•35•Final²

3.2K 108 119
                                    


                        Tae'den

Hastaneye yetiştirdim bebeğimi. Gelirken gözleri kapanmış, nefesleri yok denilecek kadar azdı. Zarzor yetiştirdim. Şimdi doktorlardan haber bekliyorduk.

Tae; hyung o iyi olur değil mi?

Jin; sakin ol tae, o iyi olucak.

Sg; geç kaldık harekete geçmek için biraz daha erken davransaydık şimdi ev-

Nj; kes sesini Suga!

Sg; tamam ya!

Tae; doğru söylüyor geç kaldım. Tanrı beni kahretsin!

Nj; tae sakin olur musun biraz? Kendini suçlayıp durma!

Tae; kimi suçlayım hyung? Salak gibi jungkook'un vurulmasını bekledim.

Hemşire; Bay Kim?

Tae; benim?

Hemşire; merhaba efendim, sizin yaralarınız çok kötü gözüküyor isterseniz bir bakalım?

Tae; hayır ge-

Nj; evet iyi olur hadi yar sen git bişey olursa biz haber veririz.

Tae; peki hyung.

Kısa bir pansumandan sonra tekrar bizimkilerin yanına gittim. Jimin ve Suga hyung uyumuş, Jin ve Hoseok hyung konuşuyor, Namjoon hyung ise dışarı hava almaya çıkmıştı. On dakika sonra Namjoon hyung geldi. Birkaç dakika sonra da doktor çıktı.

Tae; noldu doktor? O yaşıyor değil mi?

Dr; üzgünüm efendim, elimizden geleni yaptık. Başınız sağolsun.

Tae; ne?

Nj; tae.. tae

Tae; h-hyung n-ne d-diyor?

Nj; taehyung kendine gel!

Tae; h-hyung ö-ölmüş m-mü?

Nj; tae gel eve gidelim sonra konuşuruz.

Tae;NE DİYORSUN HYUNG ÖLMÜŞ DİYOR BU DOKTOR! YALAN SÖYLÜYOR, KANDIRIYOR BİZİ! ONU ŞİKAYET EDİCEM! ÖLEMEZ BENİM MELEĞİM ÖLEMEZ!! DAHA BİZ-BİZİM HAYALLERİMİZ VARDI OLAMAZ HYUNG! Olamaz, ölemez!!

Deli gibi ağlıyordum. Hastaneyi yıkmıştım. Ölmedi benim bebeğim, gidemez benden, benden kandırıyorlar. Yere çökmüş, kendimden geçmiştim. O anda bir ses duydum.

Jk; tae?

Dikkatimi oraya verdim.

Tae; jungkook?

Nj; taehyung ne diyorsun?

Tae; hyung bak gelmiş. Ölmedi demiştim. Bak orada el sallıyor bana.

Nj; ne?

Tae; hyung  bak orda jungkook. Bebeğim beni bırakmaz demiştim.

Nj; taehyung kendine gel kimse yok orda!

Tae; hyung saçmalama orda işte!

Nj; tamam gel eve gidelim artık!

Tae; hyung olmaz. Jungkook burda onu bırakamam!

Nj; taehyung orda kimse yok kendine gel eve gidiyoruz!

Namjoon hyung ile tartışırken tekrar oraya baktım ama jungkook yoktu. Namjoon hyung ve diğerleri ile beraber eve geçtik. Direk odama gittim. Yatağıma yattım. Yastığında onun kokusu vardı. Derince içime çektim. Bu kokuyu özlemiştim ama kokunun sahibi beni bırakmıştı.

Jk; tae?

Tae; jungkook?

Jk; özür dilerim sevgilim direnemedim.

Tae; neden beni bıraktın ki ben şimdi ne yapıcam?

Jk; yaşayacaksın tae. Ben olmasam da yaşayacaksın.

Tae; ama sen benim nefesimsin. Okyanusta ki tek nefesim..

Jk; biliyor musun? bende senin için yani şeyi düşündüm.

Tae; o halde neden hem kendini hem beni o derin okyanusta nefessiz bıraktın jungkook?

Jk; çünkü ciğerlerim daha fazla dayanamadı tae. Çok üzgünüm seni bırakmak istemezdim.

Tae; seni çok özledim sevgilim. Ve galiba benimde ciğerlerim artık daha fazla dayanamıcak.

                                  ***

Jm; tae kiminle konuşuyor?

Nj; ne demek kiminle konuşuyor?

Jm; sesini duymadın mı?

Sg; ben duymadım.

Hs; bende

Jin; ben duydum.

Nj; ben duymadım

Jm; bi bakalım

Özür dilerim böyle bir son yapmıcaktım fakat mutlu son için aklıma farklı bişey gelmedi bol vote bol yorum özel bölüm gelecek 🥑🥰💜








*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin