•9•

4.7K 150 63
                                    

Siktir. Gay porno açmış puşt. Keşke dövseydi. Hem hani ben bebektim, daha az önce bez taktı bana bu ne dengesizlik. Cimri, şişman, bencil, pislik paylaşımcılıksızlık benciil. Kendi oturdu rahat koltuğa, elleride serbest ohh. Şerefsiz ellerimi de sıkı  sıkı bağladı.

Tae; evet bebeğim hazır mısın?

Jk; tae-

Tae; BABACIK diceksin.

Jk; babacık nolur bırak beni lütfen!

Tae; olmaz bebeğim hmm sanırım hazırsın? Hadi başlayalım he unutmadan şunu da takalım.

Eline garip bişey aldı. Her erkek gibi  porno izleyip kendimi çekmiş olmam her boka hakim olmam anlamına gelmiyor, dolayısıyla eline aldığı aletin ne olduğunu bilmiyorum. Bana doğru geldiğinden korkmam gerektiği anladım, çok zekiyim. Aniden altımdaki şortu indirdi. Tabiki utanmayla beraber sinirlenmiştim. Ardından altımdaki boxerı ve bezi tek hareketle çıkarttı. Bir adet şerefsiz gülüşü atıp, small but big jungkook'u eline alıp okşamaya başladı. Tabiki de odayı zevk innemelerim doldurdu.

Jk; ahh y- yapma ş-şerefsiz AHHH

tae; bebeğim bence şuan ikimizde çok eğleniyoruz hm?

Jk; b-ben e-eğlenmiyorum a-ahhh

Bu okşamaktan çıkmıştı. Adam resmen beni çekiyordu. Yalan yok elleri beni tahrik etmeye başladı. Tamam ellere biraz fethişim olabilir. Ama denk geldi yani ben ne yapayım. Şerefsiz çok güzel çekiyo. Omen Tonrem tam rahatlıcaktım. Orrrrrrrospu çocuğu seni.

Arkadaşlar eğer çarpılmazsam yeni bölüm bir saat içinde gelicek eğlence olsun diye biraz argo ve küfür kullanmam gerektiğini söyledi bir arkadaşım ama bütün küfürler taetae ye gitti inşallah çarpılmam bol vote bol yorum hadi bakem bb💜

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin