•7•

5.1K 180 139
                                    


İyi okumalar💛

Jk; sevgilin var mı?

Jm; hayır yok neden sordun ki?

Jk; beni kaçırsana.

Jm; n-ne?

Jk; ne demek ne? Basbaya beni kaçır diyorum.

Jm; ama neden böyle birşey yapayım ki sen taehyu-

Jk; hayır onu adını bile duymak istemiyorum. Sen yapacak mısın?

Jm; b-ben b-bilmiyorum!

Jk; of hadi ama ne kadardır olabilir ki!
Gerçekten o benim canımı yakıyo ve bu durumdayken bana daha fazla şiddet uygulayabilir lütfen beni buradan kurtar!

Jimin'den

Resmen yalvarıyordu. Taehyung benim en yakın arkadaşımdı ona bunu yapmak istemiyordum. Ah kahretsin cidden çok yakışıklı! Neden onu bu duruma soktu ki? Direk çıkma teklifi etseydi. Bu çocuk cidden gerizekalı elinde gül gibi çocuk var ama beyefendi hala onu bebek yapma peşinde! Of kafam çok karıştı ne yapsam... ne yapsam!


Jungkook'tan

Sanırım kabul etmeyecek. Tek şansım bu tatlı, yakışıklı, karizmatik,seks- öhöm yani bu adam başka çarem yok.

Jk; peki ta-

Jm; kabul ediyorum.

Jk; NE!?

Jm; sende bunu duymak istemiyor muydun? Kabuk ediyorum seni kaçırıcam.

Tanrım çok mutluyum. Artık bu adamdan da bu beşik- bı dakika ya oda aynı şeyleri yaparsa bana.

Jk; ama bak beni kaçırıp yine bebek falan yapacaksan, beni döveceksen hiç uğraşma.

Jm; ah sacmalama seni buldum hiç bırakır mıyım? Senin bu güzel tenine asla şiddet uygulamam. Sen hele bı gel ben seninle çok güzel ilgilenicem

Tanrım sen bana sabır ver. İki övdük tepemize sıçtı. Buda sapık çıktı şimdi bana tecavüz falan eder bununla hiç uğraşamam. Vazgeçtim ben bu işten.

Jk; yok ya ben vazgeçtim. Zaten yakın zamanda beni bırakıcak sana gerek yok.

Jm; emin misin? Sana yardımcı olabilirim.

Ben biliyorum o yardımı da neyse.

Jk; evet evet gerek yok sen git.

Jm; bak eğer sana bişey yaparsa bana söyle ben büyük bir mafyayım.

De siktir lo. Bu tiple böyle mafya mı olur? süt dökmüş kedi gibi bu bundan mafya olmaz ki.

Jk; hm güzel şaka ama senden mafya olmaz sen çok yumuşaksın.

Ananı skm çok pis bakmaya başladı sanırım şimdi inandım mafya olduğuna.

Jk; tamma tamam bakma öyle anladım şimdi mafya olduğunu. Eh hadi sen git.

Jm; tamam gidiyorum ama istediğin zaman yanıma gelebilirsin.

He bok gelirim.

Jk; tamam baybay.

Oda baybay diyip odadan çıktı. Ne mafyası ya? Hassiktir yoksa taehyung damı mafya? Lan benim ağzıma sıçar bu! Ay ağzım bozuldu iyice ben böyle değildim yaw bozdu burası beni. Heh geldi anasına borozan çaldırdığım!

Tae; pist naber?

Jk; ya sen öküz müsün? Pist ne ben köpek miyim?

Tae; tamam ya ne kızıyosun? Özür dilerim düzeltiyorum. Nasılsınız gönlümün efendisi?

Jk; heh adam ol şimdi cevap veriyorum; sanane.

Tae; düzgün cevap versene lan!

Jk; of iyiyim!

Tae; tm hadi gel yemek yicez. Ay pardon sen yuruyemidun değil mi? Gel alayım seni.

Şerefsiz puşt bilerek yapıyo.

Jk; al hadi acıktım.

Aşağı, mutfağa indik. Bilim bakalım ne var? Doğru mama sandalyesi! Ama beni oturtmadı. Beni normal sandalyeye oturttu. Kendi de mama sandalyesine oturdu.

Jk; sen niye oraya oturdun?

Tae; ne var ben mama sandelyesine oturmayı sevemez miyim?

Jk; yok yani otur ama bana garip geldi ondan şey ettim. E hani yemek nerde?

Tae; önünde ya!

Jk; ne bu yemek mi?

Tae; evet hadi ye bakalım.

Ay bune be? Aynı bo- yani kötü bişey bu ben bunu yemem ki!

Jk; ya bı git ben bunu yemem !

Lanet olsun bana! İşte ne olduysa o zaman oldu. Gözleri ateş saçmaya başladı. Beni anında ordan alıp bı yere görütmeye başladı. Sanırım yine ceza odası. İşte şimdi boku yedim....

Tabiki hayalet okuyucularım beni bu sefer kırmayıp yorum ve vote atacak değil mi? Takip etmeyi unutmayın💜🥑💜

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin