Uyandığımda siyah renklere ağırlık verilmiş, şık ve hoş bir odadaydım. Yatak çok rahattı ve ben kalkmak istemiyordum. Hemen yanında bir kıpırdama hissedince ne olduğunu tahmin ettim. Yan tarafima döndüm ve bir tarafında yeni döndüğü için yanağında yastık izi olan, dudakları yastığa uyguladığı basınç ile büzüşmüş, bana işkence eden taehyung'dan tamamiyle farklı bir taehyung uyuyordu. Yüzünü biraz inceledim. Daha sonra tekrar gözlerimi kapattım. Fakat gözlerimi kapatmam ile belime dolanan eller biraz irkilmeme sebep oldu. Ama uyandığını fark etmesin diye tepki vermedim.
Tae; bebeğim?
Tae; uyuyor musun?
Tae; keşke sen uyanıkken sana içimi dökebilsem. Belki bunu yapamam ama seni çok seviyorum. O kadar çok seviyorum ki bunu sana kelimelere dökemiyorum.
Anında dudaklarım yapıştı. Yine tepki vermedim neden bilmiyorum ama sanırım benim beynim yok gibi birşey. Gittikçe ilerlemeye başladı ve birden üstüme çıktı. Gözlerimi açtım ve ona baktım.
Tae; bebeğim?
Jk; kalk üstümden!
Tae; neden ben çok eğleniyorum.
Jk; kalk dedim sana!
Tae; ama dudakların çok güzel hele ki üstündeyken.
Sürtünmeye başladı ve cidden çok zor bir duruma doğru emin adımlarla gidiyordum.
Jk; taehyung üstümden kalk ben seninle konuşmak bile istemezken sevişmem.
Hızla üstümden indi ve bana anlayamadığım bir ifade ile bakmaya başladı.
Tae; ne demek konuşmak istemiyorum!
Jk; bana yaptıklarından sonra "gel babacık sik beni" diyeceğimi mi düşündün?
Tae; hayır ama benimle konuşmak zorundasın!
Jk; değilim taehyung, değilim. Benim canımın nasıl yandığını önemsemeyen bir adamla, konuşmak zorunda değilim. Seni sevmeme izin vermedin.
Tae; bir daha denesen ne olur? Beni seni gerçekten cok seviyorum.
Jk;bı daha denemem, şimdi de ben istemiyorum. Ayrıca beni sevsen öyle şeyler yapmazdın.
Tae; gözüm döndü diyorum kendime hakim olamadım.
Jk; kendine hakim olamadığın zaman bir şeyler kırarsın mesela bir vazo, masanı dağıtırsın üstünde olanları fırlatırsın ama sen bana kırbaçla vurmayı, yaralarımın üstüne limon dökmeyi tercih ettin bu sadece kendine hakim olamaman ile alakalı değil.
Diyip yanından kalktım.ve kapıya doğru yürüdüm.
Tae; peki sana yalvarmanın bir yararı yok sen iyi niyetten anlamıyosun.
Jk; ne?
Tae birden yataktan fırlayıp beni tuttu. Yatağa yatırdı ve çekmeceden bir iğne aldı ben debelenirken kolumda hissettiğim acı ile kendimi karanlığa bıraktım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Uyandığımda hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı. Beşikte yatıyordum ki artık lanet etmiyordum, alışmıştım. Tma beşikten çıkmak için bir hamle yapmıştım ki hem popopmda bir ağırlık hemde bacaklarımda bir uyuşukluk hissettim. Sanırım bez takmıştı ve iğnede kas gevşetici olabilir, galiba ilk defa bu kadar zeki düşündüm. Bunu biliyorum neydi adı.... ageplay evet ageplay. Tanrım bunu hakedicek ne yaptım. Umarım konuşmam normaldir.
Jk; hellooooo annyeonghaseyoooo
Ohh normalmiş. Ama sanırım yürümekte zorluk çekicem. Tanrı kahretsin seni taehyung (sorry taetae)
Kapı çaldı bilin bakalım kim geldi. Aaa bu taehyung değil kim ki bu? Ama varya taş taş.X; selam nasılsın?
Jk; i-iyim de sen kimsin?
X; ben taehyung'un arkadaşıyım. Adım jimin.
Jk; demek adın jimin. Jimin bişey sorabilir miyim?
Jimin; sorabilirsin tabiki.
Diyerek yanıma geldi, beşikten çıkardı ve karşındaki koltuğa önce beni, sonra kendini oturttu.
Jk;................
Teyzemlere geldik benden maalesef bu kadar bı dahaki bölüm daha fazla olucak yorum ve vote atmayı unutmayın fikirlerinizi belirtin ve takip etmeyi unutmayin sizi seviyorum bb🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
Ficción GeneralNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)