•10•

4.7K 160 19
                                    

Tam boşalmak üzereydim ki karşımdaki gerizekalı penisimin tam ucuna bişey taktı ve boşalmamı engelledi. Tabiki canım yanmaya ve rahatlayamamanın verdiği hisle daha da rahatsız olurken kendisi gözümün önüne geçip rahatça oturdu. Penisim yavaşça renk değiştirirken, filmi başlattı. Başlarda sıkıntı yoktu ama zaten zor durumdaydım ve herşeye azabilirdim. Hay sikeyim, film gittikçe sertleşiyordu. Gay olmanın bana verdiği yetkiye dayanarak azmaya başladım. Fakat penisime bu taktiği şey canımı fena halde yakmaya başladı.

Jk; t-taehy-

Tae; babacık dedim ulan babacık diceksin!

Jk; b-babacık l-lütfen ş-şunu ç-çıkar p-penisim ş-simdi p-patlıcak!

Tae; bebeğim denendi ve onaylandı korkma patlamaz.

Konuşmama fırsat vermeden kendini çekmeye başladı. Kafasını geriye yatırdı, hem boğuk ve kalın bir sesle inliyor, hemde kendini çekiyordu. Bu gördüklerim yani karşımdaki ayaklı porno ile televizyondaki porno beni feci halde azdırmıştı. Su şey ahh.... Sinirlerimi bozuluyor cidden delirmek üzereyim boşalmamak gerçekten çok kötü. Çok rahatsız hissediyorum. Film bitene kadar kendini çekti. Bana nispet yapar gibi bağıra bağıra inlemesi beni çok etkilemişti. Ellerimi kurtarmaya çalışmak artık ise yaramadığı gibi bileklerini tahriş etmişti. İşi bitince yani rahat bir şekilde boşaldığında ellerini yıkamadan, penisini silmeden ya da duş almadan üstünü düzeltip rahatça oturdu. Pislik nolcak şuan acayip iğrendim. Rahatlamış sesiyle bana seslenince odak noktam o olmuştu. Zaten penisim dışardaydı ve uğraşsız bir şekilde görebilirdi. 

Tae; bebeğim zor durumdasın galiba hm?

Jk; k-kes s-sesini a-al ş-şunu a-artık!

Tae; niye acelen mı var bir yere mi yetişeceksin kalsın biraz daha. Ben acıktım biseyler yiyip geliyorum bebeğim.

Nasıl olmuş knks' lar hadi bakem bol  vote bol yorum🥑💜

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin