Lanet olsun ki aksilik peşimi bırakmıyor! Jip'imin bozulduğu ve binek arabamala gitmek zorunda kaldığımız yetmezmiş gibi birde trafikte sıkışık kaldık! Tanrım... tanrım lütfen sadece bir kereliğine benim yanımda ol!
Jungkook'tan
Simsiyah ve karanlık bir odada gözümü açtım. Hala bebek formundaydım. Nerede olduğumu düşünürken, içeri şık giyinmli uzun boylu ve yapılı biri girdi. Tanrım, tamam bende seni seviyorum ama neden beni sürekli çok yakışıklı insanlar kaçırıyor?
Yavaş adımlarla odaya girdikten sonra narin bir şekilde kapıyı kapattı. Yattığım yatağın köşesine kurulup biraz bana baktıktan sonra konuşmaya başladı.
(Jong suk'u "js" olarak yazıcam)
Js; merhaba! öncelikle kısa bir açıklama yapayım istersen. Normalde şu an olduğum kadar yumuşak bir insan değilim, burda olduğunu sürece bunu bilerek yaşaman senin açından önemli. Burası senin yeni evin ve kısa bir süre sonra bu ilacın etkisinden çıkınca, seni en güzel şekilde yaşatmak için elimden geleni yapıcam. Jeongguk-
Jk; jeongguk değil jungkook!
Js; ne farkeder onca aradan sonra seninle kavuştum ismin bişey ifade etmez! Her neyse seni Kim Taehyung'un evine gidene kadar takip ediyordum. Amacım seni taehyung gibi kaçırmak ve bu oyunun içine sokmak değil, sadece seni mutlu etmek ve seninle güzel bir hayat sürmekti. Ve şimdi bu fırsatı sana sunuyorum. Yakışıklıyım, zenginim, güçlüyüm seni dışardan gelebilecek her türlü tehlikeye karşı koruyabilirim. Bunu düşün jungkook. Şimdi gidiyorum düşünmen için.
Eliyle öpücük işareti yapıp odadan çıktı. Tanrım yine kaçırılmışım! Ah cidden kafayı yiyebilirim! Birde kendini övüyor! Zenginmiş de yakışıklıymış da pff! Ben tae'nin kalbine aşık oldum. O çok güzel seviyor. Eski günleri dile getirmenin bir manâsı yok. Onları unuttum ben artık. Tae'nin gülüşüne, beni sevmesine, beni korumasına aşık oldum. Hala zenginim yakışıklıyım diyor! Düşünmeye ihtiyacım yok, yakışıklı olması onu seçeceğim anlamına gelmez. O bir seçenek bile değil benim için! Daha fazla kafamı yormak istemedim. Yorgun ve küçük bedenimi, odaya karşın, çok rahat olan yatağa yavaşça bıraktım. Bı an önce burdan çıkmayı dilerken, tae'yi düşünüyordum......
Taehyung'dan
Hala sıkışık kalmıştık. Üstelik bir buçuk saat geçmişti. Hoseok hyung sürekli benim dikkatimi dağıtmaya çalışırken, ben sadece kook'u düşünüyordum.
Tae; hyung?
Hs; hatta son- efendim tae?
Tae; sence şu an nasıldır kook?
Hs; mutlaka iyidir tae artık biraz sakin olman gerek.
Tae; olamıyorum hyung aklımdan çıkmıyor! Kim kaçırdı? Neden kaçırdı? Ona zarar verecek mi? Nasıl kaçırdı? Jungkook'u kaçıran kişi, daha rahat kaçırmak için mi hasta gibi gösterdi? Ya onu kurtaramazsam? Ya ona birşey olursa? Aklımda milyonlarca soru var.
Hs; Tae... ona çok aşıksın biliyorum ama onu kurtarıcaz. Kendini bu şekilde panik yapıyorsun. Sadece biraz nefes egzersizi yap. Bilirsin kiliseden çıkmayız, tanrı biri sever yardımcı olur.
Tae; umarım hyung umarım!
Jungkook'tan
Güzel bir uykuyu, az önceki adam bölmüştü. Girince özür dileyip adını söyledi ve nasıl olduğunu sordu. Ardından konuşmaya başladı.
Js; evet kararın nedir jungkook?
Jk; benim bir kararım yok jong. Ben tae'yi seviyorum ve ondan vazgeçemem.
Js; Hadi ama Jeon! Ne kadar bağlanmış olabilirsin ki!
Jk;...........
Bol vote bol yorum hadi bakem🥰🥑💜
Ühü ühü bana birini bulun çok büyük yokluktayım amk sapım hala bana sevgili lazım tanıdığını olan dm 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
General FictionNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)