Taehyung'danTae; hyung sonra kısa bir çığlık duydum. Hemen aşağı indim, kargocu aslında Jackson. Ve bebeğimi o kaçırdı. Hyung lütfen bulalım bebeğimi ben onsuz yaşayamam!
Jin; tamam tae sakın ol
Tae; olamama hyung olamama şimdiden özledim. Hele bı onları bulayım sikicem
(@real_kings_taekook)Jin;tae mantıklı düşünmemiz gerek, namjoon bilgisayarı aç boşuna mı hacker oldun amk
Nj; tamam
Yarım saat uğraştık. Ama o yarım saat beni benden aldı. Kokusu burnunun ucuna gelip gidiyordu sanki.
Nj; BULDUM!!!
Tae; ne buldun hyung?
Nj; öncelikle bulmak kolay olm-
Tae; hyung siktirtme gururunu nerde jungkook onu söyle!
Nj; tamam bee . Arkadaşlar jungkook Jackson'ın elinde değil. Bazı arakdaşlarımın yardımıyla öğrendim. Jackson jungkook'u kaçırmak için hamle yapıp bayılttığında, Kai'de oradan geçiyormuş. Biliyorsunuz Kai bizim düşmanımız. Büyük ihtimalle intikam ya da senin canını yakmak için jungkook'u, Jackson'dan aldı. Jackson'ın yerini biliyorum hemen çıkalım.
Tanrım sana şükürler olsun. Onu bana getirdin. Yani biraz namjoon hyung'un da katkısı var ama neyse. 40 dakikalık yol, 40 yıl gibi gelmişti.
Jungkook'tan
Adamlar dışarı çıktıktan sonra üzerindeki kalın hırkayı çıkartıp bana biraz daha yaklaştı.
K; evet bebeğim şimdi şöyle bakalım, taehyung'un kasası nerde?
Jk; ne kasası?
K; ah hadi ama salak rolü yapma!
Jk; bak cidden ne kasasından bahsediyosun bilmiyorum, ben evde kasa falan görmedim.
K; emin misin?
Jk; evet görmedim
K; ben şahsen doğruları gizlediğini düşünüyorum.
Jk; aishh şimdi çıldırıcam. Bilmiyorum diyorum bil-mi-yo-rum!
K; peki
Yatağa oturup beni izlemeye başladı.
Jk; ne bakıyon amk!
K; havlu, biraz açsak mı?
Ananı skm şimdiye kadar açılmadıysa zaten hayatta açılmaz. Hem benim sikim monalisa tablosu mu lan?
Jk; hayır!
K; neden?
Jk; özel bölgem çünkü!;
K; ben bı görebilir miyim özel bölgeni?
Jk; tabiki hayır!
K; ya ben nezaketen söyledim.
Yataktan üstüne doğru bir hareket yapınca tam kasığımın üstüne oturmuştu. Daha doğrusu fırladı.
Jk; AHHH
K; hoşuna mı gitti?
Jk; yooo aksine gıcık oldum
Hafif hafif sürtünmeye başladı. İnlememek için zor duruyorum. Ani bir hamle ile üstünü yırttı. Dışarıdan silah sesleri geliyordu ama beyefendinin umrunda değil.
Jk; kalk üstümden kalk dedim!!
K; ah siktir et adamlarım halleder.
O anda bir ses geldi
"Bebeğim nerdesin bak geldim ben"
Bu taetae'nin sesi evet evet eminim onun sesi!
Yatmağaa gideyrum Hafi bakem bol vote bol yorum 💜🥑🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
Fiksi UmumNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)