Medya; müq amk izleyin
Taehyung'un seni duyan kai'nin götü tutuştu. Ama şerefsiz, ellerini kullanmaktan asla çekinmiyor. Tae'nin sesi gittikçe yaklaşsa da durmuyordu. Ağzımı küçük bir çarşaf ile kapatmıştı. Hala üstümdeydi. Dudaklarımı öpeceği sırada kafamı yana çevirmem ile yastığı öptü. Sinirlendi sanırım. Boyumu öpmek istedi. Ne kadar uğraşsam da öptü. Ellerini göğüslerimden , belime kadar indirip tekrar çıkartıyordu. Öpücüğü yarıda kaldı çünkü tae odanın kapısını kırdı.
Tae; çok mu sevdin?
K; evet sabaha kadar öpebilirim.
Tae; istersen senin olsun
Kahretsin ne diyo bu
K; gerçekten mi?
Tae; tabiki-
K; te-
Tae; HAYIR
kai'yi üstümden aldığı gibi yere fırlattı. Üstüne çıkıp, deli gibi yumruk atıyordu. Aynı zamanda bağırıyordu.
Tae; BEN SANA DEMEDİM Mİ SEVDİKLERİMDEN UZAK DUR DİYE!!
K;d-dur
Tae; AZ BİLE PİÇ!
K; t- ta-
Cümlesini tamamlayamadan bayıldı. Tae hemen yanıma geldi.
Tae; bebeğim iyi misin? Özür dilerim yetişemedim. Ama artık yanındayım. korkma tamam mı?
Bunları söylerken çoktan ağzımı açmıştı.
Jk; tae çok korktum. Az kalsın beni taciz edecekti. Etti de denilebilir. Gelmiceksin sandım. Beni bıraktın sandım. Kapıda konuşurken çok korktum.
Tae; bebeğim tek amacım onu bir an önce senin üstünden çekmekti. Eğer direk saldırsaydım, direnip sana zarar vermeye çalışacaktı ama ben anında onun dikkatini dağıtıp senin üzerinden kalkmasını sağladım. Seni bırakamam ki ben.
Jk; tae hadi beni çöz de gidelim artık evimize gidelim .
Tae; hazır kelepçe varken sen bağlıyken falan fantazi mi yapsak?
Tam o sırada yanında daha önce gördüğüm Suga ve Jin kapıdan içeri dalmıştı. Yani cümleyi duydu.
Sg; ah tae elin işte gözün oynaşta hadi çıkalım artık.
Tae; tamam hyung ya şaka yaptım
Jin; sence şakanın sırası mı?
Jk; bölüyorum ama-BİRİ BENİ ÇÖZSÜN!!
Tae; ay sizin yüzünüzden aşkımı unuttum.
Jk; he yani ne zaman hyunglar gelse beni unutucaksın?
Tae; hayır aşkım yani-
Jk; kes ben anladım anlayacağımı hele bı eve gidelim görürsün sen!
Sg; hahahahha tae kendine sevgili diye gardiyan mı ald-
Jk; ANLAMADIM!!!!!!?!?!
Sg; hele bı jungkook'u u, bak ben senin ağzına nasıl sıçıyorum terbiyesiz iyi bak jungkook'a!!
Tae; dönek
Jk; tama. Aşkım sinirlenme gidelim hadi
Sg-jin; manyak lan bunlar!
Suga🤜🤛 Jin
Evde
Tae; ................
Ben gider derse
siz yapar bol yorum bol vote🥰🥑💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
General FictionNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)