde benim gibi noodle yerken smut okuyabilir yada yazabilirsiniz. Minik bir tavsiye. İyi azma- ay İyi okumalar🖤Öpüşmemiz alevlenirken, dillerini önce dudaklarımda gezdirmeye sonra ağzımın içinde dans ettirmeye başladı. Sıcak nefeslerimiz ağızlarımızın içinde eserken büyük bir haz alıyordum. Korkuyordum aslında, aynı şeyleri yaşamaktan ve kandırılmaktan. Ama ne fayda çok zevk alıyordum. Öpüşmeye devam ederken elleri t-shirtimin içine girdi. Belimden sırtıma kadar ellerini bedenimde gezdiriyordu. Yavaş yavaş kalçalarıma doğru giden elleri, sıkıp sıkıp bırakırken hazzım son raddedeydi. Kucağına alıp bu sefer doğru odaya girdi. Sırtımı yavaşça yatakla buluşturup, üstüme çıktı. Üstünü çıkarıp altındaki şorttan kurtuldu. Kendi üstünü çıkarırken dudaklarını ayırmıyordu. Açlıkla öperkenz üstünü çoktan çıkarmıştı. ikimizin de sadece boxeri kalmıştı.
Tae; ah beni çıldırtıyosun!
Jk; çok konusma hadi.
Tae; bakıyorum da çok isteklisin?
Jk; evet nolmus çok konuşma hadi.
Tae; peki bebeğim canın biraz yanabilir
Yatağın rahatlığı, bizim muhtişim sevişmemizi alevlendiriyordu. Dudaklarıma kısa ama ateşli bir öpücük kondurup, boynuma yöneldi. Minik ısırıklar bırakıp, kendine ait izler bırakıyordu. Tabii canım acıdığı için tırnaklarımı zaman zaman boynuna ve omuzlarına, zaman zaman sırtına geçiriyordum. Köprücük kemiklerime de izler bırakınca, göğüs uçlarımda dillerini gezdirip, arasıra da ısırıp beni zevkin doruklarına çıkardı. Azıcık da olsa belirgin olan kaslarımda da biraz oyalanıp, boxer'ıme kadar geldi. Önceden çıkarmış olduğu bezin iz yapan yerlerini öpüp boxer'imi çıkarttı. Eliyle kavrayıp biraz oynadıktan sonra, deliğimin çevresini öpüp yalamaya başladı. Diliyle içimde keşfe çıkarken ben sadece bağırarak inliyordum.
Jk; A-AH H-HADİ G-GİR İ-İÇİME A-ARTIK!!!
Tae; sabret bebeğim.
Ellerini ağzıma verdi. Bir lolipop edasıyla yalıyordum. İlk önce bir parmağını attı. Sonra iki üç derken içimde dört parmak hareket ediyordu. Sonunda parmaklarını çıkartıp penisini konumlandırdı ve içime girdi. Yavaş hareket etmedi hem çıldırmama hem de canımın yanmasına sebep oluyordu.
Jk; a-ah h-hadi b-biraz h-hızlı o-ol!!
Tae; t-tamam b-bebeğim.
Hızlanmasının üstüne katarak devam ediyordu.
Mecburi kesmek zorundayım sonraki bölüm yakında gelecek hadi bakem bol vote bol yorum bb💜🥰🥑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
Fiksi UmumNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)