Tae; of hyung tabiki sevdiğim için değil
........
Hyung, evet gerçekten güzel bi erkek ama gerçekten onunla uğraşmak istemiyorum
..........
Tamam hyung baybayAishh cidden aklımı kaçırıcam. Madem benimle uğraşmak istemiyordum ne diye beni kaçırdın ki ? Acaba akli dengesi yerinde mi ?
Kapı sesi geldiğinde kafamı başka bir yere çevirdim.Tae; bebeğim? Napıyorsun?
Jk; .........
Tae; jungkook uyuyor musun?
Jk; .........
Tae; jungkook cevap verir misin?
Jk; çık odadan
Tae; anlamadım?
Jk; odadan çık dedim!
Tae; benimle düzgün konuş demedim mi sana?
Artık dayanamıcam ne yaparsa yapsın cidden yeter.
Jk; madem benimle uğraşmak istemiyordum ne diye beni kaçırıp bu saçma şeyin içine sürüklüyosun? Senin aklın yerinde mi? Hangi düzgün insan uğraşmak istemediği şey için onu almakta ısrar eder ki?
Tae; bak jungk-
Jk; bakmıcam sana sen manyak mısın ya?bı sal beni rahat bırak beni üvey babamdan korumak sana mı düştü? sen kimsin ya kimsin?ben gerekirse polise de giderdim istesem hala ona katlanırdım da sanane sa-na-ne
Tae;bana bak jungkook sen benim telefon konuşmalarımı mı dinliyorsun?
Jk;pardon da biraz zeki davranıp şu saçma telsizin yanında konuşmsaydın
Tae;jungkook herşeyi duydun mu?
Jk; sanırım duydum
Tae; neleri duydun mesela?
Jk; sevdiğin için değil ve güzel bir erkek olduğunu ama onunla uğraşmak istemedigi söyledin benden başka kim olabilir
Tae;mesela arkadaşlarımın benim bir sevgilim olması için uğraştığı biri hakkında konuşuyor olabilirim.
Jk; n-nasıl yani?
Yanıma geldi beni kucağına alıp odanın kenarındaki yumuşak koltuğa oturup konuşmaya başladı
Tae; bak bebeğim arkadaşlarım benim uzun süredir bir sevgilim olmadığı için beni biriyle tanıştırdılar. Bende arkadaşlarıma haber vermeden o çocukla onun isteği üzerine daha iyi tanışmak adına buluştum. Fakat ona söylemesem de sevmedim. O çocuk da bunu arkadaşlarıma söylemiş şimdi onlarda bana hesap sordu eğer konuşmanın en başından beni dinleseydin zaten anlardın.
Ahh şuan cidden kendimi aptal gibi hissediyorum. Hayır yani bana söylemiş olsa bile niye bu kadar umrumda oluyo ki? Yada niye bu kadar sorguluyorum ki? Ahh işte korktuğum soru şimdi ben ne dicem.
Tae; bebeğim bana bak yoksa sen sana söylediğimi düşünüp kırıldın mı?
Jk; ş-şey h-hayır s-en k-kimsin k-ki n-niye k-kırılayım?
Tae;o zaman neden kekeliyosun
Jk; n-ne hayır kekelemiyorum nerden çıkarıyorsun!
Tae; peki az önce sen benimle nasıl konuştun peki ??
Jk; nasıl konuştum?
Tae; kötü konuştun ve ben sana böyle bı konu olursa ceza veririm demedim mi?
Jk; d-dedin mi ?
Tae; dedim bebeğim şimdi ceza çekmek ister misin?
Jk;hayır hayır özür dilerim o aletleri gördükten sonra asla istemiyorum. Bı daha yapmıcam
Tae; ama sana nasıl güvenebilirim ?
Jk; taehyung s-
Tae; bana babacık demen konusunda uyardım.
Jk; off tamam.
Tae; aferin şimdi bana cevap ver sana nasıl güvenebilirim?
Jk; b-babacık özür dilerim söz veriyorum asla bir daha yapmıcam.
Tae; ne yapmıcaksın bebeğim ?
Jk; (içinden;hay amk) şey babacık bir daha seninle kötü konuşmıcam
Tae :aferin bebeğim bir seferliğine mahsus affediyorum oda henüz alışma sürecinde olduğun için ama bı daha kine affetmem tamam mı bebeğim?
Jk; tamam babacık
Ahh çok çişim geldi
Tae; peki bebeği-
Jk; babacık beni acilen tuvalete götür!
Tae; hayır bebeğim sana kullanman için bez taktım ona yapmalısın.
Jk; yapamam yapamam.
Tae; bebeğim ona yapmalısın seni tuvalete götürmicem.
Jk; babacık lütfen
Tae;hayır dedim jungkook bez kullanıcaksın.
Jk; o zaman bende hiç yapmam sonra böyle ciğerlerim bozululur görürsün.
Bir anda kahkaha attı. Amacı ne bunun?
Jk;ne?ne gülüyosun?
Tae; bebeğim tuvalete çıkman ile ciğerin'in alakası yok. Sanırım bağırsak demek istedin hm?
Off ciğer ne alaka acayip mal konumuna düştüm.
Jk;ya her neyse sonuç olarak kendime zarar veririm.
Tae; veremezsin.
Jk; bak sen! Nedenmiş o?
Tae; hem ben buna izin vermem hem de sen kendine zarar vermekten çok korkarsın. Sadece düşmemek için bile sürekli önüne arkana bakarak dikkatlice yürürsün.İç organların zarar görmesin ki canım acımasın hasta olmayım diye yediklerine herkesten daha çok dikkat edip sürekli doktor kontrolüne gidersin. Yani ben müdahale etmesem bile sen kendine zarar veremezsin.
Jk; s-sen bunları nerde-
Tae; jungkook ben seni uzun zamandır takip ediyorum. Senin hakkında herşeyi biliyorum.
Ne yediğini, ne içitiği, hangi durum karşısında nasıl tepki verdiğini kısacası herşeyi biliyorum ve ben seni gerçekten çok seviyorum. Neyse hani senin çişin vardı yaptın mı?Jk; sen uzun uzun konuşunca kaçtı.
Tae; hahaha peki bebeğim madem geçti. Yemek yiyelim mi?
Jk;hayır uyumak istiyorum
Tae; emin misin? henüz saat erken.
Jk; eminim sadece uyumak istiyorum.
Tae; önce yemek yeseydin jungkook.
Jk; hayır taetae uyumak istiyorum.
Tae; hahaha taetae mi güzelmiş. Peki bebeğim sen uyu uyanınca yemek yersin olur mu?
Jk; olur taetae. Sen uyumayacak mısın?
Tae; hayır bebeğim.
Jk; peki taetae.
Tae; iyi uykular bebeğim
Jk;☺️
eksik bişey varsa yorumlarda belirtin lütfen takip etmeyi de unutmayın iyi akşamlar.💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
Fiksi UmumNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)