Araya dillerimizde girince aldığım hazla gözlerimi kapattım. Neden böyle birşey yapıyorum ki? Neden ona istediğini veriyorum? Dayanamıyorum sanki ona kıyamıyorum. Daha sonrasında pişman olabilirim ama bu umrumda bile değil. Gözlerimi kapatmama dayanarak beni kucağına alıp ayağa kalktı ve odadan çıktı. Öpüşümüz gittikçe alevleniyordu. Bir odaya girdiğimizde gözlerimi açtığımda burası normal bir oda değildi. Dudaklarımı ondan ayırdım. Ben etrafı incelerken onun bana baktığını hissediyorum. Bu normal bir oda değildi gerçekten normal değildi. İçeride garip aletler vardı. Taehyung'a döndüğümde yüzünde şimdi bir sırıtış vardı.Jk; tae burası neresi?
Tae; sanırım senin devamlı geleceğin bir yer.
Jk; nasıl yani?
Tae; şöyle yani burası bir işkence odası.
(Fotoğraf bulamadım siz hayal edin lütfen)
Jk;n-ne i-işimiz v-var b-burda?
Tae; hatırlarsan dana bir daha tahammül etmeyeceğimi söylemiştim. seninle öpüşürken aklıma sana bir ceza vermem gerektiği geldi. Yolumuz buraya düştü.
Jk; odada söylediklerin, ağlamam hepsi yalandı değil mi? Beni kandırmak için yaptın. Benim duygusal yanımdan vurdun.
Tae; hayır aksine en gerçek ve samimi duygularımdı fakat galiba sana çok yüz. Verdim
Jk; neden tae ned-
Tam neden seni sevmeme izin vermiyosun dicektim ki beni bir yere fırlattı. Daha ne olduğunu anlamadan ellerimi ve ayaklarını bağladı.
Jk; cümlemi bitirseydim sende mut-
Eline ne zaman aldığını bilmediğim kırbaç ile vurdu.
Jk; AHHH
Tae; vurdukça say!
Jk; t-tae y-yapma a-acıyo!
Tae; SAY DEDİM!!
Jk; bi- AHHH
Jk; i-iki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jk; a-altmış s-sekiz
Jk; t-tae y-yalvarırım y-yapma ç-çok a-acıyo!
Tae; KONUŞMANA İZİN VERMEDİM SAYMAYA DEVAM ET!!!!
Jk; a-altmış d-dokuz
Jk; y-yetmiş!
Tae ; yeter elim yoruldu ama bu son değil kookie devamı gelicek.
Jk; b-beni ç-çöz l-lütfen!
Tae; oh! kıyamam canın çok mu yanıyor, ow yaraların çok kötü cidden ama napalim sen yaralarına tuz basacaksın, yada dur ben senin yerine yaparım.
Az önce kenarda duran limon ve tuzu eline aldı. Önce limonu yaralarıma sıktı.o kadar acıdı ki bunu hayatım boyunca unutmayacağım.
Jk; AHHHH
Tae; ah canım çok mu acıdı!
Jk; tae yapma artik lütfen!
Tae; a sanırım yaranın üstüne bişey var dur onu alayım.
Eliyle baskı uygulamaya başladı. Çok canımı yakıyordu. İnanılmaz bir acı bu hem inanılmaz hem dayanılmaz.
Tae; geçti geçti.
Jk; s-senden n-nefret e-ediyorum.
Bunlar son sözlerimdi. Daha sonra kendimi karanlığın huzurlu kollarına bıraktım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gözlerimi açtığımda başımda ağlatan tae' yi beklemiyordum. Ağlamaktan gözleri şişmişti ve benim uyandığını fark etmedi. Hafif bir kıpırdanmanın sonucunda kafasını kaldırıp bana baktı.
Tae; j-jungkook h-hiç u-uyanmazsin s-sandım.
Jk; neden bu kadar üzüldün? Sonuçta benim böyle olmamın sebebi sensin.
Tae; özür dilerim.
Jk; dileme taehyung dileme.
Tae; neden tae demiyosun?
Jk; eski jungkook yani öldürülmeye az kalan jungkook, senin gözlerindeki samimiyeti ve sevgiyi gören jungkook sana tae derdi ama kusura bakma aradığınız jungkook'a ulaşılamıyor lütfen bir daha denemeyiniz.
Tae; üzgünüm jungkook gözüm döndü.
Jk; sen beni üvey babamdan dövmek için mi kurtardın? O en fazla bir tokat atardı ama sen onun 1 yıllık dayağını bana bir saatte attın. Canım ne kadar yandı haberin var mı? Hem dövdün hem yaralarıma limon sıktın hemde yaralarıma baskı uyguladın ne kadar çok acıdı ama sen benim tek bir kelime etmeme izin vermedin. Eğer beni dinleseydin ilk kırbacı vurmadan önceki cümleme dikkat etseydin belki şuanda ben burda acı içinde kıvranamazdım. O büyük evinde senin kolların altında film izliyor olabilirdik.
Tae; n-ne d-dedin k-ki?
Jk; beni o odaya soktuğunda ve kırbacı eline aldığında"neden tae neden seni sevmeme izin vermiyosun" dicektim. Senin o öpüşünde beni sahiplenmek istediğini düşündüm, bana karşı gerçekten güzel duygular beslediğini düşündüm.
Belki bi an olsun birinin beni sevdiğini değer verdiğini düşündüm. Belki dedim o kısacık zamanda belki beni gerçekten sevdiği için o adamın elinden almıştır, belki benimle bir yuva inşa etmek istiyodur, belki... Belki beni çok sevmiştir diye düşündüm. Sen benim en güzel düşüncelerimin katilisin taehyung......Kötü olmuş olabilir ama siz yine de okuyun hayalet okuyucularım sizi seviyorum yorum,vote atmayı ve takip etmeyi unutmayın sizi seviyorum 🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
General FictionNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)