Odaya geçip yatağa nam-ı diğer beşiğe girdim. E mecbur başka çare yok. Ama varya nasıl rahat bişey ne siz sorun ne ben söyleyim. Taehyung varken itiraz etsem de, cidden orada yatmak çok güzel bişey. O bebekler bu kadar rahat bir yerde uyurken, neden ağlıyorlar -ki? Aman neyse bı güzel uzandım, altımdaki bez rahatsız etse de, pek takmadım çünkü yorulmuştum. Psikolojik olarak biraz çökmüş olabilirim. Üvey babamdan dolayı sıkıntı çekerken, beni seviyo mu? sevmiyo mu? Beni niçin aldı o adamın elinden bilmiyorum. Sıkıntı yaşamaktan korkuyorum. Canımı yakmasından, bana kötü davranmasıdan, belli etmesem de beni evden atmasından.
Ona karşı hissettiğim nefretten başka bişey değil sadece üvey babam denen şerefsiz para aldıktan sonra beni tekrar kabul etmezdi. Hayat adaletsizdi. Hemde çok adaletsizdi. Annemi de o şerefsiz öldürdü. Ama noldu? Bir yıl bile yatmadı BİR YIL. Annem... Annem o çok..çok özeldi, güzeldi. ona iltifatlar yetmezdi.. güzelliği herhangi bir kelime ile kıyaslanamazdı. Hayatımda gördüğüm en güzel kadındı.
Gözleri, elleri, saçları, yanakları... Ah gülünce kızaran yanakları. Benimkine benzeyen tavşan dişleri. Şimdi sevgilim gibi anlatıyorum ama o benim sevgilimdi. Biriciğimdi, herşeyimdi, babamı kaybettikten sonraki tek dayanağığımız birbirimizdik. Biz çok güzel bir aileydik. Çok lüks bir hayatımız yoktu ama sevgimiz bizi en yüksek yerlere taşırdı. Birgün yani dört sene önce, dondurmacıdan dönerken, araba çarpmıştı.
Ağlamıştım, çok ağlamıştım. Aralıksız 1,5 sene dile kolay hergun durmadan 1,5 sene ağladım. Aklıma ne zaman gelse yine ağlarım. O benim herşeyimdi. Biz birbirimize çok bağlıydık. Ben çok zorlanmıştım ama annem benden daha kötüydü. Anneme güç vermek için annem yatana kadar ağlayamazdım. O başını benim omzuma koyar, uzun uzun ağlardı. Ben kendimi sıkar, annem uyumaya gidince sabaha kadar ağlardım. 1,5 sene böyle devam etti.
Tabii annem acısını başka biriyle evlendiğinde geçeceğini düşünmeye başladığı ana kadar. Ben annem ve babamın aşkından sonra başka hiç güzel bir aşk görmedim. Ama annem çoktan ilk aşkını unutmuş gibiydi. Evlendi. Hiç zor olmadı onun için ama ben ... ben kahroldum. Sindiremedim, yediremedim kendime. Ama annem gayet rahattı. Tabiki zararı kendine oldu. Belirli bir süre sonra darp, hakaret, küçük düşürme, içip içip eve gelme gibi şeyler başladı.
Annemi dövmesin diye kendimi atardım öne, bende birkaç tane vururdum tabii ama ne fayda. Bu uzun sürdü artık annem de, bende çökmüştüm. Birgün kollarına geçirmiş bir tane orospuyu eve geldi. Annem dayanamadı önce kadına sonra babama bir tokat attı. Amına koyduğumun adamı eline ne ara aldığını bilmediğim bıçağı geçirdi annemin narin karnına. Kaçtı gitti o orospuyla. Annem yere yığıldığında yanına yetiştim bembeyaz, yumuşacık teni mümkünmüş gibi daha daha da beyaz oldu her taraf kan olmuştu. Ağlıyordum deli gibi çıldırmak üzereydim. Son sözleri "jungkook seni çok seviyorum birtanem seni yanlız bıraktığım için özür dilerim lütfen güçlü ol,sakın gelecekteki eşini üzme ona harika bir sevgi ver babanın bana verdiği gibi " polis sirenleri, ambulans sirenleri ile karışmıştı. Öldü. Hayatımın en harika insanı öldü. Yakalandı sonra şerefsiz, iki ay yattı çıktı.
Hakim olacaktım. Adaletli bir hakim. Böyle insanlara en güzel cezayı verecektim. Olmadı. Yapamadım. Geldi kondu eve izin vermedi okumama. Vururdu hergun. Hissizleşmiştim. Canım yanmazdı. Söverdi hergun. Canım yanmazdı. İyi değildim. Hiç iyi değildim. İnanmaya, güvenmeye ihtiyacım vardı. Taehyung beşiğin önünde açıklama yaptığında inandım ona. Dört senedir yapmadığını yapıp inandım. Yine boş yine boş. Alıştım ama kandırılmaya, aşağılanmaya, sürüklenmeye. Kırıldım sadece, incindim. Ne kadar güçlü, inatçı jungkook gibi görünsemden de değildim, olamazdım. Canım uzun süre sonra taehyung, bana kemerle vurduğunda acıdı. Ve acımaya hem ruhsal hem fiziksel devam edicek gibi..
Gözyaşlarım durmuyo amk bütün göz kanallarıma peçete yıkayıp yazdım. Çok duygusalım ota boka ağlıyorum kızmayın bu arada beni merak eden takipçilerime çok teşekkür ederim. Bol vote bol yorum hadi bakembb🥰🥑💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
General FictionNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)