Ağlamam geliyo🥺
Neyse geçek hikayeye👇👇
Gittikçe rahatsızlanmaya başlamıştım. Artık bu durum hem canımı çok fazla yakıyor hemde beni etkiliyordu. Basım ağrımaya başladı. Tabiki sikimle ne alakası var diye düşündüm ama şu şey o kadar sıkmıştı ki şu an tamamen kangren olabilirim. Sayın amına koyduğum hala gelmedi. İnşallah seni de biri sex ortasında bırakır da 1 hafta sikin havada gezersin. 5 dakika beddua etmeye gelmiyo amk geldi işte.
Tae; bebeğim nasılsın?
Jk; tabiki canım harikayım muhteşemim resmen yani bulitlarin üzerindeyim ah pardon ben değil sikim bulutların üzerinde. Tanrı aşkına al şunu taeh- ay babacık işte herneyse!
Tae; ay çok yoruldum bak elim kalkmıyo biraz uzanıyım sonra alırım.
Jk; babacık lütfen yalvarırım al şunu ne istersen yaparım.
Tae; hay- ne?
Jk; şunu al ne istersen yaparım!
Tae; söz mü?
Jk; ah siktir et yapıcam dedim!
Tae; madem öyle seni rahatlayım hm?
Jk; ŞUNU AL ARTIK !!!!
Tae; bağırma lan bana!
Oh sonunda aldı. Tabiki onu çıkarır çıkarmaz çok az da olsa direk boşaldım. Rahatlamıştım, ama hala tatmin olmamıştım. Sayın amına koyduğum, small but big jungkook'u eliyle kavrayıp yavaşça okşamaya başladı.
Jk; ahmm y-yapma s-sadece b-beni b-bırak!
Tae; ama sanki zevk alıyorsun bebeğim?
Jk; birisi senin sikini okşasa sende inlersin mal!
Tae; benimle düzgün konuşman gerek dedim! Madem dinlemiyosun çek cezanı!!
Jk; tamam tamam özür dilerim babacık çok özür dilerim!
Daha hızlı çekmeye başladı. Arada hafif sıkıyordu. Gözlerimi kapatmıştım. Uygun olmasa da zevk alıyordum. Penisimde biraz ıslaklık ve başka bir doku hissedince aşağıya baktım. Yuh anasını ağzına almış. Ah ellerim ah sizi çok seviyorum şuan kıymetinizi daha iyi anladım. Acayip azdımıştım. Tanrım çok zevkli cidden !. Hay ben benim ağzıma tam zevkin doruklarına çıkmış bağıra bağıra inlerken, taehyung'un ağzına boşalmam ile jimin'in içeri girmesi bir oldu. Ne işi var bunun? Tae evin anahtarını mı vermiş? Ah rezil oldum cidden rezil oldum!
Jm; şey ben özür dilerim. Kahve içmek için bir saate gel değince, buraya yakınım diye erken geldim ama zamansız geldim sanırım sesleri duyunca seni jungkook'u dövüyosun sandım.
Tae; siktir puşt sanki sen hiç sevişmedin zevk inlemesiyle, acı inlemesi aynı mı? Yeme bizi ya.
Canım +1 vermek istedi ama ağzımı bile açmak istemiyorum. Tae ayağa kalktı kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
Tae; devam edeceğiz bebeğim.
Ardından ellerimi çözüp odadan jimin ile çıktı. Ayaklarımı çözünce ilk yaptığım sergiye çıkarılmış milyon dolarlık tablo gibi herkese görücüye çıkarılan sikimi yerine geri koymak oldu. Yani boxerimi giyip odadan çıktım. Tabiki emekleyerek. Merdivenlerden çıkarken havalandığımı hissettim. Öldüm zannettim meğer bizim odun beni kucağına almış. Ulan çişim var çişim bı sal.
Hadi bakem bol vote bol yorum yeterli sayinda gelmezse bölüm geç gelicek
Vote;10
Yorum; 20
takip etmeyi unutmayın🖤🥰🥑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
General FictionNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)